Meny

PlussMobil omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til PlussMobil
3,5/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
11
av 26 innen
mobilselskap
71%
anbefaler
PlussMobil

"God erfaring med mitt abonnoment hos Pluss Mobil."

Omtale om PlussMobil skrevet av Gunnar for 06.05.2022 18:11

PlussMobil har totalt 59 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med PlussMobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God erfaring med mitt abonnoment hos Pluss Mobil."
5 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt en utmerket opplevelse. Har ikke opplevd noe negativt hos Pluss Mobil.

Svar fra PlussMobil
09.05.2022 08:25
Hei Gunnar! Takk for omtalen, godt å høre at du er fornøyd :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Bytt.no
"God erfaring med mitt abonnoment hos Pluss Mobil." skrev Gunnar om PlussMobil

Har du en tilsvarende erfaring med PlussMobil?
Gjør som Gunnar og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om PlussMobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Ingrid J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Helt topp"
4 syns denne omtalen er nyttig

Billig, bra internett og veldig brukervennlig nettside! Kundeservicen er helt på topp. Veldig vennlige folk på andre siden av telefonen, som hjelper med alt en måtte lure på.

Svar fra PlussMobil
06.05.2022 09:28
Hei Ingrid! Takk for fin melding - godt å høre at du er fornøyd med kundeservicen :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

Veldig bra kundeservice, tydelig og inmøtekommende.

Svar fra PlussMobil
04.05.2022 08:48
Hei Tina! Takk for tilbakemeldingen - topp å høre at du er fornøyd :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"ENLENDIG KUNDESERVICE"
6 syns denne omtalen er nyttig

tenkte å bytte over til PlussMobil men etter dette samtaler med han fyr den 29 april kl 08:13 så helt klart STYR UNNA. Dialogen var KUN en vei- føles som han var ikke interessert å ta imot NY KUNDE. Med dette møkka service første inntrykk så hvordan behandler de oss etter ble kunde? STYR UNNA FOLKENS

Svar fra PlussMobil
02.05.2022 09:05
Hei Henry, Takk for tilbakemeldingen. Jeg har undersøkt samtalen du nevner, og beklager hvis dette ble oppfattet som dårlig service. Selvfølgelig ønsker vi å ta i mot nye kunder, men så vidt jeg kan se så besto ikke din bestilling vår kredittsjekk - noe som er nødvendig for at du skal kunne få abonnement hos oss. Du er velkommen til å prøve igjen senere, og håper du opplever vår kundeservice som bedre ved neste anledning. mvh Thomas fra PlussMobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Pluss for raskt svar"
3 syns denne omtalen er nyttig

Nettopp aktivert SIM, men det blir fakturert for mnd abb for ekstra DataSIM + etablering. Ringte og klagde og kundebehandleren hadde nok å gjøre og sa "da har du vel trykket på feil knapp". Protesterte, og han svarte da: OK, så fjerner vi det. Det blir sikkert gjort etterhvert, men en dårlig åpning på abb.

Svar fra PlussMobil
26.04.2022 09:08
Hei Ypsilon, Takk for tilbakemeldingen! Det kan dessverre skje at man kommer borti DataSIM knappen på MinSide eller i appen, uten å mene dette - vi jobber med å forbedre dette, og krediterer selvsagt de som er uheldige og bestiller dette feil. Beklager at starten ikke var slik du forventet og håper på en mye bedre fortsettelse! Hilsen Thomas fra PlussMobil
PlussMobil har totalt 59 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR