Bitpro Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kundeservice nummer ber deg taste en mengde alternativer hvor ingen får deg til kundeservice. Helt ufårståelig hvor alle GB blir av. Etter at jeg fikk beskjed om at inkl data var oppbrukt og hastighet nedsatt til 64mb/s viser app at jeg allerede etter 1 døgn har et overforbruk på 1,88 GB ute annen bruk enn Mail. Ser at ordet svindel, useriøs, styr unna går igjen. Slutter meg til dette. Jeg må prøve en henvendelse til Forbrukerrådet.
Ble ringt av en overhyggelig selger... Lover null bindingstid og oppsigelse... Informerer heller ikke om at det + moms... Styr unna... USERIØSE..
Ikke inngå avtale med disse folkene, så godt som umulig å komme ut av det igjen De prøver på alle måter å få deg til å betale for brudd på avtale.
Jeg ble nedringt av selger/selgere de hadde tydeligvis funnet ut at jeg skulle starte nytt selskap. Til slutt gave jeg meg over for avtalen hørtes bra nok ut den. Men det ble ikke nevnt noe om bruddgebyr eller binding av avtalen, det kom senere. Jeg har aldri vært ute for noe verre før! Resultat, jeg betalte nettopp nå 14076,29 kroner for bruddgebyr på tre mobilabonnement, har ikke engang fått sim-kort eller tatt de i bruk i hele tatt. Jeg er bare sjokkert hvor sleip forretnings filosofi en bedrift kan ha. Skikkelig sjokkert!!
Et mere useriøst selskap skal en lete lenge etter. Har googlet Proximo, og ser at jeg er en av veldig mange som er svindlet/ lurt. Proximo sender et tilbud som ser «greit ut» får kunden til å svare ja på SMS. Mens det i kontrakten står noe helt annet enn det som er skrevet i tilbudet??? Elendig service med laaaaang behandlingstid, flere uker/ mnd. Styr unna dette selskapet!!!!!
Finner absolutt ingenting positivt å si om denne leverandøren. Ble lurt inn i en bindingstid av selger. Skjønner nå hvorfor de blir nødt å binde kundene sine da kundeservice er latterlig og ikke eksisterende. Glad jeg snart er kvitt dette.