Mobiltelefoni

Proximo Mobil omtaler og erfaringer

2,2/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Verdi for pengene
Dårlig
0
av 23 innen
mobilselskap
0%
anbefaler
Proximo Mobil

"Ikke bli kunde"

Omtale om Proximo Mobil skrevet av Tone for 02.05.2018 11.44

Proximo Mobil har totalt 12 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Proximo Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke bli kunde"
2 syns denne omtalen er nyttig

De holder ingenting av hva de lover, og de er utydelige i sin kommunikasjon. Den ene sier noe - neste gang sier den andre noe annet. Få alt skriftlig fra dem!

Men aller helst - ikke bli kunde i det hele tatt. Har vært bundet i to år nå - og gleder meg til å kunne avslutte alt som har med dem å gjøre. Hvis vurderingsskalaen gikk til minus - ville de helt klart havnet der.

Bytt.no
"Ikke bli kunde" skrev Tone om Proximo Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Proximo Mobil?
Gjør som Tone og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Proximo Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Khurram D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Kjeltringer"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hold dere langt unna dem. De lurer deg til å bli kunde, selger deg noe de ikke leverer. Du får aldri brudsgebyr som de lover. Jukser i faktura også.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Ble jeg lurt?!"
7 syns denne omtalen er nyttig

Jeg fikk Tlf fra Proximo selgeren som hadde greit tilbud om mobilabonnement!

Jeg fortalte han at firma ikke er i drift så jeg er ikke interessert i tilbudet hans.

Selgeren var hyggelig og sa til meg at han skal registrere mitt og kona sitt nummer på privat person så det går helt fint.

Han ba meg svare Ok på SMS som han sendte mens han var på tråden så han fikser det med en gang, og jeg som stolte på firma riktet som het NextGentel før og svarte på hans SMS med en gang.

Haka var at han ikke fortalte at jeg må skrive fullmakt senere og flytte nummere til bedrift avtale.

Og ikke at det er 24 måneder binding og brudd gebyr på 3000kr.

Og ikke at det er start samtale på 0,33kr

Etter 2 timer sendte jeg Mail på at jeg ikke vil fortsette i denne avtalen for han sa ingenting om noe gebyrer og binding osv.

Nå ble jeg lurt inn som mobilabonnement kunde med mitt og kona sitt nummer med 24 måneder bindingstid, med abonnement som egentlig er dyrere en det jeg har nå!

Det har gått mere enn en måned uten svar, Telefonnummeret jeg fikk av han får jeg aldri svar på!

Kundeservice svarer ikke på alle mailene, heller ikke på alt jeg skriver men bare på det de kan/liker å svare på.

Chaten er håpløst, de legger på mens du skriver til dem!

Siden 6/2-2018 og det fortsetter!!

Jermund F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bondefangeri - hold unna!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg flyttet for å få alt på en regning og ble lovet 2 linjer, å beholde nummerert, billigere priser, og ingen binding.
Når det kommer til stykket var det binding, 2 linjer greide de ikke, dyrere, og heller ikke alt på en regning.
Fiber leverte de til nabobygget, som var nærmeste sentral men over hundre meter unna, så det fikk jeg ikke brukt og jeg måtte betale flere tusen for å komme ut av bindingen der.

Nå vil jeg gjerne oppgradere til mere data på mobilen, men da vil de ha 24 mnd binding igjen!

Her er det bare å holde seg unna, dette er bondefangeri og nær svindel.

Magnus F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Svindel"
14 syns denne omtalen er nyttig

Snakket med en hyggelig selger som sa jeg fikk en bedre avtale om jeg skiftet til NextGentel. Etter flere samtaler gikk jeg til slutt med på å bytte. Fikk beskjed om å svare ja på en SMS med avtalen. I farta fikk jeg ikke lest det som stod om avtalen i SMS’en før jeg svarte. Da jeg senere leste vilkårene på en mail jeg også fikk kom det frem at priser hun oppgav var uten mva og at det var en bindingstid på 24 mnd. Med ett gebyr på 3500 eks mva om en ønsket å gå ut av avtalen. Ettersom avtalen var mye dårligere enn den avtalen jeg hadde med Chess ønsket jeg å kansellere avtalen da jeg ikke hadde blitt informert godt nok av selger. Fikk beskjed om at det ikke gikk uten å måtte betale gebyret på 3500 ettersom jeg hadde bekreftet avtalen med en SMS. Nå har Proximo sendt regning på 4375. - ink. mva. for å bryte avtalen. Jeg kommer til å betale da jeg ikke ønsker å ha noe med Proximo å gjøre da de etter min mening er kjeltringer.

Proximo Mobil har totalt 12 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no