Meny

Proximo Mobil omtaler og erfaringer

1,7/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Verdi for pengene
Dårlig
26
av 37 innen
mobilselskap
4%
anbefaler
Proximo Mobil

"Terrible service provider - Avoid!"

Omtale om Proximo Mobil skrevet av Olumide for 04.10.2019 14.37

Proximo Mobil har totalt 57 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Proximo Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Terrible service provider - Avoid!"
4 syns denne omtalen er nyttig

I had a very bad experience with this firm - surprise bills, irresponsive customer service, and wily ("snedig" på norsk) ways of using binding agreements to keep existing customers. Do not make the mistake I made to enter into an fixed-term mobile agreement with these guys.

Bytt.no
"Terrible service provider - Avoid!" skrev Olumide om Proximo Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Proximo Mobil?
Gjør som Olumide og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Proximo Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Avsluttet tre tlf.nr før bindingtiden hadde gått ut"
4 syns denne omtalen er nyttig

Avsluttet tre tlf.nr før bindingtiden hadde gått ut. Måtte betale 3 mnd + bruddgebyr på 3500,-. Dette måtte jeg gjøre på alle tre. På avtalevilkår står det ikke spesifisert beløp på bruddgebyret. Har de rett til å bare komme med et beløp som vi må betale??? Syns dette er helt absurd. Totalt så måtte jeg betale ca 20 000,- Holder meg unna dem fremover.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"ikke internett på 2 uker"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ringte 2 uker siden og ble lovet at dette skal fikses. Ringte nå og de sa at jeg må, vente til fredag. Sikkert fikser ikke til fredag også. Styr unna PROXIMO

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Mobil og telefoni"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg skal betale for tjeneste som er ikke levert. Skal jeg betale 8750 kr for begge mobiler som engang dere hverken overført fra onecall plus skal jeg betale 2500 kr for telefoni som er ikke fått.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig selskap"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært for sen med betaling av faktura, og da er selskapet utrolig dårlig serviceinnstilt 1) Abonnementet sperres uten å få advarsel på sms. Andre selskap sender en siste advarsel før abonnementet sperres, her blir det bare stengt. 2) Abonnementet tar lang tid å åpne. Andre selskap åpner abonnementet midlertidig i påvente av betaling. Proximo vil ha pengene på konto 1 til 3 virkedager.. Helt unødvendig lenge.

Proximo Mobil har totalt 57 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR