Bitpro Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Finner absolutt ingenting positivt å si om denne leverandøren. Ble lurt inn i en bindingstid av selger. Skjønner nå hvorfor de blir nødt å binde kundene sine da kundeservice er latterlig og ikke eksisterende. Glad jeg snart er kvitt dette.
DONT BOTHER TAKLING TO PHONECT OR PROXIMO SELLERS!! I guess I am the latest fool Phonect have added to their thin customer base. I asked a lot of questions over phone calls and emails, the seller **** ********* seemed to answer them to my satisfaction, I am slowly finding out that all is not well with Phonect terms and conditions. They didnt inform upfront that they will charge 29 kr + mva for sending the monthly phone bill via email or via AvtaleGiro. A lock-in of 24 months means I will pay 870 kr more than what we agreed. They didnt inform upfront that they have the right to increase prices, as long as they communicate such a change 30 days in advance. While the seller convinced me that having a 24 month binding means that I will have price protection in case their prices go up in future! The seller put me in this mess, and has happily gone off on holiday for a month. But not before tricking me into another rubbish contract for home internet via Proximo. My advice to all who have been contacted by proximo or Phonect sellers.. JUST HANG UP. They are experts with convincing that their products are the best and cheapest in the market, and once you say yes to an email proposal with basic details of what you discussed, you are trapped for 2 years, because they are counting on you NOT reading the lengthy terms and conditions link in the same email. Once they send you such a proposal over sms or email, they will start chasing you , creating an urgency so you say "Ja" to that sms and accept all the rubbish conditions of their sale. And Once you do that, they will hold you responsible for any surprise they throw at you , because according to them, you have agreed to their terms!
Ble oppringt av en "hyggelig" selger som i et svakt øyeblikk solgte meg et abonnement fra dette møkkaselskapet. Det er lureri! 24 måneders bindingstid, 3500 eks. mva. i bruddgebyr...de utgir seg for å selge til private, men utnytter seg av at du har et enkeltmannsforetak registrert på ditt navn. HOLD DEG LANGT UNNA.
De selger bedriftsabonnement til privatpersoner uten å opplyse om at det er det de selger og at det kommer mva i tillegg i prisen. Totalt useriøst. Bruker et salgsfirma Proximosalg som er like useriøst, der switcher samme selger mellom forskjellige oppdragsgivere ved å bytte epost.
Ble lurt til 24 mnd bindingstid, og nå kommer jeg ikke ut av avtalen. Dårlig oppfølging av kunder
Tegnet abonnement hos disse før jeg reiste på ferie til Mexico, og var tydelig på at jeg var redd for uventet stor mobilregning siden det fort blir høye mobilregninger etter noen uker utenfor EU/EØS. Fikk beskjed om at jeg hadde et maksbeløp på 500kr på databruk, etter dette måtte jeg selv kjøpe mer data for å bruke mer. Dermed tillot jeg meg selv å bruke data frem til jeg fikk melding om at jeg hadde nådd maksbeløp. Kommer hjem og får en mobilregning på nærmere 7000kr. Ringer inn og spør hvordan det kan ha skjedd, da jeg skulle ha en grense på 500kr og fikk også melding av selskapet om at grensen var nådd. Svaret dems var «det hender at informasjon om min databruk kommer forsinket til dem fordi jeg er så langt borte, derfor har det løpt litt over». Litt over? 6500kr over? Gruer meg til å prøve å komme meg ut av selskapet.