Skymobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Byttet fra telia grunnet pris for ca 4 måneder siden og er meget fornøyd. Svarer raskt på alle henvendelser, ingen problemer med portering, alltid samme faktura og oversiktlig. Billigst på telenordekning. Anbefales varmt.
Hei Chris! Takk for omtalen, og godt å høre at du er fornøyd med med oppstarten hos oss :-) Hilsen Thomas i Skymobil
Ble automatisk kunde fra Hudya. Fikk dårligere dekning. Har dual-sim med Telia og det virker som SkyMobil og Telia har samme dekning. Mange som klager på feilmelding når de ringer meg på det nummeret.
Hei Jan! Det var synd å høre at du har opplevd dårlig dekning. Det har ikke vært gjort noen endringer på dekningen etter overgangen din fra Hudya, men det kan være lokale endringer der du er som har endret seg på Telenors nett. Det kan også være mobilen din som er problemet, så ta gjerne kontakt med oss på [email protected] for feilsøkning, så kan vi finne ut hvor feilen ligger. Hilsen Thomas i Skymobil
beskidte kundeservicetricks til ændring af mobilplan, fra billigt og hvad der er nødvendigt, til dyrere og med unødvendige genstande.
Hei Irene! Jeg er litt usikker på hva du mener her. Vi har ikke gjort noen endringer på våre priser siden vår oppstart i juni 2020. Ta gjerne kontakt på [email protected] så hjelper jeg deg å finne ut av dette. Hilsen Thomas fra Skymobil
Jeg har brukt Skymobil siden sommeren 2020 og jeg er veldig fornøyd. De tilbyr meget gode priser og super kundeservice. Får rask respons på e-poster når jeg har spørsmål. Anbefales!
Hei Janne. Tusen takk for tilbakemeldingen din, det setter vi utrolig pris på. Kundeservice er noe vi fokuserer på så flott at du er fornøyd med oss på det.
God oversikt i app. God kundeservice. Lave priser.
Hei Tore. Så hyggelig at du er fornøyd. Tilbakemeldingen din betyr mye for oss. Kundeservice og prisen er det vi fokuserer mest på så utrolig fint å høre at det merkes. :D Hilsen Joachim i Skymobil
Billige priser og supergod service. Svært fornøyd 😀
Hei Elisabeth Tusen takk for tilbakemeldingen din Elisabeth. Vi setter utrolig pris på det. Flott at du er fornøyd med oss. :D Hilsen Joachim i Skymobil.
Med en gang jeg forlater huset slår den seg over på 3G, og da er det problemer med å se på forskjellige programmer
Hei Asbjørn, Har du 4G dekning når du er i huset eller andre steder, eller opplever du at du bare får 3G? Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice 21 08 06 40, så kan vi ta en titt på dette for deg. Vi kan også undersøke om du har god Telenor-dekning i ditt område. Telenor dekker store deler av landet, men det er enkelte steder hvor det er begrenset med 4G dekning. Hilsen Joachim i Skymobil
Superfornøyd med en løsningsorientert kundeservice. Abonnementene er blant Norges billigste, og dekningen fungerer uten problemer av noe slag, Blir ikke bedre enn det!!
Hei Jan, Tusen takk for en super hyggelig tilbakemelding! Bra å høre at dekningen og våre priser faller i smak :D Vi setter veldig pris på at du er fornøyd med vår kundeservice, det er noe vi fokuserer mye på :) Hilsen Joachim fra Skymobil
Bare gode erfaringer med Skymobil! God service og svært god dekning til svært gunstig pris!
Hei Vidar, Vi setter pris på at du er fornøyd med våre priser, dekningen og spesielt servicen! Hilsen Joachim fra Skymobil
Kjapp og hyggelig kundeservice, svarer fort og klart på henvendelser. Oversiktelig nettside, gode priser.
Hei Brita, Hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen - dette er noe vi legger mye vekt på her! Hilsen Joachim fra Skymobil
Jeg byttet til Skymobil pga. kostnadsfokus og behov for en del data. Alt løst enkelt og greit på nett. Bestilte etterhvert et datasim på nettsiden til Skymobil som kom kjapt i postkassen. Hastigheten på mobildata fungerer fint.
Hei Jonas! Takk for tilbakemeldingen din, godt å høre at er fornøyd med oppstarten hos oss - si ifra hvis du skulle lure på noe :-) Hilsen Joachim fra Skymobil
Jeg bestilte mobilt bredbånd fra skymobil noe jeg aldri skulle ha gjort. Alt gikk helt ok under bestilling, men dagen etterpå så kommer det en e-post fra kundeservice om at jeg fikk en dårlig kredittscore pga tidligere lav inntekt, og at det ble satt en grense på 600 kr. Jeg ble også opplyst om at jeg måtte forhåndsbetale vær gang det nærmer seg grensen, eller så blir abb sperret. Selskapet sine ansatte bestemmer åpenbart selv hva grensen til kundene skal være, og hvor mye den skal være. Jeg synes en grense på 600 kr blir latterlig dårlig når jeg er kunde hos Happybytes og har en kredittgrense på 3000 kr som jeg har hatt fra første dag jeg ble kunde hos Happybytes. Også kommer jeg til skymobil som leker seg billigere og får bare en grense på 600 kr. Jeg klaget over dette, og ble tilbudt av kundeservice om at de kunne øke det til 1200 kr! Altså hva faen? Får også til svar at dette er for å sikre seg mot tap (ler høyt) tror både jeg og skymobil vet om at inkassoselskapet er bare noe trykk unna dersom jeg som kunde ikke betaler for meg. Happybytes som er dyrere enn skymobil gir nye kunder en grense på 3000 kr, men skymobil derimot BLA BLA! Ingen andre selskaper der ute har klaget over min tidligere lave inntekt. Så her er det noe som skurrer med dette selskapet her. Hold dere unna fra SkyMobil.
Hei Marius, Takk for din tilbakemelding, og det er synd å høre om din opplevelse hos oss. Dessverre så er det slik at vi må foreta kredittsjekk på alle kunder som ønsker abonnement hos oss, og da kan det bli en individuell vurdering i forhold til din kredittscore. Dette er vanlig hos de fleste mobiloperatører. Du kom lavt ut på dette, men vi valgte likevel å la deg få abonnement hos oss. Jeg ser vi hadde en dialog med deg, og førsøkte å ha en åpen kommunikasjon når du ba om å få en høyere grense på mobilt bredbånd og hevet denne grensen. Jeg forstår likevel at ikke var godt nok for deg, og da må jeg bare beklage at ikke denne løsningen passet for deg. Hilsen Joachim fra Skymobil
Sønnen vår på 9 byttet til 99,- kr abonnement fra ett dyrere selskap og vi har bare vært fornøyd med service. Vi måtte få nytt SIM kort pga mistet tlf, dette gikk på 2-3 dager.
Hei Eystein, Takk for din tilbakemelding - godt å høre at du er fornøyd med servicen! Hilsen Joachim fra Skymobil
Hudya ble slått sammen med skymobil, så valgte ikke abbonentet selv, men det er ok.
Hei Nathalie, takk for din omtale! Vi har ikke slått oss sammen med Hudya, men vi overtok mange av deres kunder fra 1. juni. For å gjøre overgangen så sømløs som mulig, så beholdt alle kundene samme abonnement som de hadde tidligere. MEN, det er fult mulig å bytte hvis du ønsker det :) Ta gjerne kontakt med oss på telefon 21 08 06 40 eller på mail [email protected] så kan vi hjelpe deg med å finne et abonnement som passer ditt forbruk :) Hilsen Joachim i Skymobil
Dette er det jeg trenger, billig og bra! Min side er enkel og lett oversiktlig! Spar penger og skift👌
Hei Alf, Takk for omtalen, hyggelig å høre at du er fornøyd med ditt abonnement! Hilsen Joachim i Skymobil
Skymobil er uten tvil det billigste selskapet i Norge. Jeg har hatt de no i nesten 3 år. Og har spart 100 vis av kroner dette er penger jeg har brukt til andre ting en dyre mobilregninger. God og rask kundeservice
Hei Webjørn! Takk for en hyggelig omtale. Så fint å høre at du er fornøyd med både prisen og vår kundeservice, dette setter vi veldig pris på!:) Hilsen Joachim fra Skymobil