Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
Skymobil
3.7
69 verifiserte omtaler
Fjordkraft Mobil overtar Skymobil sine kunder
Skymobil sin drift avvikles. Eksisterende kunder vil fra 01. oktober 2021 bli overført til Fjordkraft Mobil. Klikk her for å gå til Fjordkraft Mobil.

Skymobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

Skymobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.7
Bra
69 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Skymobil trenger minimum 10 omtaler.
75%
Utmerket
75% anbefaler Skymobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 69 omtaler om Skymobil

FILTRER OMTALER
44
8
3
2
12
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Skymobil
Skymobil har 69 verifiserte omtaler på Bytt.no

Lureri!

Omtale av  Idatabruker

Selges som et billig abonnement. Er dyrere enn alt annet i markedet. Skjulte priser (norden, EU osv.). Har nå byttet til Talkmore som er rimeligere, mer data, gratis til Norden!

Svar fra Skymobil
07.05.2021 09:03

Hei! Takk for tilbakemeldingen. Vi opererer ikke med "skjulte priser" og opplyser om priser for å ringe fra Norge til utlandet flere steder på våre nettsider. Prisene på reise i EU land er de samme som i Norge, men hvis du skal ringe fra Norge til utlandet er det egne priser. Dette er normalt hos mange mobiloperatører, men det er også enkelte som inkluderer dette i abonnementet, dog til en høyere månedspris. Vi har pakker hvis du som kunde ringer til Norden (49,- /mnd) eller EU (99,- /mnd) som legges til på ditt abonnement. Håper du vurderer å prøve oss igjen i fremtiden, og beklager at vårt abonnement ikke passet for deg i denne omgang. Hilsen Thomas fra Skymobil

Nyttig (6)

Godt fornøyd

Omtale av  Silje

Billig og velfungerende abonnement. Har bare hatt et lite problem med data rollover da jeg byttet/oppgraderte abonnement, og dette problemet ble løst raskt og hyggelig etter første kontakt med kundeservice :-)

Svar fra Skymobil
07.05.2021 08:31

Hei Silje, Så fint å høre at du fikk god hjelp fra kundeservice, og takk for tilbakemeldingen :-) Hilsen Thomas fra Skymobil

Nyttig (2)

Kundebehandling i særklasse

Omtale av  Magne

To gonger har eg vore i kontakt med Skymobil i samband med operatørskifte. Begge gongene er eg blitt møtt av utrulig hjelpsomme, vennlige og løysingsorienterte personar. I ei tid med problemer rundt oss på alle kantar, er det godt å møta så blide og hjelpsomme medmenneske.

Svar fra Skymobil
14.04.2021 10:42

Hei Magne, Menneskelig kundeservice er veldig viktig for oss. En hyggelig prat med kundeservice skal bedre hverdagen, ikke skape frustrasjon og irritasjon. Det er derfor veldig fint å få tilbakemelding fra deg om at vi er på rett vei :-) Hilsen Thomas fra Skymobil

Nyttig (1)

Fri bruk I EU og TIL EU er tydeligvis to forskjellige ting.

Omtale av  Anders

Først så kom det ikke noe SIM-kort (borte i posten?) så jeg var helt uten telefon i ti dager inntil kort nr. 2 dukket opp. Det var tydeligvis min feil for det kostet meg 199,-. Så hadde jeg ikke tenkt tanken at fri bruk i EU selvfølgelig ikke betyr det samme som fri bruk TIL EU. En times samtale til min bror som er bosatt i Sverige ble ikke helt billig. Det kan jo også bety at samtalen er inkludert bare hvis jeg befinner meg i EU, jeg må bare forflytte meg dit før jeg ringer. I tillegg så er det ikke dekning utendørs for databruk, hjemme går det greit - der finner den hjemmenettverket. Utendørs finner den ingen ting. Kanskje en fordel, for 0 byte forbruk som det står på den tilsendte regningen kan man jo ikke fakturere noe for. Så - jeg beklager at jeg ikke kan bruke dette, jeg setter meg ned for å finne en annen leverandør så snart jeg har skrevet punktum her.

Svar fra Skymobil
14.04.2021 10:40

Hei Anders! Det er synd å høre at det ikke gikk som forventet - du hadde flere problemer med oppstarten din her ser jeg. Jeg håper du har fått god hjelp fra kundeservice for dette - og du skal selvsagt ikke betale for SIM-kort når ditt første SIM-kort ikke kom frem. Samtaler fra Norge til utlandet har egne priser og regnes ikke som bruk i utlandet. Men hvis du befinner deg i Sverige/EU land så er det ingen kostnad for å ringe. Vi har en Norden pakke hvor du får 600 min, 300 SMS og 300 MMS til 49,- /mnd som kan legges til ditt abonnement. Forstår at du ønsker å bytte til noen andre når det var såpass mange problemer i oppstarten, men ta kontakt med oss hvis det fortsatt er noe som er uavklart. Hilsen Thomas fra Skymobil

Nyttig (5)

SUPER.

Omtale av  Torjan K

Etter ca. 6 mnd. helt knirkefritt. Alltid dekning. Meget billig , så det er bare å anbefale. Og fantastisk kundeservise. Takk så mye!

Svar fra Skymobil
07.05.2021 08:31

Hei Torjan, Takk for omtalen - godt å høre at du er fornøyd med oss! Hilsen Thomas fra Skymobil

Nyttig (0)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Dårlig fordi Skymobil ikke forholder seg til inngått avtale

Omtale av  Jan

Dette er hva jeg har mottatt av varsel fra Skymobil i dag 31 mar 21: "Fra 1. mai 2021 gjør vi en endringer på taletid på ditt mobilabonnement. Antall tilgjengelig minutter i Norge og EU/EØS senkes fra 10 000 (Fri tale) til 500. Prisen etter 500 minutter vil være 1,49 per min og 0,99 i startpris per samtale. Vi ser oss nødt til å gjøre denne endringen grunnet økt forbruk av samtaler under pandemien. Jeg kontakter deg nå fordi du har et månedsforbruk som er høyere enn 500 minutter i måneden de siste 3 månedene. Hvis du fortsatt kommer til å ha samme forbruket, vil dette føre til en mye høyere regning for deg. Vi anbefaler derfor at du bytter til en annen mobiloperatør før 1. mai." Dette på en avtale om 1 GB og fri tale og meldinger. En merkelig begrunnelse...

Nyttig (21)

Super

Omtale av  Magne S

Billige abb, raskt svar på kundeservic og ikke minst hyggelige folk som tar tlf. det er mine erfaringer.

Svar fra Skymobil
04.04.2021 15:33

Hei Magne! Takk for hyggelig tilbakemelding, godt å høre at du er fornøyd :-) /Thomas fra Skymobil

Nyttig (2)
Skymobil har 69 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Skymobil mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR