Meny

Telenor Mobil omtaler og erfaringer

2,2/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Verdi for pengene
Dårlig
22
av 36 innen
mobilselskap
41%
anbefaler
Telenor Mobil

"Kostbart"

Omtale om Telenor Mobil skrevet av Fridtjov F for 12.02.2020 16.54

Telenor Mobil har totalt 275 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Mobil?
Fridtjov F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Kostbart"
2 syns denne omtalen er nyttig

Høyttaleren på den 4 år gamle telefonen fjusker. (Er så godt som umulig å høre noen i andre enden, selv om man har telefonen så langt inn i øret som det er mulig å gå en iPhone 7 Plus..) Sender den på service til Telenors samarbeidspartner One2Cel. Ikke bare konkluderer de med "ingen feil funnet", men de skal ha 450,- for å sende den i retur. "Kassere" var forresten også et valg, det var gratis...

Bytt.no
"Kostbart" skrev Fridtjov F om Telenor Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Telenor Mobil?
Gjør som Fridtjov F og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telenor Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ny tlf dagen etter meg i rompa"
5 syns denne omtalen er nyttig

Ifølge forsikringen skal jeg få ny mobil innen en dag, nå er jeg på dag 6 uten tlf. De sa jeg måtte anmelde for å få ny mobil. Prøvde flere ganger å forklare at jeg hadde mistet den i elva så hva i alle dager skulle jeg anmelde? En fisk?. Helt kaotisk. Samt feil sum på regningene hver mnd helt til nå (har hatt telefon i 5 år siden de er relativt billig og bra 4g) men dette sugde.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Enkle og forholde seg til"
3 syns denne omtalen er nyttig

Fantastisk dekning og upåklagelig kundeservice. Har ikke hatt noe tull med de. Nå har jeg byttet til OneCall, da jeg fikk et bedre tilbud der, men om de ikke leverer til forventningene der, så bytter jeg uten problemer tilbake til Telenor.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Feilfakturering hver måned, på 2 av abonnementene"
4 syns denne omtalen er nyttig

Telenor sendt efaktura og vipps til både "ansvarlig av abonnement" og "betaler av abonnement" som er to forskjellige personer. Dette har skjedd på 2 av våre abonnementer over lang tid til tross for at vi har meldt i fra til kundesenteret flere ganger. Telenor beklager, sier det ligger en automatikk der som skaper feilen. Ventetiden på telefonen til kundesenteret er lang og ventemusikken er helt forferdelig.

Christian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"ALT annet er bedre Telenor"
4 syns denne omtalen er nyttig

Stor bløff hele Telenor. Lite behjelpelige, dyre, dårlige og tidkrevende. *Fri tale* det vil si 60 samtaler (Blir registrert som samtale så fort man får pipetone). Ikke mye fri samtale, nei. Samtale 61 blir dyr!!! Bare for å nevne noe. Masse tull med fakturaer og de sender faktura til inkassobyrå før man rekker å få den i postkassa. Her må man følge nøye med! Selv om regninga har blitt betalt vil man få inkasso gebyr fra kreditoren likevel... Kan nesten sammenlignes med svindel. STYR UNNA FOLKENS

Telenor Mobil har totalt 275 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR