Meny

Telenor Mobil omtaler og erfaringer

2,1/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Verdi for pengene
Dårlig
23
av 37 innen
mobilselskap
41%
anbefaler
Telenor Mobil

"Veldig dyrt. Dårlig service"

Omtale om Telenor Mobil skrevet av Misfornøyd-Kunde for 01.05.2020 18.21

Telenor Mobil har totalt 284 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Mobil?
Misfornøyd-Kunde
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Veldig dyrt. Dårlig service"
3 syns denne omtalen er nyttig

Værste erfaringen jeg har hatt med en mobil leverandør. Veldig dyrt, ligger til tjenester jeg ikke ønsker og tar blodpris.

Bytt.no
"Veldig dyrt. Dårlig service" skrev Misfornøyd-Kunde om Telenor Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Telenor Mobil?
Gjør som Misfornøyd-Kunde og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telenor Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Betaling for BankID"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dyrt abonnement blir enda dyrere hvis vi må betale transaksjon gebyr BankID. Ellers er jeg fornøyd med dekning og kundeservice.

Stephan R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Alt for høye priser og dårlig service"
2 syns denne omtalen er nyttig

Telenor er et stort selskap noe som sikkert er grunnen til at man ikke kommer gjennom på kundeservice, men det skal ikke våre 40 minutter ventetid når man ringer. Samt prisene på abonnement er alt for høye kontra hva man får. Og at Telenor velger å ta betalt for BankID på mobil er helt uholdbart. Anbefales ikke!

Elling H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Jeg mener telenor er i ferd med å prise seg ut av markedet."
3 syns denne omtalen er nyttig

Man blir påprakket en masse tillegg man ikke har spurt etter, de har heller ikke et system der man kan ringe fritt til land i Norden uten tillegg i pris. Gjør man slike samtaler suger telenor deg ren med ågerpris. Jeg har hatt telenor abonnement helt siden jeg kjøpte første telefon og begynner nå og alvorlig tenke på å bytte selskap. Det er også slik at når man kjøper en ny telefon og blir spurt om man vil ha forsikring og opplyser om at man har forsikring. Da er det ingen som sier noe om at den gjelder spesifikt for den telefonen du er i ferd med å bytte ut. Det må gies beskjed om dette fra ekspeditør, at man der og da må si opp den forsikring man har på den gamle telefonen. Deretter at man må tegne ny forsikring på den nye telefonen. Jeg personlig har aldri fått slike opplysninger ved kjøp av ny telefon og har i den anledning betalt forsikring i X- antall år på telefon som ikke har hvert i bruk. Følgene av det er at jeg har betalt tusenvis av kroner jeg like gjerne kunne kastet i toalettet, eller benyttet til kjøp av ny telefon. SKJERP DERE, ellers vil der miste kunder, ja i flertall!!!

Johannes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Overpriset og dårlig kundeservice."
3 syns denne omtalen er nyttig

Blir alltid overfakturert og er alltid noen skjulte kostnader som dukker opp. Byttet til ice og har 1000GB i mnd og blir aldri overfakturert og ingen overraskelser. Topp kundeservice.

Telenor Mobil har totalt 284 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR