Meny

Telenor Mobil omtaler og erfaringer

2,2/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Verdi for pengene
Dårlig
20
av 35 innen
mobilselskap
43%
anbefaler
Telenor Mobil

"Alt for høye priser og dårlig service"

Omtale om Telenor Mobil skrevet av Stephan R for 29.04.2020 23.43

Telenor Mobil har totalt 263 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Mobil?
Stephan R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Alt for høye priser og dårlig service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Telenor er et stort selskap noe som sikkert er grunnen til at man ikke kommer gjennom på kundeservice, men det skal ikke våre 40 minutter ventetid når man ringer. Samt prisene på abonnement er alt for høye kontra hva man får. Og at Telenor velger å ta betalt for BankID på mobil er helt uholdbart. Anbefales ikke!

Bytt.no
"Alt for høye priser og dårlig service" skrev Stephan R om Telenor Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Telenor Mobil?
Gjør som Stephan R og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telenor Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Elling H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Jeg mener telenor er i ferd med å prise seg ut av markedet."
2 syns denne omtalen er nyttig

Man blir påprakket en masse tillegg man ikke har spurt etter, de har heller ikke et system der man kan ringe fritt til land i Norden uten tillegg i pris. Gjør man slike samtaler suger telenor deg ren med ågerpris. Jeg har hatt telenor abonnement helt siden jeg kjøpte første telefon og begynner nå og alvorlig tenke på å bytte selskap. Det er også slik at når man kjøper en ny telefon og blir spurt om man vil ha forsikring og opplyser om at man har forsikring. Da er det ingen som sier noe om at den gjelder spesifikt for den telefonen du er i ferd med å bytte ut. Det må gies beskjed om dette fra ekspeditør, at man der og da må si opp den forsikring man har på den gamle telefonen. Deretter at man må tegne ny forsikring på den nye telefonen. Jeg personlig har aldri fått slike opplysninger ved kjøp av ny telefon og har i den anledning betalt forsikring i X- antall år på telefon som ikke har hvert i bruk. Følgene av det er at jeg har betalt tusenvis av kroner jeg like gjerne kunne kastet i toalettet, eller benyttet til kjøp av ny telefon. SKJERP DERE, ellers vil der miste kunder, ja i flertall!!!

Johannes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Overpriset og dårlig kundeservice."
1 syns denne omtalen er nyttig

Blir alltid overfakturert og er alltid noen skjulte kostnader som dukker opp. Byttet til ice og har 1000GB i mnd og blir aldri overfakturert og ingen overraskelser. Topp kundeservice.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Altfor dyrt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Gikk fra Telenor til Telia x. Jeg og min kone bytta abo og vi betaler 489,- per abo hos Telenor betalte jeg 799,- uten tvil verdens beste mobil abo hos Telenor men altfor dyrt!

Fridtjof
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Swap lovnader"
3 syns denne omtalen er nyttig

Her skryter de så utrolig mye om at det ikke koster noe for å swappe. Alikevell er dette andre gangen jeg har swappet med Telenor. Første gang fikk jeg tre forskjellige regninger som tilsvarte 3500 kr til sammen. Nå har jeg gjort samme tabbe å fått to nye regninger en på 1000 og en på 4000 kr. Åpnet faktura for å se hva de har trekt «engangs beløp/egenandel 1000kr swap 2244. I fakturaen som skal «forklare» hvor de har kommet frem til de summene, så står det ikke en dritt. Bare en haug med ekstra hemmelig kostnader. Ja forresten dere betaler også for å få fakturaen sendt i post 59 kr. Rotter

Telenor Mobil har totalt 263 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR