Telio Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Er man sen med en regning sperres telefonen for innkommende trafikk med en gang. Om man ikke ønsker å betale et ekspressgebyr bruker de en uke på å åpne, tross at de har registrert betaling. Det er også lite å hente hos kundeservice, annet enn en frekk tone, lang ventetid og dårlig humør. Mail går også to tre dager før man får svar på. Jeg har aldri vært borti dårligere kundebehandling iløpet av mine 20 år som mobilkunde hos forskjellige operatører. Det eneste positive med denne operatøren er prisen, men den er ikke så mye lavere enn andre at det er verdt å velge disse.
Klarer ikke rette noen feil, ingen tilbakemelding på saker. Alltid min. 15 min kø hos kundeservice. Ingen kan noen ting og saker blir liggende. Ræva er vel mest dekkende!
Høye tilleggsutgifter, dårlig kundebehandling og dårlig service gjorde at dette forholdet varte i bare 2 måneder.
Da har jeg slitt med betalingen en måned hos Telio. Snakket med kundeservice om å få det utsatt til dato jeg får lønning. Det er ikke snakk om mer enn 1mnd utsettelse.. Neida, da sperrer de abonnementet uten beskjed og sender det direkte til inkasso. Og selvfølgelig koster det 400kr bare å åpne sim-kortet igjen.. Glad Ice net er billige og har god dekning, jeg hopper over til skuta dems!
Svindel, Norges verste kundeservice, et firma man skal holde seg unna. Lang historie som jeg rett og slett ikke orker å skrive om fordi jeg blir så irritert. Godt å vite at om 2 dager er jeg Telenor kunde igjen. Betaler gladelig 50 kr mer i mnd for et mye bedre produkt. Mine 3-4 mnd i Telio ble et kortvarig besøk.
Dårlig dekning, høye ekstrakostnader (endte med helt syke mobilregninger), vanskelig å si opp abonnement, ekstra måneds oppsigelsestid. Fikk abonnementet mitt sperret fordi jeg betalte for sent, og det ble ikke åpnet igjen selv etter at jeg betalte. De sendte meg videre til Kredinor, som også nektet å hjelpe meg og sendte høye purregebyr. Et mareritt fra start til slutt!
Har hatt ip telefon hos Telio i mange år og aldri hatt noe tull. Flyttet også over mobilen. Etter en stund ville jeg prøve ice.net som hadde et billigere mobil abonnement, men ombestemte meg og så opp ice.net etter tre timer da jeg fikk et like bra tilbud hos Telio. Seks dager senere lot Telio seg overkjøre av ice.net og utporterte mitt mobilnr. Så nå er jeg uten mobil. Er det mulig! De må bli flinkere til å verne sine egne kunder.