Telipol har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bestillte abonnement til hele familien fordi det var billig. Bestillte 2 abonnement på 1gb, et på 2gb og et på 6gb. Dette ble gjort etter forbruket som var hos forrige operatør i løpet av et år. Ser på min side at til no denne mnd har vi brukt opp all data og det er en etterfaktura på over kr 1000, blir sikkert 2000 før måneden er slutt. Ingen av oss har brukt opp tidligere, og ikke har vi bestilt ekstra data heller.
Da jeg skiftet til Telipol klarte de å sende SIM-kortet til en tidligere, ikke aktiv adresse jeg hadde. Sendte E-post til kundeservice og forklarte, men der fikk jeg aldri svar. Da jeg endelig fikk tak i kundeservice på telefon, for de har svært begrensede telefontider, fikk jeg beskjed at de skulle sende et nytt SIM til den riktige adressen. To uker etterpå kom og gikk overførelsesdatoen uten at jeg hadde fått SIMkortet, og jeg stod da takket være Telipol uten noe mobilabonnement. Jeg fikk ALDRI noe simkort fra de, og måtte kansellere hele greien og bytte til en seriøs tilbyder. Men regning for èn måneds bruk av abonnement, selv om jeg ikke fikk noe SIMkort, det hadde de ikke noe problem med å sende meg.
De har ikke efaktura og de har stengt mobilen flere ganger før jeg rekker å betalt alle e-poster. Har ikke fått alle. 2 Derfor vil jeg bytte selskap.
Dyrt, elendig kundeservice, overfakturerer og tar seg betalt for mer enn hva abonnementet mitt egentlig skulle kostet. De sender også fakturaene mine til feil adresse.
Eneste jeg har opplevd, som burde vært med fra start, var at tale via WiFi, var aktivert hos leverandør. Dette ble oppdaget etter en stund. Trodde lenge at det var mobilene som det var noe feil med. Etter dette ble aktivert, så har vi aldri hatt noe å klage på. Kan absolutt anbefales :-)
Fakturerer for 393 kr i overforbruk på eit døgn og kundesenter opplyser det er jamt forbruk heile månen. Byttet levrandør etter første faktura som var på 1900 for 2 abonnemt på 279 kr stykket. Blir bedt om å skrive kva som er bra det må vere at det ikkje er bindetid så kan bytte til anna levrandør med ein gang. Det ble Chill med fri data til 399.
Jeg har hatt Telipol i 2 uker og fikk melding om at dataen snart var brukt opp. Har aldri gått tom for 6 GB.. Her må det være noe feil... Jeg bruker wifi så og si alle steder jeg er.
Dårlig kundeservise, prøver å ta penger fra deg for noe du ikke bør betale for og svarer ikke på epost. Veldig misfornøyd, har byttet mobilselskapet med en gang
Skiftet fra One Call pga av dårlig dekning på hytta. Porteringen fra One Call til Telipol skulle skje kl 12 på torsdag 26 juli. Det skjedde ingenting før fredags morgen etter 2 purringer på tlf. Ringte 3. gang kl 15.20 men da var det stengt!!! Telipol fikk som sagt ordna opp på fradags morran. De sier de har fri EU. På mandag 30. juli hadde jeg snakka i 3 min. med ett svensk tlf. nr. det kostet i overkant av 14 kr, det var gratis hos min forrige leverandør pga de HAR fri EU... Hos Telipol må du være i samme land som den du skal ringe til... Dette er helt bak mål.. Tirsdag 31. juli var jeg inne på mine sider for å se på forbruket mitt og kona sitt. Da sto det at jeg skulle betale 1264kr!!! Abonnementene kostet 279kr for 6 Gb pr abonnement, noe som er billig. Det viser seg at jeg skulle betale for august og for september i tillegg til de 6 dagene i juli.. Dette står det ingeting om noen plass hos Telipol. STYR UNNA DETTE FIRMA. KAOS A/S.. Jeg har gått tilbake til One call og fått ett tilbud på 5Gb til 199 kr pr mnd. Og da veit jeg at ting er på stell.
Bra: - Dekning er bra i Norge, utendørs - Enkelt å nedgradere og oppgradere størrelsen på mobildata Dårlig: - Online Chat er ikke den beste da er begrenset med klokkeslett - Kan nesten ikke bruke mobilen på Nordby kjøpesenter i Sverige uten å slå mobilen av og på flere ganger, men når først mobildata roaming funger så tar tid å laste ned sider
Data renner ut og virker som ikke stemmer med faktisk forbruk. Ekstremt dyrt.... dyreste lærepengen jeg har hatt når det gjelder å bytte mobiloperatør.
Faktura for juli ikke mottatt. Krav om innkasso. Telefon avstengt uten varsel (før varsel om betalingsmangel) Snakket med kundevilleder uten at denne forstod problemet, men han åpnet telefonen. Straks deretter ble den igjen stengt. Jeg vet jo ikke dette før jeg sjekker på telefonen. En vet ikke om en kan nås. Meget billig abonement men dette er ikke verdt pengene. Har desverre betalt til 31.08 2018.
Telipol er svært rimelige datapakker på reiser til land utenfor Europa hvis man pleier reise litt langt avgårde. Litt hickups i starten når jeg skulle bli kunde fordi jeg prøvde aktivere data-simkort via Min side som resulterte i at jeg byttet datasimkortet til å bli nytt hovedsimkort (erstattet det gamle), mens det gamle hovedsimkortet sluttet å virke (pluss at de la til gebyr for erstatningssimkort 149 kr, men antar de fjerner det etter en henvendelse)
Har ventet på sim-kortet jeg betalte for og vært utilgjengelig i flere uker nå. Kundeservice svarer hverken på epost eller telefon. Anbefaler ikke!
Har hatt telipol i snart 2 år og er veldig fornøyd. Telenordekningen er absolutt best i mitt område og prisen er god for mitt relativt lave forbruk. Har også vært i kontakt med kundeservice som svarte og ordnet opp raskt.