Telipol har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De har ikke efaktura og de har stengt mobilen flere ganger før jeg rekker å betalt alle e-poster. Har ikke fått alle. 2 Derfor vil jeg bytte selskap.
Dyrt, elendig kundeservice, overfakturerer og tar seg betalt for mer enn hva abonnementet mitt egentlig skulle kostet. De sender også fakturaene mine til feil adresse.
Eneste jeg har opplevd, som burde vært med fra start, var at tale via WiFi, var aktivert hos leverandør. Dette ble oppdaget etter en stund. Trodde lenge at det var mobilene som det var noe feil med. Etter dette ble aktivert, så har vi aldri hatt noe å klage på. Kan absolutt anbefales :-)
Fakturerer for 393 kr i overforbruk på eit døgn og kundesenter opplyser det er jamt forbruk heile månen. Byttet levrandør etter første faktura som var på 1900 for 2 abonnemt på 279 kr stykket. Blir bedt om å skrive kva som er bra det må vere at det ikkje er bindetid så kan bytte til anna levrandør med ein gang. Det ble Chill med fri data til 399.
Jeg har hatt Telipol i 2 uker og fikk melding om at dataen snart var brukt opp. Har aldri gått tom for 6 GB.. Her må det være noe feil... Jeg bruker wifi så og si alle steder jeg er.
Dårlig kundeservise, prøver å ta penger fra deg for noe du ikke bør betale for og svarer ikke på epost. Veldig misfornøyd, har byttet mobilselskapet med en gang