Telipol har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Da jeg skiftet til Telipol klarte de å sende SIM-kortet til en tidligere, ikke aktiv adresse jeg hadde. Sendte E-post til kundeservice og forklarte, men der fikk jeg aldri svar. Da jeg endelig fikk tak i kundeservice på telefon, for de har svært begrensede telefontider, fikk jeg beskjed at de skulle sende et nytt SIM til den riktige adressen. To uker etterpå kom og gikk overførelsesdatoen uten at jeg hadde fått SIMkortet, og jeg stod da takket være Telipol uten noe mobilabonnement. Jeg fikk ALDRI noe simkort fra de, og måtte kansellere hele greien og bytte til en seriøs tilbyder. Men regning for èn måneds bruk av abonnement, selv om jeg ikke fikk noe SIMkort, det hadde de ikke noe problem med å sende meg.
De har ikke efaktura og de har stengt mobilen flere ganger før jeg rekker å betalt alle e-poster. Har ikke fått alle. 2 Derfor vil jeg bytte selskap.
Dyrt, elendig kundeservice, overfakturerer og tar seg betalt for mer enn hva abonnementet mitt egentlig skulle kostet. De sender også fakturaene mine til feil adresse.
Eneste jeg har opplevd, som burde vært med fra start, var at tale via WiFi, var aktivert hos leverandør. Dette ble oppdaget etter en stund. Trodde lenge at det var mobilene som det var noe feil med. Etter dette ble aktivert, så har vi aldri hatt noe å klage på. Kan absolutt anbefales :-)
Fakturerer for 393 kr i overforbruk på eit døgn og kundesenter opplyser det er jamt forbruk heile månen. Byttet levrandør etter første faktura som var på 1900 for 2 abonnemt på 279 kr stykket. Blir bedt om å skrive kva som er bra det må vere at det ikkje er bindetid så kan bytte til anna levrandør med ein gang. Det ble Chill med fri data til 399.
Jeg har hatt Telipol i 2 uker og fikk melding om at dataen snart var brukt opp. Har aldri gått tom for 6 GB.. Her må det være noe feil... Jeg bruker wifi så og si alle steder jeg er.