Meny
YouTeam driftes av Svea Billing Services
YouTeam gikk konkurs 20/06/2019, men Svea Billing Services opplyser til Bytt.no den 05.07.2019 om at kundene ikke vil merke noen forskjell da de overtok driften av eksisterende abonnenter og fortsatt tilbyr mobilabonnementer.

YouTeam omtaler og erfaringer

3,7/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
3
av 30 innen
mobilselskap
82%
anbefaler
YouTeam

"Dårlig kundeservice"

Omtale om YouTeam skrevet av Mcanally for 06.06.2019 15.39

YouTeam har totalt 29 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med YouTeam?
Mcanally
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Dårlig kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Kundebehandlerne/ansvarlige står ikke for det de lover. De sier en ting og forandrer dette arrogant uten å gi tilbakemelding.

Bytt.no
"Dårlig kundeservice" skrev Mcanally om YouTeam

Har du en tilsvarende erfaring med YouTeam?
Gjør som Mcanally og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om YouTeam du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Oddmund H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Funket ikke for meg."
4 syns denne omtalen er nyttig

Abonnementet er greit nok men det var umulig å opprette BankID på mobil, selv etter at jeg fikk byttet til nytt SIM-kort.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Koster å ringe til Sverige fra Norge"
3 syns denne omtalen er nyttig

Valgte mobilabonnement med EU inkludert, det viser seg likevel at det koster penger å ringe til Sverige fra Norge. Dette er en deal breaker for meg. Eneste operatører med EU/EØS inkludert der det også er fritt å ringe til Sverige fra Norge ser ut å være OneCall og Talkmore og jeg ser nå på bytte til en av disse.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Aktiveringstrøbbel"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg skulle bytte til YouTeam, fikk både mail og brev med bekreftelse av aktiveringstidspunkt for nytt abonnement. Da dagen var der, så fungerte ikke det nye sim-kortet. Etter å ha kontaktet kundeservice fikk jeg beskjed om at det ikke ville bli aktivert før om to dager. Dette var ekstremt ubeleilig for meg, og gir et meget dårlig førsteinntrykk. Kundeservice svarte i det minste raskt, en ekstra stjerne for det.

Svar fra YouTeam
11.04.2019 16.42
Hei Mats, dette var rett og slett min feil. Som fersk på kundeservice kjente jeg ikke til alle stegene rundt aktivering. Dette medførte at det ble en forsinkelse på faktisk aktivering. Menneskelig svikt med andre ord. Vi får arbeide hardt for at du får et bedre inntrykk av oss etterhvert. Jeg og vi beklager det inntruffne.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og greit"

Kjempebra kundeservice og abonnement 👍😊 anbefaler!!

Svar fra YouTeam
11.04.2019 16.41
Takk for hyggelig feedback.
YouTeam har totalt 29 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR