Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Helt supert sålenge det varer. Bare å bytte nå som spot f avtalen får ny pris. De burde koste på seg en epost med info om prisendringer.
Hei Annie, Vi sender prisvarsel til alle kunder på epost. Fint om du sjekker spamfilteret. Hvis den ikke er der er det fint om du kontakter oss så vi får dobbeltsjekket at vi har rett epostadresse.
Jeg fikk faktura for januar med KWH på over 40 øre. Det er ikke det jeg har funnet på nett at prisen var!!!
Hei Sissel, Hvis det er spotpris du har bestilt så varierer den hele tiden. Ta gjerne kontakt så kan vi se på det sammen! Vennlig hilsen Kundeservice
Jeg har i likhet med mine kollegaer blitt lurt av dette selskapet. Det er et mareritt å komme seg vekk fra, og de skrur opp prisene uten å gi beskjed. Nesten umulig å få tak i kundeservice, og får du tak i dem så er det fort en ufin tone. At dette selskapet eksisterer fremdeles overrasker meg. STYR UNNA!!!
Det er ikke bindingstid på våre annonserte avtaler og vi har gode rutiner på prisvarsling. Fint om du kontakter meg på [email protected] så jeg kan sjekke om noe har gått galt.
Bestilte Agva SpotF som reklamerte med -25 øre/kwh påslag. Det sto ingen ting på produktsiden om at dette var et begrenset tilbud. 14 dager etter bestillingen fikk jeg en epsot med melding om at jeg kom til å få et påslag på 8.9 øre/kwh etter at første måned var gått.
Hei Jonas, Vi har hatt sponsing av denne avtalen i flere måneder, men den ble tydeligvis prisjustert ikke så lenge etter at du ble kunde. Men så vidt jeg forstår på innlegget betyr jo dette at du får bortimot en måned med sponsing. Det er ingen bindingstid verken før eller etter kampanjeperioden. Si fra om du trenger hjelp til eventuelt avtaleskifte!
Startet strømabonnement og første mnd var prisen 27.9 øre kWh. Fikk ny regning idag og nå er spotpris for Januar 2020 47,9 øre kWh. Sjekker man nettet opererer de med adskillig lavere spotpriser enn dette. Sjekket stadig strømpriser i løpet av Januar og Agva har aldri i løpet av denne måneden oppgitt 47,9 øre kWh som spotpris. Hva har Agva som unnskyldning her???
Ta gjerne kontakt med kundeservice på telefon eller mail så kan vi gå gjennom fakturaen din. [email protected] / tlf 67114466
Plutselig får jeg e-post om flytting til Agva - forholdet var at jeg hadde fått tilbud fra min eksisterende leverandør om bedre tilbud og ble derfor værende - likevel kommer e-post om flytting fra Agva 4 uker etter - frekk og uhederlig - hold dere langt unna.
Her høres det ut som om noen meldinger har krysset hverandre, vi har selvfølgelig ingen interesse av å sette opp kunder som ikke ønsker å være hos oss. Send meg gjerne en mail på [email protected] så kan jeg sjekke hva som har skjedd.
Billig strøm. Raskt svar.. Anbefaler til venner og bekjente.
Hei, og tusen takk for at du anbefaler oss! Agva Kundeservice
Det ble helt slutt på irritasjon over høye strømregninger da jeg tok kontakt med Agva Kraft og ble kunde hos dem. Endelig skjønte jeg hvorfor andre kraftselskaper bruker masse på pr for seg selv og sine tilbud; de tjener jo rett og slett for mye penger på kraften de leverer.
Hei Arnt, Strålende å høre at du er så fornøyd! Vi er her om det skulle være noe :) Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Har nettopp byttet til Agva, med opplevelsen så langt er bare positiv.
Hei Ivar, Velkommen som ny kunde, fint du har et godt førsteinntrykk! Vi vil benytte sjansen til å minne om fordelene med avtalegiro og efaktura, samt at du finner minside-funksjonalitet på nettsidene våre. Ta gjerne kontakt om det skulle være noe! Vennlig hilsen Agva Kraft - Kundeservice
Melker deg for penger, og er umulig å få tak i på kundeservice. Sletter innlegg med spørsmål om hvorfor jeg ikke fikk fakturaer på Facebook, fikk ikke fakturaer, kun «e-faktura» uten forklaring på den høye prisen. Stod ikke hva noe av beløpene var. Det ble slettet slik at ikke andre skulle se det. Flere forteller det samme om å bli lurt, svindyr strøm. De lurer seg inn på listen med lokketilbud som ikke stemmer når faktura kommer. De har heller ikke kundeservice i form av «min side»
Jeg tror du forveksler oss med et annet selskap. Vi har ikke noen meldinger fra deg på Facebook, og har heller ikke slettet noen. Videre kan vi ikke slette efakturaer etter at de er sendt ut. Og vi har min side, den er svært populær blant våre kunder. Om det skulle være noe annet, må du gjerne ta direkte kontakt med meg på [email protected]
Agva burde hatt en app, men ellers er jeg fornøyd 😃😎
Hei Leonardo, Hyggelig å høre at du er fornøyd! Godt innspill med app, ta gjerne kontakt om du har forslag til hva den kan inneholde, for eksempel om det skulle være noe utover det vi har på "min side". Hilsen Agva
Hyggelig og hjelpsom kundeservice Konsepter som er lette å forstå Enkelt og fint sted å være kunde
Hei Kenneth, Så bra at vi har lykkes både med kundeservice og enkelhet :) Hilsen oss på Kundeservice
Første gangen i mitt liv hvor jeg har opplevd å bli skjelt ut av kundeservice, avbrutt i forklaringene mine og hvor kundebehandler har avsluttet med "jeg driter i deg" og legger på. I mangel av bedre ordforråd antar jeg. Jeg prøvde å ringe igjen for å si min mening om språkbruken hennes. Hun la på igjen. Selve saken har ordnet seg og det setter jeg pris på. Behandlingen jeg fikk går jeg videre med, og det er kundebehandler kjent med.
Hei Marita, dette høres ikke bra ut, slik skal det selvfølgelig ikke være. Veldig fint om du kan sende meg en mail på [email protected] så jeg kan følge opp dette.
Bare lureri / lokkepriser. Setter deg rett på den dyreste avtalen dei har som ikkje er konkuransedyktig etter 1.mnd.
Jeg forstår det slik at du har tegnet en kampanjeavtale der vi har sponset strømmen din. Det er ingen bindingstid, så bare ta kontakt, så kan vi sammen finne et produkt som passer ditt forbruksmønster.
De sender bare en kopi av avtalen hver gang man lurer på noe. Og årsavgiften kan man se langt etter å få delvis refundert dersom man sier opp før ett år. Kjeltringer.
Billig strøm og god services. Enkel å skift til. Fornybar strøm.
For en herlig tilbakemelding, det er nettopp kundeservice, pris og miljø vi ønsker å bli assosiert med! Ta gjerne kontakt om vi kan hjelpe med noe. Hilsen Agva Kundeservice