Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Før jeg ble kunde så Googla jeg og fant at noen kunder var misfornøyde med Agva. Det som gikk igjen var at kundene sa at de plutselig hadde fått en så mye dyrere strømavtale. Det tok jeg opp med Agva når jeg ble kunde og de forklarte meg at strømavtaler som hadde en tidsbegrensning, f.eks. bare varte ett år og kunden ikke ba om en ny avtale før tiden gikk ut, så ble man automatisk satt på en mye dyrere strømavtale (man får ikke noe varsel, så dette må man følge opp selv. Sånn var det ihvertfall tidligere). Det samme skjedde med meg, trodde selv at jeg hadde en avtale uten tidsbegrensning, men en telefon til Agva ordnet det hele, uten ekstra kostnader for meg. Min opplevelse er at om man setter seg litt inn i hva slags avtale man inngår med Agva, så er det helt uproblematisk å være kunde hos dem. Jeg vil også rose kundebehandlingen deres. Min erfaring er at de svarer raskt, gir meg den informasjonen jeg trenger på en god måte, tar seg tid til å forklare og har en vennlig tone. Tror jeg har vært kunde hos dem i tre år nå og er veldig fornøyd. Nettsiden deres kunne hatt mer informasjon, om f.eks. det med tidsbegrensa avtaler og hva som skjer når avtaletiden går ut. Mulig at det allerede finnes der et sted, men all relevant informasjon for kunden som er lett tilgjengelig og forståelig, øker nok kundetilfredsheten.
Jeg er fornøyd med Agva Kraft, fortsatt billigst strøm. Også fornøyd med kundeservice, de gi tilbakemelding og ordne mine ønsker med en gang.
Alt er bra men jeg syns at det er trist at dere sender papirfaktura med beløp 0,00.
Har hatt Agva i kontakten i flere år, både da jeg bodde på Kløfta, og nå også her på Kongsvinger. Jeg fortsetter med det.
Hei Bent, Supert at du er fornøyd og også har tatt oss med til din nye bolig! Hilsen oss på kundeservice
Etter å ha pratet en stund med en hyggelig selger, legger hun frem en god avtale som jeg tilslutt godtar. Når jeg mottar første faktura, samsvarer ikke dette med hva selgeren la frem, og fakturaen ender opp med å være mye dyrere. Har prøvd å klage, men får ikke engang svar. I tillegg opplever jeg middelmådig kundeservice.
Vi inngikk en kampanje med dem hvor de hadde kampanje pris på de 3 første mnd til kr 485 pr mnd. Når faktura kommer, mener de at vårt estimerte strømforbruk er høyere og fakturerer oss i steden kr 1 485. Videre nevner de ikke lengre kampanjeprisen i samtale med dem, men den vanlige månedsprisen som ville vært uten kampanje. Første epost til dem svarer de ikke på, kunde konsulent som svarer på tlf, sier de har fått beskjed om å si at prisen nå er 1 485 og never aldri kampanje med et ord. Selv om vi har en PDF som sier hva vi skal betale pr mnd, så mener de fortsatt at vi skal betale 1 485 pr mnd.
Etter introduksjonstilbudet gikk ut (så ikke noe info om dette da jeg bestilte), ble abonnementet endret til et av de dyreste i markedet! Prisen ble nesten doblet! Velg heller noen som holder jevn pris og ikke prøver å lure deg.
Jeg fulgte Forbrukerådets anbefaling ved skifte kraftleverandør som skulle være både bra for meg og markedet. Agva Kraft viste seg å ikke holde hva de lovte. Etter en måned var hele avtalen endret. Strømmen ble dobbelt så dyr, og etterskuddsbetaling, som også var lovet, ble endret til forskuddsbetaling. Jeg har aldri hatt så dyr strøm! Kommunikasjonen på nett var mildest talt uryddig. Er dette et seriøst selskap?
Hyggelig og flink kundeservice. Svarer godt på det man spør om. Føler at man har valgt riktig. Billig
Hei Terje, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal fortsette å være billige samt å kun levere 100% opprinnelsesgarantert strøm. Ta gjerne kontakt om det skulle være noe! Agva Kraft - Kundeservice
Veldig fornøyd kunde. Har hatt kun gode opplevelser med Agvas kundebehandlere og strømregningene er lave.
Hei Synnøve, Takk for fine ord, det er veldig hyggelig å høre at du setter pris på våre kundebehandlere i tillegg til lave priser. Vennlig hilsen Kundeservice
Som sagt, dere kan anbefales😀God service, og rask behandling😀
Hei Lise, Fint du er fornøyd! Agva Kraft
Jeg har samme erfaring med Agva kraft. Dessverre du blir lurt av avtalen og det er bare tull å snakke om den billigste strømleverandøren :-( Den er blant de dyreste som jeg har erfaring med.
Har intet å utsette på agva kraft i all den tid jeg har vært kunde. Prisen kan ikke sammenlignes med andre aktører.
Hei Joakim, hyggelig å høre at du har vært kunde lenge og fortsatt er godt fornøyd! Pris er viktig for oss og vi skal fortsette å ha fokus på dette. I tillegg skal det være enkelt og greit å være kunde hos oss og vi garanterer at 100% av kraftinnkjøpet gjøres ved hjelp av opprinnelsesgarantier. Dette er et europeisk system som gjør at produsenter av grønn og fornybar produksjon får inntektene. Vennlig hilsen Agva Kundeservice
For noen måneder siden var jeg en kunde av Agva. men jeg avbrøt kontrakten via telefon fordi jeg flyttet til en annen leilighet. Men de belastet meg en 2 måneders regning! Jeg klaget flere ganger men ubrukelig. De har den verste kundeservice! de prøvde å gi meg flere unnskyldninger for feilene de gjorde, men tilbød ikke å gi meg pengene mine tilbake eller gi en løsning. Ikke kast bort tiden din på dem.
Det er helt umulig å få svar fra kundeservice via e-mail. Det er en vits å kalle dette kundeservice.
Hei Lauri, Beklager at det har vært for mye kø i vinter. Nå har vi kommet over etterslepet etter elhub og det skal være bra igjen. Håper du gir oss en ny sjanse!
Da jeg signerte avtalen med Agva var jeg VELDIG nøye på å sjekke om det fantes noen form for tidsbegrensninger i påslaget jeg fikk. Ingenting var dokumentert noen steder, annet enn at strømpriser kan endres med 14 dagers varsel. Etter 14 dager på avtalen fikk jeg mail fra Agva om at 14 dagers sponsing av MIN strømavtale var over, og at prisene gikk opp. Dette hadde vært OK om det var avtalen, men det er klart og tydelig at Agva her har prøvd å skjule hva de egentlig selger, for så å skjule individuelle prisendringer bak feilaktige vilkår. Dette er ulovlig og villedende markedsføring, og jeg kan ikke anbefale noen å putte penger i lommen på selskaper som bedriver slikt. Betal heller litt mer, og kjøp fra noen som er etisk oppegående.