Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg er svært fornøyd med Agva sin kundeservice og prisløfte, men de har lang svartid på mail. Anbefaler å ringe om du ønsker hjelp.
Hei Elisabeth, Jeg beklager at det har vært litt svartid på mail. Hele bransjen skulle skifte til nytt system i vinter og dette gjorde at ting hopet seg litt opp. For øvrig veldig hyggelig å høre at du i all hovedsak er fornøyd! Kundeservice, Agva
De leverer svar fort og yter god service. Prismessig er det også meget bra.
Hei Terje, Takk for veldig hyggelig tilbakemelding!
Fikk ordrebekreftelse uten noen gang å ha bestilt. De ønsket meg også velkommen tilbake uten at jeg noensinne har vært kunde.
Hei Kari, Da må det ha vært lagt inn en bestilling på ditt telefonnummer. For å sikre at den annulleres er det fint om du sender telefonnummer og fullt navn til meg på [email protected] så er vi helt sikre!
Ringte ang strømregningen. Ble møtt av en lite vennlig kundebehandler. Fikk ikke svar på det jeg lurte på. Hun var krass og det ente med at hun la på røret. Selv etter at jeg sa hun kunne være litt mere vennlig. DÅRLIG KUNDEBEHANDLING
Hei Heidi, Sånn skal det selvfølgelig ikke være. Hvis du har tid er det fint om du sender meg en mail på [email protected] så jeg kan få vite mer om hva som har skjedd og se om vi kan finne en kompensasjon.
Hos Agva er det billig og greit. Jeg har benyttet meg av fastpris som har vært vellykket.
Hei Ivar, Hyggelig å høre at du er fornøyd både med pris og enkelhet, det er de viktigste kjerneverdiene våre i tillegg til miljø. Du har tydeligvis vært ekstra smart som har tegnet fastpris i en periode med innkjøpspriser som overrasket alle!
AMA(Aldri Mer Agva)! Etter at jeg overså en regning så velger selskapet å sende utestående beløp til inkasso istedenfor å legge det til en av de neste to regningene som er betalt i tide. Inkassoen kommer med maksimalt straffegebyr og 3 måneder etter opprinnelig regning slik at 8,7+% rente har løpt i lang tid. Ingen purring eller varsel, de sender det rett av gårde til inkasso.. Tilnærmet umulig å få tak i kundeservice. AMA!
Hei, Jeg kjenner ikke din sak, men vil svare generelt. Det er heldigvis strenge regler for inkasso i Norge og disse følger vi selvfølgelig. En av disse er at det går ut tydelig merket varsel. Vi er behjelpelige med utsettelse om kunden bare kontakter oss. Det meste løser seg bare man kontakter kundeservice!
Been dedicate customer for few years... this company change avtale with no warning and by the time you find out you lost thousands of KR. Be aware and do not follow their dishonest deals!!
Gjekk inn på avtale gjennom denne sida her, Bytt.no. Der det står ingen bindingstid og kalkulert eit måndesbeløp på rundt 850 kr. månaden. Pisen var ca 35 øre pr Kw/t. Eit par timar etter avtalen var inngått får eg telefon frå AGVA, der ein tilbyr ein avtale om ei årsavgift på 990 kr. pluss pris på nokre og 40 øre pr. kw/t. Det stod det ingenting om i den opprinnelege avtalen som låg ute på Bytt.no. Så då blei det å bruke angreskjemaet... mulig det er ein god avtale likevel, men likar ikkje å bli lurt.
Billig lokke tilbud. Etter kanskje Norges dyreste strøm.... Styr unna hvis du ikke følger mye med på din strømleverandør.
Ikke inngå avtale med dette selskapet, reklamen stemmer ikke overens med virkeligheten. Og da kan jeg ikke anbefale dette etter min mening useriøse selskapet.
Etter en 3 måneder med billig strøm satt de meg over på forskuddsvis dyr avtale. Ringte for å endre dette og det ble gjort. Får strømregninger på 4000,- pr måned, viser seg at jeg sitter med et påslag på 15 øre/kwh. Sure folk på kundeservice, her blir det byttet etter mange måneder med TAP, Agva har fått tatt inn pengene de "ga" bort de 3 første månedene.
Bestilte hos Agva 13 september, men har ikke fått vite ennå når overflytting av strøm skal skje. Har prøvd å sende E-post men får ikke svar. Nå er ikke dette noe problem, da det finnes nok av seriøse andre forhandlere.
Hei Halvard, Jeg håper du har skrevet feil dato her, hvis ikke må bestillingen ha forsvunnet. Send meg en mail på [email protected] så ser jeg på det med en gang.
Den billige avtalen ga meg tidenes dyreste strømregning! Kunne kalt det svindel, men burde fulgt bedre med selv, og det er det selskapet spekulerer i!
Hei Sten, det er rett og slett svært høye priser denne vinteren og det gjelder dessverre alle leverandører. Ta gjerne kontakt, så kan vi se om vi har en avtale som passer bedre for ditt forbruk.
Etter at introduksjonstilbudet var over ble jeg satt over til Avga Kraft Spot med et påslag i pris på 14,81 øre / kwh uten at jeg var klar over det. Prøvde å få detaljert faktura, men det har jeg enda ikke fått. Avtalen jeg ble overført til ligger på 62. plass på listen og utgjør for meg nesten kr 3000,- mere i strøm pr år. Dårlig måte å behandle sine kunder på. Føler meg svindlet.
Hei Nils A., introduksjonstilbudet innebærer en sponsing av strømmen din første måned. Etter dette er det ingen bindingstid og du skal ha fått en konkurransedyktig avtale. Ta gjerne kontakt, så kan vi se om ditt forbruksmønster passer bedre for en annen avtaletype.
Jeg prøver å komme i kontakt med kundeservice da jeg skal flytte og ønsker å si opp abonnementet, men jeg kommer ikke igjennom. Håper jeg ikke blir støkk med en strømregning til et hus jeg ikke bor i lenger!! D:
Hei Ida, Beklager at det har vært kø på kundeservice i det siste. Dette skyldes en nasjonal omlegging i det tekniske systemet (elhub) som har skapt mye jobb i overgangsfasen. Men dette skal ikke gå utover deg som kunde, vi fakturerer selvfølgelig ikke strøm du ikke bruker.
Har hatt mange strømleverandører de siste årene, men disse må du absolutt styre unna! Overfører deg til en annen strømavtale uten noe varsel, ingen kundekontakter, tar plutselig mange måneder i forskudd i den dyreste tiden og virker helt merkelig hvordan fakturerer er satt opp. Aldri mer Agva!