Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
Fjordkraft
2.3
1 306 verifiserte omtaler

Fjordkraft omtaler og erfaringer

Positiv trend

Fjordkraft opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.3
Dårlig
1 306 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#85
Forferdelig
Fjordkraft er rangert
#85 av 88 strømselskaper
28%
Dårlig
28% anbefaler Fjordkraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 1 305 omtaler om Fjordkraft

FILTRER OMTALER
207
153
96
127
722
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Lurer kunder over telefon

Omtale av  Kim

Svindler og lurer kunder over telefon over en lav sko. Endrer avtaler uten å gi beskjed. Lar sjefer ringe og true deg som kunde. Er helt latterlig hvor galt Fjordkraft opererer! De sletter lydopptak fra salg og nekter å la deg få noe av det skriftlige ut. Rett og slett for at dem vet dem svindler kundene og må dekke over det på alle måter.

Svar fra Fjordkraft
21.02.2023 14:25

Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Useriøst møkkaselskap

Omtale av  Morten

Femsifret regning på "forutsigbar" avtale. Klin umulig å få tak i på telefon. Men med en gang vi bytter så ringer de opp for å hanke oss tilbake.

Svar fra Fjordkraft
21.02.2023 14:25

Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Jeg føler meg lurt

Omtale av  Petter

Jeg føler meg lurt inn i en variabel strømavtale av to selgere som oppsøkte meg på døra for noen år tilbake. Først ga de inntrykk av at de skulle hjelpe meg med noe på strømmåleren min - å sjekke at alt var i orden. Det gikk sakte opp for meg at de skulle selge meg noe. Jeg gikk for en variabel strømavtale som liksom skulle gi beskyttelse mot oppgang i pris... Snakk om å sitte med skjegget i postkassa... Jeg har fått hjelp til å bytte til en strømavtale som vil spare meg 28.000 NOK i året. Jeg mener dette er svindel av folk som av ulike grunner ikke har mulighet til å følge opp denne type ting, og jeg synes det er skammelig!

Svar fra Fjordkraft
21.02.2023 14:25

Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Feilinfo

Omtale av  Elin

Feilinformasjon på spørsmål om strømstøtte og hvilken avtale som lønner seg for meg. De kunne ikke komme meg i møte angående rabatt på neste regning. Byttet og da ringte de og sa de ville beholde meg dom kunde og tilbød den beste avtalen de hadde: spot med forvaltning. Som Forbrukerrådet ikke anbefaler.Heldigvis tok jeg med angrerett og benyttet denne. Farvel fjordkraft, vi har vært venner lenge, men med regninger på opp mot 5000 bytter jeg strømpartner.

Svar fra Fjordkraft
21.02.2023 14:25

Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Fjerning av Trump

Omtale av  Rui

De fjerner trumfpoeng fra 2 til 1 så da taper jeg poeng som er penger. Er ikke så mye men det var ikke avtalen. Bytter kanskje nå.

Svar fra Fjordkraft
21.02.2023 14:25

Hei og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Service

Omtale av  Odd G. S

Dårlig kundeservice.Sendte ett enkelt spørsmål på e post,purret på svar en uke senere ingen svar etter 2 1/2uke måtte jeg gå inn på chat og fikk svar ,men 18 dager på ett enkelt spørsmål,da får fortum ansette fler folk.Elendig kundeservice....

Svar fra Fjordkraft
21.02.2023 14:25

Hei Odd og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt og raskt vi kan sånn at kundene får den hjelpen de trenger. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Bare svindel! blei lovet noe helt annet enn det som var tilfelle

Omtale av  Andreas

Anbefaler ingen å bruke fjordkraft dessverre, rein svindel av telefonselger hos dem. Dem lover mye som ikke er sant når dem ringer deg opp. Fikk veldig mye dyrere strøm enn hos min gamle leverandør, har nå byttet tilbake igjen, skal aldre mer bruke fjordkraft. Denne opplevelsen har også bekjente av meg, så den er ikke unik.

Svar fra Fjordkraft
21.02.2023 14:24

Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Føler meg lurt

Omtale av  Ole K. B

Regner bindingstid fra du sier opp avtale andre leverandører regner binding fra du bestiller avtale blir kunde

Svar fra Fjordkraft
21.02.2023 14:24

Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Beste tilbudet i markedet

Omtale av  Stein

Ved sammenligning kommer Fjordkraft best ut med sitt tilbud Spot med forvaltning. Hvis du i tillegg har mobil gjennom Fjordkraft sparer du enda mer. Jeg har strøm hjemme og på hytta samt mobil til hele familien gjennom Fjordkraft. Er særdeles godt fornøyd.

Svar fra Fjordkraft
21.02.2023 14:24

Hei og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Ventetid

Omtale av  Henning

1-2 timer ventetid kundeservice.Appen faller ut nesten hver dag,luta lei pålogging med sms.

Svar fra Fjordkraft
21.02.2023 14:24

Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å svare våre kunder så snart som mulig. Her ser jeg vi ikke helt har klart dette. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Fornøyd

Omtale av  Petter W

Har spot avtale med forvalting og sparer ett par hundrelapper på det til nå også hjelper avtalen de har med trumf som kommer rett inn på din trumf konto. Grei over oversiktlig app kan jeg også legge ved

Svar fra Fjordkraft
21.02.2023 14:24

Hei og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Dyrt og skurkete

Omtale av  Heidi

Skulle ikke vært lov å tilby slike strømavtaler som flår folk. Dyreste strømavtalen jeg har hatt noen sinne. Dyreste av alle på markedet. Fraråder alle å bruke de.

Svar fra Fjordkraft
21.02.2023 14:24

Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Dyr, dyrere, dyrest

Omtale av  Avenida

Ble lovet fastpris, tegnet avtale (bedrift) oktober 2021. Det er tydeligvis endret, og fakturaene har aldri vært høyere! Og ingen info fra Fjordkraft om økte priser.

Svar fra Fjordkraft
21.02.2023 14:24

Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

God app, forståelig faktura - flott med spotpris

Omtale av  Tommy

Skjønner godt at de som har variabel avtale er misfornøyde etter sjokkregning. Selv har jeg spotpris og trives godt med det. God app hvor det er lett å følge med på forbruket fra dag til dag. Oversiktlig faktura når det gjelder forbruk, nettleie og fratrekk for strømstøtte. Dyrt denne uken, siden det er kaldt og har vært lite regn den siste tiden, men med appen så har jeg oversikten. De gangene jeg har vært i kontakt med kundeservice, har de vært svært behjelpelige, sist da jeg flyttet i sommer og måtte bestille øverføring til ny adresse.

Svar fra Fjordkraft
21.02.2023 14:24

Hei og tusen takk for tilbakemeldingen din Tommy. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Føler meg lurt! Hinsides dyrt

Omtale av  Heidi

De lovet meg å være topp 5 billigst. Jeg bruker mindre strøm enn naboen og betaler over dobbelt så mye. Regning på over 5000 i oktober i en liten leilighet. Elendig kundeservice - 1,5 time venting i telefon uten informasjon om køtid.

Svar fra Fjordkraft
21.02.2023 14:24

Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Løgn, løgn og atter løgn..

Omtale av  Erland S

Nekter å akseptere angrefrist, dyre, ikke trumf bonus på hele "beløpet på faktura" som de påstår.. Styr unna.. De er helt uten skrupler og kundeservice består av lystløgnere.

Svar fra Fjordkraft
21.02.2023 14:24

Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Fjordkraft

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR