Fjordkraft opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Liker prismatchen😊 Sjekke bedre avtaler, og får det samme hos fjordkraft
Erfarer at de er til å stole på! Lett og fin oversikt på nettsidene, holder lave priser !
Fine avtaler, lett å få hjelp til billigste avtale. Ganske raske svar på telefon. Hyggelige telefonsvarere
Byttet til fjordkraft for to år siden og er super fornøyd.Meget bra kundeservice,enkel og oversiktlig Min side.Prisene er lave.Mange strømavtaler man kan sjonglere med,her er det mulig å spare mye penger hvis man gidder følge med litt.Også ett pluss med trumf og masse tilbud via fjordkraft.
Har i utgangspunktet en god avtale. Bruker også Prismatch.De er raske med å følge opp dette uten forsinkelser. Veldig fornøyd 👍
Veldig bra, både strømavtale og to mobilabonnement ,og godt å ha appen på telefonen, og fordeler /tilbud 😃😃
Har vært kunde flere ganger tidligere, men har byttet litt rundt pga bedre avtaler. Men har nå blitt kunde hos de igjen, da både tilbudet og servicen har blitt betraktelig høyere siden sist. Fikk faktisk en strømavtale som er mye bedre en det de i utgangspunktet tilbyr nye kunder. Appen deres har blitt meg bra, og passerer definitivt alle konkurrenters apper. Men denne skulle hatt muligheten til og hvis pris time for time neste døgn og tilbake i tid. Vurderer også Puls fra fjordkraft, men den har både kunstig høy pris og frakt kostnad. Og det er uvisst om man kan bruke den med andre strømleverandører, da er heller tibber sin pulse bedre da den fungerer med alle leverandører
Er så vanskelig å få snakke med en person å få forklart hva som er feil.
Veldig fornøyd m appen og kundeservice. Men dere klarte ikke matche tilbudet jeg fikk hos TrøndelagKraft så da må jeg bytte. Synd, men m dagens priser er det «penga som rår». Kommer sikkert tilbake en annen gang🤗
Kostbar i forhold til en del andre leverandører. Ikke alltid lett å finne alt på hjemmeside. Bør ha bedre varslinger om prisendringer Om mulig tilby hjelp til å finne ut av forbruk. Enkelte leverandører påstår at de kan spore kurser via smart strømmålere.
Hei Rune. Takk for din tilbakemelding. Sammenlignet med fjoråret er vi i en tid hvor vi opplever en høyere strømpris. Vi i Fjordkraft vil alltid streve for å ha en konkurransedyktig pris og tjenester som kan være nyttig for våre kunder. Vi varsler alltid om prisendringer og du kan lese mer om vår pulsmåler her: https://www.fjordkraft.no/strom/stromforbruk/sanntid/ Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
En bedrift som tar kunden på alvor. Alltid tilstede å hjelpsom på alle måter.
Hjalp både meg og min mor med billigere strømavtale. Superfornøyd! 🙂 I tillegg har vi også fått billig mobilabonnementet, med samme fordeler som Telenor! Sparer 180kr.mnd. bare der! 😊
Fjordkraft kommer med kampanjetilbud med jevne mellomrom. Jeg opplever det som positivt. De ser ut til å følge markedet. Det dumme er at tilbudene som regel kommer via telefonsalg. Ville foretrukket skriftlig via f.eks mail.
Gode priser, flinke og hyggelige kundebehandlere på kundesenteret
Har vært trofast kunde i 34 år. Fikk høre om pris match av folk som er på face Og hvem du kan matche i mot. Informasjonen kom ikke frem til meg direkte som da ikke er på face men en trofast kunde. Tok en tlf til kundesenteret og dere ordnet pris match med en gang.
Det at dere har nettleien ink i faktura er ett meget stort + men dere forandrer veldig ofte maksprisen pr kw og det skaper en usikker kundeforhold da dere stiger maks prisen så raskt prisen går opp på strømmen! Da ødelegger dere en av grunnene kundene velger dere for dere selger litt på det med maks grense men da strømprisen stiger flyt dere etter og øker maks prisen!!! 🤬