Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Får purringer på strøm jeg i perioden ikke har hatt hos dem.
Bestilte et kampanjeprodukt: 0 kr de 2 første månedene, co2fri flytende etterpå. Ingen bindingstid. Etter 4 uker kommer første faktura. Tok kontakt med dem. Oslokraft hevder at jeg bestilte vanlig co2fri flytende, ikke kampanje. Skal du bestille strømabonnement, hos Oslo Kraft anbefaler jeg at du tar vare på dokumentasjon (printe ut, ta bilder av skjermbildet, osv) og ikke stole på hva selskapet Oslokraft gjør med din bestilling. De lokker med tilbud som de velger å ikke overholde og sikkert regner med at kundene ikke gidder å krangle med dem. Uetisk og lukter som pyntet svindel.
Ble lovet 30-40%billigere strøm, bare løgn de hadde ikke opptak av hva selger lovet meg som kunde, kun at jeg hadde trykt OK på en SMS??? Mange mail og tlf til selskapet, men måtte bli i et år. Ble ikke opplyst at det var 12 mnd binding, ikke før jeg ville bort fra Oslo Kraft. Lureri styr unna. Skal bytte tilbake til det selskapet jeg var i før. Skal det være opptak av samtaler må det være av hele samtalen, der selger lover mye billigere strøm.
Har faktisk ikke en eneste positiv ting å si. Får ikke faktura opp i nettbank, får ikke hjelp fra kundeservice. Blitt påprakket ett produkt som er helt feil. Lar meg ikke gå ut av avtalen. Ikke levert det produktet de prakket på meg.
Du slette tid dette er ille! Selgere tar ikke nei for ett nei! Det er mulig strømselskapet er ok, men de som sørger for å få inn kundene er totalt forkastelig! Her mangler: Moral, etikk, forståelse på rett og galt, og oppriktighet. Anbefaler Oslo Kraft å gå inn å lytte til opptak av samtaler! Det ble sagt at dere har samarbeid med min nåværende leverandør, og at det er ikke snakk om bytte, bare en lavere pris. Opplysningsplikten selgerne har er totalt fraværende. Jeg jobber selv med salg, å dette er ikke måten å tilegne seg nye kunder på!
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Pågående og frekke. Sier at andre lyver når det gjelder tilbud. Huff.
Fikk Norgespakka hos Oslo kraft å det er den verste søppla æ har vært borti. Det er totalt uoversiktlige regninger som man ikke skjønner noe av. Jeg har ringt 2 ganger for å få ordnet slik at jeg får "vanlige" regninger men det er ikke blitt gjort. Å det virker som det er en umulig å komme seg ut av avtalen uten å betale 150 kr igjen per mnd for å komme seg ut av det! Det er helt urimelig. Dem prakker folk på den eneste avtalen dem har med 12 mnd bindingstid når de andre avtalene ikke har noe bindingstid kun for å få folk til å være hos dem selv om man er sykt misfornøyd.. Jeg skulle aldri gått bort ifra Kraft i Nord.
Det var veldig bra telefon salg av strøm avtale, og etter det var svart på sms OK da startet de dårlige tingene. Etter første faktura fikk jeg vite at det er 3 års bindingstid og priser som var fakturert var langt fra rimlegste markedspriser i forvaltningsavtale. Hold unna dem!
Fikk en avtale som de sa at jeg skulle betale mindre en hva jeg betalte før + EN MND fri. Fikk så vite at jeg skulle betale mer en jeg gjord for KWh sa da at jeg ikke ville gå med på avtalen. Fikk da en regning på 1800 kr uten at jeg hadde inngått avtale med dem som de mente på grunn av brud på avtale påsto de. Betalte den så får jeg en regning på 105,51 i strøm regning hvor det skrev at jeg hadde brukt 180kWh på 27.09.17. Til 30.09.17 = 49,68 + faktisk fastavgift 27.09.17 til 30.09.17 = 3 dager = 4,83 sum til sammen 54,51, med 25% på dette ble skrevet som 82,80kr som ble en moms = 20,71 kr. Regningen ble 103,51 kr og det uten at jeg har vært kunde til Oslo kraft og etter at jeg betalte 1800 for brud på avtalen. Får altså en regning uten at jeg er kunde. Svindel fra første øyeblikk og de fortsetter efter på at jeg betalte for brudd og ikke inngikk noe avtale med dem.
Svært dårlig info om selskapet og selger var svært aggressiv. Ikke noe skriftlig annet enn en SMS som jeg skulle svare OK på om jeg aksepterte avtalen. Dette forstod jeg ikke helt, og gikk på en smell. Har klaget i ettertid, men Oslokraft sier de har opptak av samtalen med meg og alt er etter avtalen som jeg har sagt OK til. Etter min mening svært dårlig forretningsskikk!
Kjøpte en av fastprispakkene til Oslo Kraft. Fantastisk godt tilbud som er enkelt å forstå. På tide at de store leverandørene merker konkurransen i et produkt som er komplett likt fra leverandør til leverandør. Tommel opp. Nettleie på samme faktura er kjekt også!
Umulig å komme gjennom kundeservice. Svartiden på mail er 5 dager. Det samme gjelder svar og videre korrespodanse. Men det verste er at de er rett og slett skurker. Spot pris er ikke sporpris hos de. De legger på 50% uten at du vet om det. De tar gebyrer for å avslutte abb. Styr unna!! Velg heller en seriøst og etablert selskap.
Lover billig strøm, enkel bytte men dette var ikke tilfelle. Ble rett og slett lurt av et selskap som virker totalt useriøst.
Fant ut etter 2 måneder at dette selskapet krever forskuddsbetaling, noe som ikke ble jeg opplyst om i samtale med selger, og kundeservice viste til avtalevilkår! Ingen garanti for få penga tilbake dersom selskapet går konkurs (bare å søke på nettet om tema, flere tilfeller). Betalte gledelig 1200,- kr i bruddgebyr og avslutta kundeforholdet, betal aldri strøm på forskudd!
Min kjære har inngått avtale om Norgespakka med bindingstid 12 måneder. (tror jeg) Det er håpløst og skjønne alle summer i pluss/minus. Totalt uoversiktelig. Hatt Norgesenergi og Hafslund før uten å ha problemer med å forstå regningene. Ser de er dømt for uriktig markedsføring av forbrukerombudet. Styr unna. Slett ikke til å anbefale.
Bra webside med mulighet for "din side". Meget ovetsiktelig. Noe treg respons på mail men ellers ok. Som de fleste andre selskaper da det gjelder tilbud så man må følge med priser og avtaler.