Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har akkurat opplevd det samme som mange andre kunder i dag. Bare rot og tull. Nettselskapet har aldri rapportert inn på langt nær så mye som Oslo kraft sendte regning på. Jeg fortalte Oslo kraft at det var et useriøst firma der mange hadde klaget på dem, men ble da møtt av en mannlig kundebehandler som hevet stemmen og var virkelig uproff (som resten av selskapet) Jeg har byttet til mitt gamle selskap før bindingstiden utløper. Så jeg bør vel bare drite i å betale avbruddsgebyret! Absolutt en sak for forbrukerkontoret.
Oslo Kraft kommer dårligst ut og de blir også ca 20% dyrere enn nettleien. Selgerne er særdeles pågående, snakker fort og er drillet i villedende teknikker og svarte på helt andre ting enn det jeg spurte etter. Nå vet jeg at jeg har gått i fella og kan ikke si opp denne avtalen. Om jeg gjør det så har de likevel tjent sine penger. Min anbefaling er å legge på når en kraftselger ringer. Nå må det komme på plass et system som gjør at useriøse aktører blir stoppet og ikke minst at det må bli straffbart å drive med villendene salgsargumenter - folk flest har ikke en sjanse mot slike selgere.
Avtalen fremkommer som bra via telefon, men blir helt annen i praksis. Dette ser man ikke før regning kommer og 14 dagers angrefrist fra sms er utløpt. De tar forsuddsbetaling som det ikke blir opplyst om i telefonen, de sa de hadde samarbeid med min nåværende strømlevrandør, derfor ville jeg få en regning på både kvh og nettleie, - bare tull. Føler meg lurt, og har krevet å få utlevert lydlogg. Denne salgsmåten er noe forbrukerombudet bør undesøke. Anbefaler sterkt å holde dere unna dette selskapet.
Ett ekkelt usynlig firma. Holder ikke avtaler. Veldig vanskelig å få faktura av dette firma. Dyr strøm.
Bare bløff og løgn. Satt igjen med en strømregning som var 3 ganger dyrere på 1 mnd! Er det mulig? Disse må stoppes. Møtte en virkelig arrogant mann pr tlf som tydeligvis trenger å ta mange kurs om kundebehandling. Har byttet tilbake til mitt gamle selskap før "bindingstiden" deres løper ut. Jeg vet hva jeg skal gjøre med papirene på et avbruddsgebyr...... STYR UNNA DETTE SELSKAPET!
Ble oppringt fra Oslokraft og de sa at jeg hadde "vunnet" gratis strøm. Deretter kom det fram at det de egentlig ville var å få meg (som da bodde hjemme hos min mor i to måneder) til å bytte strømabonnement. Etter å ha snakket med min mor blir det avtalt - gjennom tekstmelding - at vi bytter til Oslokraft. Men det nye abonnementet blir opprettet i mitt navn, og jeg står som ansvarlig for avtalen. Har nå fått flere dyre, helt uforståelige fakturaer, men får ikke byttet. Måten de opererer på er uetisk og personene jeg snakket med over telefon var frekke og lite hyggelige. UNNGÅ.
Fikk en urimelig høy strømregning. Viste seg at forbruket stemte, men prisene til Oslo Kraft var nesten dobbelt så høy som flere av konkurrentene. Fikk beskjed om å ringe netteier for å finne ut hvorfor, for å så måtte ringe de opp igjen da netteier ikke hadde noe med prisene å gjøre.
Oslokraft selger strøm som tilsynelatende høres ut som en bra avtale, men strømregninga blir mye høyere enn hos andre! Oslokraft legger til flere påslag som de tjener grovt på, men skjuler dette i strømprisen. Om du vil ha lav strømregning så styr unna!
Ble oppringt å før jeg visste ordet av det så hadde jeg inngått avtale med de, jeg hadde ikke sagt ja engang. Nå er bindingstid snart over så da skal jeg bytte. Har vært i kontakt med andre strømleverandører og flere sa at de er blant verstingene når det gjelder å lure folk. Var en annen strømleverandør som gjorde meg oppmerksom på hva Oslo kraft sin pris var på kWh, og hva de andre ligger på.
Gratis-periode - bløff, billig-bløff. Forklaringer "vi fakturerer på en annen måte" :: bortforklaring! Hvis du vil ut av avtalen må du betale 150kr. per mnd. For den gjenstående avtaleperioden! IKKE betal dette!! Du har vel ikke sett den delen av avtalen... Eller sett noe i hele tatt, Forbrukerombudet er varslet- GJØR DET SAMME! Hilsen Nils S, Drammen.
Ingenting er bra. De tar dobbelt pris ut fra hva de lovet. Estimert forbruk er det dobbelt av hva som er realiteten. Hvordan skal vi få bort en leverandør som dette?
Telefonselger introduserte samtalen med at jeg var en av de heldige som var trukket ut til 1 mnd gratis strøm fordi jeg tidligere hadde svart på noen spørsmål. Jeg sier til selger at jeg har aldri svart på noen spørsmål og ville ha dokumentasjon på påstanden. Selger hadde ingen dokumentasjon, men sa at jeg hadde gjort dette for ca. 3-4 mnd siden. Jeg fortsatte å etterspørre fakta og 1,5 minutt senere la han bare på.
Gjentatte ganger fått samboer til og tegne strømavtale i mitt navn med min personalia med 12mnd binding, helt klart ulovelig. styr unna.
Etter at jeg byttet fra Norges til Folkepakka, har strømmen blitt dobbelt så dyr. De lovte pristak på 27 øre, og har fakturert for 64 øre, når prisen hos Norgesenergi har vært 35 øre.
Ble oppring av selger i mars måned (2017) som ønsket å tilby et meget konkurrransedyktig tilbud på strøm. Skulle få første måned gratis. Ble oppfordret til å "fyre" for kråkene. Det endte med at nettleien ble skyhøy pga ufornuftig bruk av strøm i april måned. Ble også lovt at strømprisen skulle være meget konkurransedyktig. Betaler i dag kr 0,66 Kwh - dette er vel ikke konkurransedyktig?? Har aldri opplevd å få så store strømregninger som nå. Har ringt strømleverandøren og referert til fornøyd garantien og fått kreditert "mindre beløp". Føler meg egentlig litt lurt. Så snart bindingstiden på 12 måneder er over skal vi bytte strømleverandør uten tvil.
Svidlet min 74 år gamle mor. Håper hele firmaet går dukken. Styr for all del unna dette firmaet.