Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De leverte det som ble lovet. Faktura lett forståelig.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd, og det skal være enkelt å komme i kontakt med oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
De lurer deg til å tro på avtale i telefonsamtale med selger men avtalen er fullstendig. Endret når du har godtatt en kort, men smart sms-formulering. Eieren har endret firmanavn flere ganger og har enkelt sagt bare negative omtaler. Forbrukerrådet har drøssevis av henvendelser og saker på dette firmaet som sist het Oslokraft. Brukeravtalen ser ut som den er laget av et kobbel med forretningsadvokater og da tenker den ikke på deg som kunde.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Pakkebytte enkelt og greit forklart. Hyggelig service innstilt person som også gjorde om til etterskudd.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd, og det skal være enkelt å komme i kontakt med oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Føler meg lurt av Oslo Kraft på prisene som er den høyeste jeg har hatt noen gang!!! Lyg om priser og avgifter på telefon! Straffbart? Anbefales IKKE..!!!
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Vi er en forening og tegnet en avtale sist år og har allerede spart flere tusen kr i vinter. Gjennomsnitt prisen vår i november 2017 til februar 2018 var på godt under 30 øre. Samtidig ble en annen forening jeg er knyttet til fakturert opp mot 84 øre i samme periode av foreningens gamle leverandør. Vi har uansett en garanti at prisen uansett ikke i perioden blir over 42 øre så det vil si at vi de neste vintrene er sikkert oss mot slike høye kostnader vi hadde hos den gamle leverandøren. Det har gjort at medlemmer i foreningen nå kan betale mindre for tilknytningen til foreningen så vi er fornøyd med GNP Energy.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd, og det skal være enkelt og behagelig å være kunde hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Veldig hyggelige folk som jobber der, holder det de lover. Kunden kommer alltid først!
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Fremstår som veldig profesjonell strømleverandør med konkurransedyktige priser! Jeg fikk en super-avtale på fastpris!
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd, og det skal være enkelt å komme i kontakt med oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Føler vi har blitt lurt opp i stry. Har hittil i år fått faktura på 25.000kr (pluss nettleie!). Useriøst. Har ikke fått beskjed om noen endringer, og måtte søke opp navnet når jeg gikk den siste (sinnsyke) fakturaen. Over dobbel pris som tidligere.
Hei, Det er dessverre vanskelig å kommentere denne episoden, da vi ikke kan finne noe kundeforhold basert på din informasjon som er lagt inn her. Vi setter pris på om du vil sende oss en mail til: [email protected], så skal vi se på dette. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Det skulle bli billigere med Oslokraft Men de sa ikke at det kostet kr 1800,- om jeg angret meg. Det var enkelt om jeg angret meg sa de. Det ble ikke nevnt!
Hei, Alle våre husholdningskunder har 14 dagers angrerett fra avtaleinngåelse. Det er enkelt å angre seg, og vi tar i mot angringer i alle de kanalene hvor vi er tilgjengelige, både på telefon, per e-post, chat, messenger og brev. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Betaler alt for mye her, en andre steder. Har blitt overført fra Oslo Kraft uten forvarsel. Endret abonnement uten mitt samtykke.
Hei, Leit å høre at du ikke er fornøyd. Send oss gjerne en e-post til [email protected], hvor du forteller hva som har skjedd. Ha en fin dag :-) Mvh GNP Energy
Ingen ting er bra, nå har Oslo Kraft AS byttet navn, men svarer ikke på e-post, sender krav på noe de ikke har krav på, nemlig brytningsgebyr for en avtale som ikke var inngått på rette premisser. Jeg forfølge saken selv om de ikke svarer og har send kopi til EL-klagenemnda, Forbrukerrådet samt Lindorff! Jeg har fått puring på SMS i dag, fra GNP Energy, og der kan jeg heller ikke svare. TOTALT USERIØST STRØMSELSKAP. Gudveig H* A*, Oslo
Hei, Vi ønsker fornøyde kunder og alle våre kunder skal bli besvart på e-post. Det er fint om du kan sende oss en ny e-post til: [email protected], så skal vi undersøke hva som har skjedd her. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
De lovet gull og grønne skoger på telefon, men når fakturaen kommer er prisen myyyyye høyere enn alle konkurrentene. Selvfølgelig klarte de å lure på meg bindingstid også, så jeg får ikke gjort noe med saken. Nå i mars tok de 75,50 kr/kwh! Det er nesten dobbelt av spotpris! Advarer alle og enhver mot å bli lurt av dette forkastelige selskapet. Har ingen positive ting å si om disse svindlerene! Hold dere langt vekk!
Selger garanterer beste priser og at alt blir som tidligere med tanke på faktura på nettleie og kraft på samme faktura da de har samarbeid med netteier i Byen jeg bor i. Dette stemte selvfølgelig ikke, tar kontakt med Oslo kraft. Får beskjed om at jeg har svart på sms og at de har lydfil. Men lydfilen er bare av siste del av samtalen.. Så lovnadene til den løgnaktige selgeren er selvfølgelig ikke med. Ber de om å sende meg lydfilen, men det nekter de å gjøre før det blir en sak ut av det.. Hvis noen vil lage en sak mot Oslo kraft så er jeg med tvert! Styr for all del unna denne svindel bedriften!!!
Hei. Vi er opptatt av fornøyde kunder, og vi beklager at du har hatt en lei opplevelse med oss. Vi fokuserer hele tiden på det beste for våre kunder, men det har dessverre vært høye strømpriser i vinter. Ta gjerne kontakt med oss for å se på din avtale, og vi kan eventuelt hjelpe deg med en god fastprisavtale, så vil du alltid vite hva fakturaen blir. Mvh oss i GNP Energy
Som bedriftseier må man styre unna svindelselskapet Gnp Energy, tidligere Oslokraft og før det igjen Max Kraft osv. De bytter vel navn stadig for å renvaske seg fra dårlig omdømme? Jeg ble lovet en god forvaltningsavtale med pristak som følger svingninger i markedet gjennom året! Hva vi opplever er at de året rundt fakturerer tett opptil pristak uavhengig av markedspriser! Løgn, fanteri og ren svindel, og kundeservicen dems kan du få gratis. Jeg ble som kunde kalt "for dum til å forstå"!!" STYR UNNA svindlere! Etter å ha googlet og lest om eierens historie forstår jeg mer. Burde anmeldes for bedrageri disse folkene!
Hei, Vårt navnebytte kommer som en del av vår nordiske tilhørigheter hvor vi kan levere strøm i både Norge, Sverige, Finland og Danmark. Derfor er det naturlig at vi i alle land nå heter GNP Energy. Det er imidlertid leit å høre at du ikke er fornøyd, og det har dessverre vært veldig høye strømpriser denne vinteren. Imidlertid så har alle våre kunder med pristak hatt goder av dette. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], så kan vi ta en ekstra kikk på din avtale. Mvh oss i GNP Energy
Svindel fra en annen verden. 😡 Aldri betalt så mye for strøm noen gang.
Hei, Vi er opptatt av fornøyde kunder, og det er leit å høre at du ikke er det. Strømprisene har dessverre vært veldig høye i vinter, og er fortsatt høye til årstiden å være. Ta imidlertid kontakt med oss, så kan vi se på din avtale. Kanskje vil en fastprispakke, hvor du alltid vet hva du skal betale være noe for deg? Mvh oss i GNP Energy
Oslo kraft virker som om de går inn for å lure kunder til å inngå ugunstige avtaler. Strømmen har aldri før vært så dyr som etter jeg byttet til Oslo kraft. Villedende, manipulerende markedsføring og telefonsalg. Dårlig service og lite kundevennlig. Jeg ble fortalt av selger at prisen var 29,8 øre kWh (desidert billigst ved avtaleinngåelsen) De ville gi 1 mnd gratis strøm og de ville garantere og være blandt de 3 billigste leverandørene i norge i bindingstiden på 1 år. Ved nærmere gjennomgang av fakturaene ser jeg at jeg betaler 2 og 3 ganger prisen av snittet på de 10 billigste. Fakturaen for mars er på 75,5 øre kWh. Ved henvendelse til Kundeservise sier de at det er kontrakten på SMS som gjelder og ikke hva selger har lovet. De viser til forvaltningspris som er 40% over spotpris. Dette ble aldri nevnt av selger på telefon. Jeg råder alle til og styre unna dette useriøse selskapet.
Hei, Vi er opptatt av fornøyde kunder, og det er leit å høre at du ikke er det. Strømprisene har dessverre vært veldig høye i vinter, og er fortsatt høye til årstiden å være. Ta imidlertid kontakt med oss, så kan vi se på din avtale, og sjekke at alt er i henhold til avtaleinngåelse. Kanskje vil en fastprispakke, hvor du alltid vet hva du skal betale, være noe for deg? Mvh oss i GNP Energy