Huskraft Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble oppringt av Huskraft da min leverandør sluttet med strøm, og snakket med en hyggelig kar, etter en måned får jeg strømregning som er 3 ganger så dyr som de jeg normalt har, forbanna møkka selskap, leste dessverre ikke om dette før nå :-(
Rapportert til forbrukertilsynet for villedende markedsføring. Dårlig presentasjon av bruk i faktura, villedende.
Jeg klaget, ettersom jeg efter noen måneder oppdaget at prisene lå langt over spotpris, smart spot kalte de avtalen, smart for hvem? Selvsagt byttet jeg leverandør, men det nyttet likevel å klage til Huskraft. De har nå refundert noen tusenlapper for overprising gjennom 5 måneder. Poenget er: Har du allerede blitt lurt, kan du faktisk få refundert. Lønnsomt å true med forbrukerrådet og den slags.
Fikk ikke med meg at det ikke var en ren spotpris, så jeg har betalt mange tusen mer enn nødvendig. Tilbyr bare autogiro, ikke E-faktura uten at du sender e-post og ber om det
Vi har nå hatt huskraft i vår lille leilighet i 2 år. Det er vår første strømleverandør, så vi har vært litt naive når det kommer til regningene. I sommer har spottprisen hos Huskraft vært på rundt 1.5 kr/kWh, som er 6 ganger dyrere enn andre firmaers spotpris, og tydeligvis 30 ganger så dyr nå i slutten av september ifølge hvakosterstrommen.no! Det er kvalmende overprising, og ikke svarer de på mail heller. Aldri igjen huskraft.
Huskraft Energi har lyckats att blåsa mig på många tusentals kronor. Det här företaget jobbar med att lura folk på pengar Konstigt att man ens tillåter sådana företag existera på marknaden Bytt så fort du kan så att de inte tar mer av dina hård förtjänade pengar.
De endret strømavtalen til noe de kaller SPOT etter endt prisgaranti på 12mnd, vi betalte 2,7ganger så høy strømpris som spot fra Norpool. Nu er det nok, gåtrrett til forbrukerrådet med dette.