Meny

Huskraft Energi omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Huskraft Energi
3,4/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Brukervennlighet
Middels
16
av 110 innen
strømselskap
63%
anbefaler
Huskraft Energi
Filtrer omtaler
21
5
2
3
10
Sorter omtaler etter
Viser av 41 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Huskraft Energi?
Freddy P
Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Har ikke hatt noen problemer."

Sjekker forbruk mot avtalen månedlig og det ser ut til å stemme.

Per H. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Ikke noe problem"

Helt enkel og grei leverandør. Får svar de gangen jeg har ringt. Eneste jeg savner er en faktura, strøm og nett. Det er et virkemiddel for å holde prisen nede har jeg forstått.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Billig og bra"

Billig energi fra huskraft og veldig god kundeservice.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Veldig bra!"

Kjempe fornøyd med mitt kundeforhold hos Huskraft. Kundeservice er alltid hyggelige og faktura stemmer alltid overens pris og forbruk. Har anbefalt de til venner og familie 😀

Svindlet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Overfakturering!!"
7 syns denne omtalen er nyttig

Gikk gjennom faktura og fant vesentlig overfakturering her! Sjekk faktura grundig. 😡😡

Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Veldig fornøyd med huskraft Energi hittil"

God Pris og god service! Jeg har en svært gunstig avtale i forhold til andre selskaper, samt svarer kundeservice grundig på mine spørsmål.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Plettfritt!"

Jeg opplever at alt fungerer smertefritt og får den oppfølging/hjelpen jeg trenger. Godt fornøyd! Billigere faktura har jeg også fått.

Marianne K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Spotpriser høyere enn Nordpool"
9 syns denne omtalen er nyttig

Huskraft har ikke svart på mine e-poster om hvorfor de har høyere spotpriser enn det Nordpool opererer med. Dette gjelder Webspot avtalen. Det er også manglende informasjon om avtalen på Min Side. Det er ingen informasjon om avtalens starttid, løpetid, og evt betingelser. Det vil være naturlig at kundene kan finne all informasjon under Min Side. Det er også svært tungvint å finne eldre faktura iom at man må logge inn på ny side.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Overfakturering"
8 syns denne omtalen er nyttig

Overfakturerer kundene sine og så når de blir tatt i svindle kundene sine skylder de på "systemglipp". Hold dere langt unna. ...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Juks med beregning av spotpris"
11 syns denne omtalen er nyttig

Etter jeg las om Huskraft sin tvilsomme praksis skrev jeg til de og ba de gjøre ny beregning på mine to abonnementet, hus og hytte. Har hatt avtale hos de fra 10/1/22. fikk først tilbakemelding på husabonnementet der de kom med tilbakemelding om at jeg hadde betalt 134,16 kr for mye i januar. Jeg purret så på hytteabonnementet og fikk omsider en ny mail. Der hevder de at jeg har betalt 166,61kr for mye for hus og 23,90kr for mye for hytte, alt i januar. Februar skal være riktig, sier de…. Nå har skrevet tilbake og sagt at jeg vil ha hele avregningen time for time og kommer ikke til å betale fakturaene før jeg har fått dette. Så får jeg finne en annen leverandør, dette er ikke et seriøst firma.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Godt fornøyd"

Er veldig fornøyd med huskraft energi som leverandør av strøm både hjemme og på hytta. ingen gebyrer ,eller skjulte ekstrautgifter ingen forskuddsbetaling anbefales

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Fornøyd!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har lest saken på E24, jeg har ikke opplevd noe feil fakturering hos Huskraft Energi er veldig fornøyd med dem så langt, Jeg vær kunde nå i 7 måneder, er speseilt fornøyd med kundeservicen demmes.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Feil på fakturaene"
8 syns denne omtalen er nyttig

De har hatt systemfeil kun i nov, des og januar i følge de. Og hver gang jeg spør om utregningen slår de av noen hundre kr. Men ser her at de har holdt på slik lenge. Sier det er vanskelig for oss å forstå og at vi må ikke se på nordpool da det er gjennomsnitt priser. Men de fakturere jo også ukespriser? Hvor får de de fra og hvordan kom de fram til dem? Svindlere

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Overfakturering"
10 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ble overfakturert: - 150 kroner i nov 2021 - 242 kroner i des 2021 - 896 kroner i januar 2021 Dette gjelder flere. Styr unna! Se artikkel på e24

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"På dypt vann"
6 syns denne omtalen er nyttig

Nå er e24 og myndighetene på banen, mange har fått altfor mye i påslag fra denne eieren/selskapet. Skylder på "systemfeil" hehe. Men gjelder kun noen "få kunder", som har tatt kontakt med selskapet. Lite trolig... Har selv byttet idag og oppfordrer alle andre ril å gjøre det samme

Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Fantastisk kundeservice"

Har nå hatt Huskraft Energi som strømleverandør over en lengre periode, og kan ikke annet enn å si jeg er mektig imponert over kundeservicen der! Til forskjell fra tidligere selskaper jeg har benyttet, opplever jeg alltid å få raskt svar og god hjelp. I tillegg til god service er avtalene konkurransedyktige.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Veldig fornøyd"

Hyggelig kundebetjening, lett tilgjengelig. Bra service, billig og hjelpsom. Fikk god avtale i April, kjempe fornøyd hittil. Dette er noe jeg skal anbefale videre.

Fadumo A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Kjempe fornøyd!"

Jeg er kjempe fornøyd med Huskraft etter min nabo anbefalte meg til dem. De har et godt kundeservice og ingen fakturagebyr. Jeg liker at de ikke har noen fakturagebyr når de sender faktura på posten.

Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Svindel spotpris avtale"
4 syns denne omtalen er nyttig

På spotpris avtale så tar dem 3 ganger mer en hva spotprisen faktisk ligger på. Man får samme spotpris hos andre til en tredjedel av prisen, groveste svindelen jeg har opplevd gjennom mitt lange liv. Styr unna om du vil ha billig spotpris.

Svar fra Huskraft Energi
15.02.2022 13:18
Hei Martin! Det er leit å høre at du ikke var fornøyd med oss. Vi hadde settet pris på om du hadde tatt kontakt med oss før du la inn ett slikt kommentar. Våre kunder pleier å ta kontakt med oss om de har et problem. Dessverre vet vi ikke om du er en ekte kunde eller en ansatt hos en konkurrent når du legger inn en slikt kommentar. Du benytter sterke ord her som vi ikke kjenner oss igjen i som vi tar sterkt avstand fra. Fint om du tar kontakt med oss slik vi får sett på saken. Med vennlig hilsen Huskraft Energi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Veldig fornøyd!!"

Huskraft Energi har opprettholdt de prisene som dem lovet meg da jeg ble kunde. Kundeservice er 10/10 og de er veldig hyggelige. Det er veldig lett å kommunisere med de.

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Tar 10% ekstra pris og later som det er 'datafeil' hvid det oppdages"
7 syns denne omtalen er nyttig

Vi inngikk Webspot-avtale med Huskraft i april, der det var spesialtilbud med negativt påslag. Til å begynne med var strømprisene lave, og vi så ikke spesielt på regningen. I desember var det imidlertid ekstremt høye spotpriser, og jeg begynte da å se litt nærmere på regningen, der Huskraft merkelig nok opererte med mye høyere spotpriser enn andre, selv om alle jo kjøper til samme pris fra Nordpool. Ved å regne på forbruk og pris time for time oppdaget vi at de tok rundt 10% mer pr kWt enn spotpris. Det syns ikke så godt ved lav spotpris, men blir tydelig når strømmen er dyr. Jeg klagde, og de sa raskt at det hadde skjedd en faktureringsfeil, og refunderte den overskytende summen for desember. Da jeg skrev igjen, og ment at det var feil på tidligere måneder også (skudd i blinde), bekreftet de fort at det var 'faktureringsfeil' der også, og ville refundere resten. Hadde jeg ikke satt meg ned og regnet og funnet at det var feil på desemberregningen, ville dette bare fortsatt. Og de gjorde ingen ting for å avdekke at det var systematisk feil på alle regningene, før jeg krevde en ny gjennomgang. Lurer på hvor mange dette gjelder? 10% av alle kundenes strømregninger gir jo et pent overskudd... Anbefaler ingen å bruke dette firmaet, og til de som har det: sjekk prisen mot spotpris hos Nordpool, og klag. For denne typen 'feil' gjør kunden fattig, og den andre parten merkelig rik.

Svar fra Huskraft Energi
01.02.2022 15:10
Hei! Det er synd å høre at du ikke var fornøyd som kunde i Huskraft Energi. Vi setter pris på alle tilbakemeldinger. Både de positive og de konstruktive. Du benytter sterke ord her som vi ikke kjenner oss igjen i. Vi har ingen skjulte kostnader på våre avtaler. Jeg har forstått at saken har blitt løst raskt og feil har blitt rettet. Ønsker deg en fin dag! :) Med vennlig hilsen Huskraft Energi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Meget god kundeservice og raskt svar på det man lurer på

Torstein
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ringte ca kl 1030, ble tilbakeringt etter kl 16. Da velger en å ikke ha kundeservice

Svar fra Huskraft Energi
09.01.2022 20:06
Hei Torstein! Takk for din kommenter. Vårt kundeservice er stengt etter kl 15:00 og vi ringer ingen etter denne tid. Makstid for å ringe tilbake til kunde hos oss er 5 minutter hos oss etter oppringning. Mest sannsynlig skjedd en misforståelse. Vi har har hatt kunder som har forvekslet oss med andre strømleverandører. Vi har ingen telefonsalg eller dørsalg så muligens skjedd en misforståelse her. Kontakt oss gjerne på [email protected] eller på telefon 35 68 88 80 i våre åpningstider så hjelper vi deg gjerne. Ønsker deg en fin dag! :) Med vennlig hilsen Huskraft Energi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Super, veldig fornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er veldig fornøyd med Huskraft Energi og kunderservicen jeg har fått . Min strømregninger har gått etter å ha gått fra min tidligere leverandør. jeg anbefaler på det sterkeste!

Svar fra Huskraft Energi
09.01.2022 20:06
Hei Abdi A! Så hyggelig at du er fornøyd med vårt kundeservice og pris. Vi jobber hver dag for å gi våre kunder den beste kundeservicen og prisen de fortjener. Vi takker for at du tok deg tid til å legge inn en hyggelig kommentar og din anbefaling. Ønsker deg en fin dag! :) Med vennlig hilsen Huskraft Energi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"God avtale"
2 syns denne omtalen er nyttig

Er meget godt fornøyd med leverandøren. Kan anbefales

Svar fra Huskraft Energi
09.01.2022 20:06
Hei Jostein! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en hyggelig omtale og anbefaling. Det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fin dag! :) Med vennlig hilsen Huskraft Energi
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR