Ishavskraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har levert bra priser bortsett fra meget dyr faktura for Desember og Januar blir visst også dyr. Vil fortsette 2 par måneder fremover og se om jeg skifter dersom prisene blir dyre i forhold til eventuelle andre leverandører.
Hei Kjell, Tusen takk for god omtale. Vi verdsetter deg som kunde, og vi vil gjøre vårt ytterste for at alle våre kunder er fornøyde med oss som kraftleverandør. Vi har kun gode langsiktige avtaler, og ingen overraskelser. Vi jobber alltid for å kunne tilby så gode priser som mulig. Om du har spørsmål, kan du alltid kontakte oss på kundeservice på e-post: [email protected] eller telefon: 776 12 000. Ønsker deg en flott dag videre :-) Mvh, Marie
Byttet strømleverandør for å få Choice poeng, skulle få poeng ved start pluss poeng for hver regning. Har nå vært kunde siden 25.10 og enda ikke mottatt et eneste poeng. Har fått lovnader pr mail flere ganger om at disse skal være meldt inn manuelt, men dette ser fortsatt ikke ut til å stemme. Vil fraråde andre å benytte seg av denne kampenjen med "Choice poeng", da man tydeligvis ikke mottar disse.
Hei Thomas, Vi beklager dette på det sterkeste. Du skal automatisk få poengene dine inn på konto, men i dette tilfellet har det skjedd en systemfeil. Dette er nå rettet opp i, og du vil motta alle dine bonuspoeng innen kort tid. Vi synes det er meget leit om våre kunder har en negativ opplevelse av våre produkter, men vi vil alltid gjøre vårt ytterste for at du skal bli fornøyd. Jeg ønsker deg en flott dag videre :-) Mvh, Marie
Ble oppringt av Ishavskraft når jeg byttet til annet strømselskap. Selger sa at den nye avtalen var mye dårligere enn avtalen jeg kunne få hos Ishavskraft, og selger sa han visste hvilken avtale jeg hadde fått hos mitt nye selskap. Selger sa «Har du fått avtale gjennom Elkjøp nå, for denne avtalen er elendig, kom heller tilbake til Ishavskraft». Byttet derfor tilbake til ishavskraft. Fant ut noen dager senere at selger hadde løyet for meg, han kan verken se hvilken avtale jeg hadde, i tillegg var ny avtale hos ishavskraft mye dårligere. Skjønner at priser er ulike for forskjellige strømselskap, men da må de i alle fall kompensere med god kundeservice, noe løgn og lureri IKKE er.
Hei Andrea Takk for tilbakemelding. Dette kjenner vi oss ikke igjen i og slik skal det absolutt ikke være. Vi håper du kan ta kontakt med oss på [email protected] slik at vi kan se på saken din og hvilken avtale som ble inngått. Du skal få den avtalen du er tilbudt, uten noen overraskelser underveis. Vennlig hilsen Marie
Grei oversikt. Fungerer bra for min husstand. Hadde kanskje vært greit med prisgaranti?
Hei Janarne! Tusen takk for god omtale. Vi tilbyr langsiktig gode avtaler, og vi har derfor ikke prisgaranti. Ønsker deg en flott dag videre. Vennlig hilsen, Marie
Må igjennom en hælvets masse drit og reklame bare for betaling av en faktura
Hei Egil Vi gikk nylig over til nye systemer, og på grunn av en systemfeil i januar har ikke betalte fakturaer blitt registrert i Ishavskraft-appen og på Min Side. Vi jobber iherdig med å rette opp i denne feilen, og vi forventer at det er rettet opp i i løpet av et par dager. Vi beklager sterkt ulempene dette måtte medføre, og takker våre kunder for tålmodigheten. Vennlig hilsen Marie
Liker dårlig den nye nettleie modulen. Er jo bare lureri der det finnes opp div avgifter på nettleie. Før var det bare 1 punkt på nettleie. Nå er det så mye tillegg at det er dyrt når man ikke bruker strøm.
Hei Jan! Dette må du ta opp med din netteier, da Ishavskraft kun leverer strøm til din bolig. Vennlig hilsen Marie
I moved out of my apartment and canceled my contract for the end of the month, but the new tenants moved in earlier than expected, and Ishavskraft charged us both for electricity and will not refund me the amount even though I didn't live there.
Hi Silvia! We would kindly like to ask you to send us en email at [email protected] with some more details revolving your case, and we will assist you with this issue as best we can. Thank you for being a valued customer with Ishavskraft. Kind regards, Marie
Så langt er jeg fornøyd med ishavskraft , Nettleie og strøm på samme faktura + strømstøtten beregnes på samme regning . . Oversiktelig og grei å forstå . Ingen forskuddsbetaling av strøm eller etterbetaling av strømstøtte . (Men endrer de plutselig avtalen på kort varsel uten å si fra , vil jeg bytte leverandør kjapt ) 😉
Hei Silje, Takk for god omtale.Hos oss kan du være trygg på at vi ikke vil gjøre noen endringer på din avtale som ikke er varslet eller er avtalt med deg. Ha en fortsatt fin dag videre.
Lavt påslag på spotpris. Oversiktlige fakturaer. Informative nettsider.
Hei Geir, Takk for god omtale. Ha en fortsatt fin dag videre.
En test via bytt.no viste at det jeg trodde var spotprisavtale (og det var det som ble solgt inn) faktisk egentlig ikke er det (selv om avtalen er vesentlig bedre enn variabel pris som Fjordkraft plutselig endret min avtale til før jeg byttet leverandør. Synd at strømselskapene ikke har mer ens betegnelse på forskjellige avtaler.
Hei Finn, Ishavskraft tilbyr kun spotprisavtaler, så det er nok spotprisavtale du har fått. Kontakt oss gjerne på tlf. 77612000 mellom kl 09-1530 hvis du har spørsmål om din avtale, så hjelper vi deg.
Hatt de i 4 år og de ringer deg ikke for å selge masse tull. Kjøpte elbil lader av de og betaler den over strømregningen uten påslag. App enkel og grei.
Byttet i fjor høst - veldig fornøyd så langt. Prisene endrer seg ikke over tid, og appen dem har uten ekstra kostnad gir god oversikt over forbruk og kostnader underveis i måneden - blir ingen uhyggelige overraskelser når faktura kommer.
Hei. Jeg lurer veldig på en ting. Har seniorstrøm fra dere. Når jeg sammenligner min avtale med vennen min sin avtale fra et annet selskap, så er alltid min, uten inntak, ca 5 øre dyrere. Har dette påslag på spotprisen?
Hei Jorunn. Vi kan ikke gå inn på din strømavtale i detalj her, men du kan kontakte oss på kundeservice på tlf 77612000 hvis du har spørsmål om avtalen. Men vår avtale via pensjonistforbundet kan man lese mer om her https://www.pensjonistforbundet.no/om-pensjonistforbundet/medlemsfordeler/seniorstrom-fra-ishavskraft
Den strømavtalen som jeg har med Ishavskraft stemmer ikke med den dere har funnet fram. På min faktura fra Ishavskraft står det Spot + 4,5, og dette er innbefattet 2,5 for grønn energi.
Hei Håkon. Tusen takk for god omtale. Ha en fortsatt fin sommer.
Alt har hvert helt bra. De holder det de lover med priser.
lokalt selskap som har levert meg strøm i 55 år. er ikke grønnere på andre siden av kraftlinja 😊
Hei, og takk for hyggelige ord! Ha en flott sommer! :-)