Ishavskraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Får komplett kundeservice til og virke som himmelen. De sender deg ikke regninger og lar det gå til inkasso. Frekke på telefon. Ekte nordlendinger som ikke liker oss fra sør. Alså dem er stort sett så sleipe som et firma kan være. Håper hele greia brenner ned.
Hei og takk for beskjed. Dette kjenner vi oss virkelig ikke igjen i, og må bare beklage at du sitter igjen med et så dårlig inntrykk av oss. Vi sender selvfølgelig ut regninger på den måten kundene våre ønsker, hvis vi hadde sendt noen direkte til inkasso uten å følge reglene hadde vi ikke vart lenge som selskap, så her må det nok ha oppstått en misforståelse. Det var leit å høre at du ønsker at vi brenner ned, det var en veldig heftig variant som vi heldigvis ikke har fått før. Vi håper at dette ønsket ditt ikke går i oppfyllelse :-) Vi var tydeligvis ikke en god match for deg, og får bare ønske deg masse lykke til videre med dine framtidige leverandører.
Selskapet hiver deg ut av avtaler som du vil beholde for å tjene mest mulig penger på avtaler du ikke vil ha uten videre uff uff
Hei, og beklager at du opplever dette slik. Kjenner ikke til din sak, men kontakt oss gjerne på e-post [email protected] så kan vi se på saken din og svare deg. Ha en fortsatt fin dag.
Ishavkraft -lokalt og lett å få kontakt med og kommer ofte med info ang strømmen
Hei Rønnaug, Tusen takk for god omtale, det setter vi veldig pris på.
Har hatt Ishavskraft over lengre tid (3-4 år) og hatt et distansert forhold til dem - har betalt dem for strøm og thats it. Det siste året har jeg flyttet ut av landsdelen med mye krøll med utleier og strømavtaler. Ishavskraft har hver gang stilt opp med gode løsninger og ikke minst LYNRASK responstid!! I tillegg har min mor nylig gått bort, hun brukte Ishavskraft og de har vært en drøm å ha med å gjøre i denne prosessen.
Hei Bendik. Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en fin tilbakemelding. Det setter vi pris på. Godt å høre at du er fornøyd med oss. Ha en fortsatt fin dag videre.
Gir ryddig informasjon og kjøper fra 1.5.22 strøm fra mitt solpanel til spotpris - det blir noen kroner av det, selv om påslaget er høyere enn hos andre.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, og riktig god påske :-)
De få gangene æ har hatt kontakt har æ opplevd en god og hyggelig service. Bare synd at AGVA e ett par tusen billigere i året. Må nok dessverre vurdere å bytte strømleverandør.
Hei, og takk for hyggelig tilbakemelding. Det vil alltid være billigere aktører der ute, og vi kan dessverre ikke konkurrere med disse på pris, men for at differansen skal bli så stor som du skisserer må forbruket være veldig høyt. Hos oss skal du alltid bli møtt med respekt av en serviceinnstilt gjeng på kundeservice, uten å måtte vente lenge på svar. I tillegg sponser vi en lang rekke lag og foreninger. Via vår app tilbyr vi god oversikt over strømforbruk og kostnader, og her vil det stadig komme ny funksjonalitet. Vi håper du vurderer å fortsette hos oss til tross for at vi ikke er billigst. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] for en ærlig sammenligning av tilbudet du har fått fra konkurrenten.
Byttet til Ishavskraft fra Hafslund i desember 2021. Ble lovet en billig avtale i 2 år uten et fastbeløp pr. måned med kun et påslag på 5.94 øre pr. kwh. Dette hørtes billig ut men når en regner på dette blir det mye dyrere. Ved et forbruk på 2000 kwh i måneden blir dette et påslag på kr.118,80 Med Hafslund sitt faste påslag på kr.29.90 uansett hvor mange kwh du bruker i måneden så blir det betydelig forskjell. Ishavskraft sitt på påslag etter 2 år er kr.49,00 pr. måned så her ble jeg veldig skuffet og lei meg. Bytter tilbake til Hafslund jeg.
Hei, og takk for tilbakemelding. Det er mange forskjellige prismodeller i denne bransjen, noen med månedlig fastbeløp, og andre uten. Noen avtaler som webspot har spesielle betingelser man må være oppmerksomme på. Meningen med å bytte leverandør er som oftest å spare penger, eller å få tjenester andre ikke tilbyr. Vi beklager at byttet til oss ikke ble som forventet, og oppfordrer deg til å kontakte oss på [email protected] hvis du ønsker en nærmere sammenligning.
Bestilte fasprisavtale, fikk bekreftelsesmail neste dag, da med annen pris, bare svarte de på mailen at jeg ønsket prisen sol var på det aktuelle tidspunktet, og det var ingen problem. Hyggelige og imøtekommende folk :)
Hei Werner. Takk for din tilbakemelding. Det var fint å høre at du er fornøyd, selv om det oppsto en liten feil i første omgang. Ha en fin dag videre og godt nytt år :-)
Meget fornøyd med Ishavskraft fikk en 3 års fastpris avtale på 33 øre.Ishavskraft har en meget bra app med full oversikt av strømforbruket.
Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi setter pris på å høre at du er fornøyd med vår pris og vår nye APP. Ha en fin dag :-)
gode avtaler, ingen lureri, god kundeservice, ingen klager på forbruker rådet=)
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Alex :-)
Nyinnflyttet nabo meldte inn endring på strømmåleren min og betalte i en lengre periode for min strøm. Fikk aldri noe varsel om at avtalen min var avsluttet. Og merket dessverre ikke at jeg ikke lenger fikk autogiro fra Ishavskraft i banken. Etterhvert fikk jeg en regning på akkumulerte utgifter til strøm. Fikk nedbetale over tid, men de fikk ikke laget autogiro på avdragene. Ble mye styr for min del. Og en situasjon som kunne vært oppdaget med en gang dersom jeg fikk varsel når strømmåleren min ble "kidnappet". Det burde koste lite å lage en løsning som informerer kunder et varsel om opphør av avtale. Ikke fornøyd!
Hei Margrethe, slik skal det ikke være. Vi har per i dag en løsning som sender beskjed når en avtale blir avsluttet på grunn av overtakelse, så det var rart at du ikke har fått dette varselet, ta gjerne kontakt med oss på kundeservice så kan vi sjekke om det er en grunn til at du ikke har fått det.
Har ingen dårlig erfaring med Ishavskraft. Alt ok så langt
Hei, og tusen takk for god omtale og langvarig kundeforhold :-)
Så lenge de har konkurransedyktige vilkår, så forblir jeg kunde. Lokalt er bra for næringslivet.👍🎅🎅
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er lokale og konkurransedyktige, og glade for at du er fornøyd med dette. 😀
Ble ringt opp av en selger som skulle gi meg varmepumpe som jeg kunne betale månedlig gjennom strømfakturaen. I tillegg garanterte selgeren meg at jeg kom til å betale like mye som jeg gjør for tibber avtalen jeg hadde på det tidspunktet. Nå 3 mnd. Senere er det enda ikke kommet en eneste varmepumpe i hus. Jeg har snakket med selger flere ganger som har sagt at de kommer snart, de kommer snart…. Å nå har selger sluttet å svare meg og ignorerer både mailer og telefoner. Og som om ikke det var nokk så er strømrekninga jeg betaler nå vesentlig dyrere en hva jeg betalte med tibber. Ja strøm prisene har gått kraftig opp, men avtalen er blitt dyrere uansett hvis du tar det med i betrakning! Sak er meldt til forbrukerrådet da jeg har mye av dette skriftelig. Skal aldri tilbake, å fraråder alle til å styre unna!
Hei Sebastian. Først og fremst vil vi beklage at du opplever det slik. Nå har det dessverre vært slik at det har vært forsinkelse i levering av varmepumper i det siste, samtidig har det vært et veldig populært produkt, så installatørene har vært veldig opptatte. Når det gjelder størrelsen på regningen har strømprisen økt dramatisk for alle i det siste. Vi kjøper strømmen fra samme børs som alle andre kraftselskap, så det skal ikke være så store forskjeller. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice via e-post dersom du ønsker vi skal se nærmere på saken.
Ble oppringt av en selger, sa jeg kunne vurdere å prøve i en kort periode. Fant noe annet jeg heller ville prøve, da mottok jeg bruddgebyr. Sa til selgeren at jeg kun ønsket å prøve i kort tid. Sendte Mail til kundeservice også, men fikk aldri svar.
Takk for tilbakemelding Mathias. I alle våre salg opereres det med skriftlig og muntlig aksept hvor det klart fremgår hvis en avtale er bindende. I tillegg sender vi varsel på sms hvis det er aktuelt med et bruddgebyr for å gjøre kunder ekstra oppmerksomme på dette. Sikker på at du ikke forveksler oss med en annen aktør? Ta uansett kontakt med oss hvis det er noe vi ikke har svart på i saken, så følger vi opp. Alle e-poster til [email protected] blir besvart, selv om det av og til kan ta noen dager.
Jeg har hatt Ishavskraft i nesten 30 år unntatt 3 mnd. med Agva, et lureselskap, var snar å bytte tilbake. Nå fikk jeg tilbud om seniorstrøm som jeg takket ja til. Jeg er meget godt fornøyd med Ishavskraft, det eneste lille kritiske jeg har å bemerke er at man sender papirfaktura som standard hvis man ikke sjøl velger epostfakuktura, og da får man det hersens miljøgebyret. Det burde være unødvendig i den digitale verden vi lever i nå. Når man har epostadressen kan man vel anvende denne for faktura.
Hei Torbjørn. Takk for en fin tilbakemelding, det er godt å høre at du er fornøyd. Det setter vi pris på å få høre :-) Det er ikke alle som bruker e-post like aktivt som deg, men vi har vært inne på tanken. Vi skal ta tilbakemeldingen din videre og se på muligheter for hvordan vi kan finne en løsning for dette i framtiden. Ha en fin dag :-)