Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
NorgesEnergi
2.9
2 089 verifiserte omtaler

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 089 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#76
Forferdelig
NorgesEnergi er rangert
#76 av 88 strømselskaper
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 089 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
272
137
125
895
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Misvisende og utspekulert telefonselger

Omtale av  Nina

Jeg ble oppringt i forbindelse med fellesanlegget til sameiet vårt. Selger «opplyste» om de fordelene vi dessverre ikke fått og som vi hadde krav på, i kraft av å være et sameie. Disse «fordelene» skulle han som var leder for sameie-kunder på Vestlandet, sørge for å gi oss. Han sa; «Dette skal vi ordne med en gang, ser du.» Uten å ha oppgitt hverken hvilken type avtale eller pris det var snakk om. Spekulativ selger, som satser på at lettlurte skal «bite på».Synd at slike virkemidler taes i bruk, for å verve nye kunder.

Svar fra NorgesEnergi
04.07.2022 15:46

Hei Nina, Det er svært beklagelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse i dialog med en av våre salgsrepresentanter. Våre salgsrepresentanter skal alltid gi god informasjon om strømavtalen, og vi beklager at dette ikke har vært tilfellet her. Vi setter stor pris på at du gir oss tilbakemelding, og håper derfor du har mulighet til å kontakte vårt kundesenter slik at vi kan ta klagen videre. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80, eller via vårt klageskjema: https://norgesenergi.no/innhold/skjema-for-klage/ mvh Nina - NorgesEnergi

Veldig bra

Omtale av  Liv H. W

Veldig bra.jeg er glad.jeg er veldig glad i Norges energi

Svar fra NorgesEnergi
28.06.2022 13:23

Hei Liv, Vi takker så mye for hyggelig tilbakemelding, og ønsker deg en flott sommer! Mvh Nina, NorgesEnergi

God sevice

Omtale av  Johnny L

de er flinke i jobben sin i hard strøm tider vi har høye strøm priser og her kan man binde den så mye hjelp og få hvis man har ? via tjenesten de har.

Svar fra NorgesEnergi
28.06.2022 13:23

Hei Johnny, Vi takker så mye for hyggelig tilbakemelding, og ønsker deg en god sommer! Mvh Nina, NorgesEnergi

Enkelt og oversiktlig

Omtale av  Uthayan

Jeg føler at de prøver å gi meg en god service hvis jeg trenger bistand fra dem, ingen problemer så langt, regninga ble mer oversiktlig når jeg fikk nettleia separat

Svar fra NorgesEnergi
28.06.2022 13:15

Hei Uthayan, Så flott å høre at du føler våre fakturaer har blitt mer oversiktlige. Vi takker for hyggelig tilbakemelding, og ønsker deg en god sommer! Mvh Nina , NorgesEnergi

Profittjag

Omtale av  Einar S

Strømselskapene tjener umoralsk mye penger på strømkrisen. Før var poenget med å bygge kraftverk at man skulle skaffe billig strøm. Nå er poenget å skaffe mest mulig profitt profitt.

Svar fra NorgesEnergi
28.06.2022 13:14

Hei Einar, Strømprisene er for tiden dessverre svært høye, men da NorgesEnergi er en strømleverandør tjener vi ikke mer på bakgrunn av dette. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Du kan nå oss per tlf: 38 10 00 80. Mvh, Nina - NorgesEnergi

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Tilbod om fastpris

Omtale av  Nils

Har abbonemrnt til 3 adresser i ulike sonar. Fekk tilbod om fastpris som eg rekna med gjalt slle adresser. Neste dag fekk eg melding om at eg hadde inngått fastprisavtale til den eine adressa. Kontakta NE som skulle kansellera denne avtalen. Neste dag fekk eg melding om at eg hadde inngått fastprisavtale til adresse 2, utan at eg hadde svart på det tilbodet. Fanteri, kjem til å sei opp abonnementet😡

Svar fra NorgesEnergi
28.06.2022 13:12

Hei Nils, Beklager dersom det har oppstått feil ved registrering av fastpris. Kontakt gjerne vårt kundesenter igjen, så skal vi selvsagt undersøke nærmere, samt rette feilen. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Mvh Nina - NorgesEnergi

meget bra

Omtale av  Thore B

generelt ba, spesielt at jeg betaler fast belp hver mnd.

Svar fra NorgesEnergi
27.06.2022 15:34

Hei Thore! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos oss, vi setter stor pris på din tilbakemelding! Ønsker deg en god sommer, Mvh Nina - NorgesEnergi

Har aldri hatt noen problemer med norgesenergi, så er storfornøyd

Omtale av  Trond H

Har aldri hatt noen problemer med norgesenergi hyggelige kunderådgivere , å fått svar på det man lurer på, å enda litt 😀 superfornøyd..

Svar fra NorgesEnergi
22.06.2022 11:39

Hei Trond! Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding! Vi setter veldig pris på å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi. Ønsker deg en flott sommer, Mvh Nina - NorgesEnergi

Svindel. La til produkt jeg ikke hadde bestilt.

Omtale av  Nils

På side 2 av fakturaen sto det strømforsikring. Det hadde jeg aldri bestilt. Dette var strøm til hytta Regningen er på noen få hundrelapper og på forsiden sto ikke forsikring nevnt i det hele tatt. Jeg endte med å betale 50,- per måned for et fullstendig unyttig tilleggsprodukt som jeg IKKE hadde bestilt. Styr unna!

Svar fra NorgesEnergi
22.06.2022 08:52

Hei Nils, Dette ønsker vi selvfølgelig å undersøke nærmere. Håper derfor du har mulighet til å kontakte vårt kundesenter slik at vi har mulighet til å undersøke når og hvor strømtjenesten ble bestilt. Vi skal alltid få aksept ved bestilling, og produktet er selvsagt valgfritt og uten bindingstid. Kontakt gjerne vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. Mvh Nina - NorgesEnergi

Elkjøp-avtalen

Omtale av  Dag

Dårlig avtale med høy månedsavgift og høy påslag. Andre aktører har langt bedre priser. Lite funksjonell app som kun tar deg til en nettside som krever innlogging. Tungvindt.

Svar fra NorgesEnergi
22.06.2022 08:50

Hei Dag, Kundene våre som bestiller strømavtale via Elkjøp får en gunstig spotprisavtale, spesielt hvis man regner med rabatten på 500,- kr. Avtalen er ikke den aller billigste, men det er en veldig konkurransedyktig spotprisavtale. Det er derimot beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen. Som kunde hos oss har du mulighet til å benytte deg av prismatch, og du har i tillegg fornøydhetsgaranti med i strømavtalen din. Dersom du ønsker nærmere informasjon om fornøydhetsgaranti og tilbudet om prismatch må du gjerne kontakte vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. Vi har nylig lansert ny strøm app. Anbefaler deg derfor å laste ned denne. Ønsker deg en god sommer! Mvh Nina - NorgesEnergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Ok ok o

Omtale av  Krzysztof

Det er ok. Jeg er veldig glad. Dette er beste....o

Svar fra NorgesEnergi
20.06.2022 10:24

Hei Krzysztof, Takk for hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en flott sommer, Mvh Nina - NorgesEnergi

Fornøyd med tjenestet

Omtale av  Grzegorz C

Oversiktlighet i faktura. Forholdsmessig lave priser.

Svar fra NorgesEnergi
17.06.2022 15:14

Hei Grzegorz, Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Kontakt gjerne vårt kundesenter dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. mvh Nina - NorgesEnergi

Det er et mas om strøm hele tiden

Omtale av  Bjørn H. K

Strøm er en basisvare/ressurs som er eid av folket. Strømprodusentene er satt til å forvalte denne fellesressursen til beste for forbrukerne/folket. Pt blir det et mas hele tiden om strøm og atter strøm. Det er vi så lei a! . Tilværelsen består av andre ting, tanker og gjøremål. Ift strøm er det et slikt mas at jeg kunne stemt på et protest/ populistparti i ren protest mot strømidio. Styringspartiene evner jo ikke å ta kontroll på situasjonen på vegne av de virkelige eierne av strøm ressursene, dvs folket. Dette ville jeg bare ha sagt, også på denne kanalen. Vennlig hilsen Bjørn H. K.

Svar fra NorgesEnergi
17.06.2022 13:22

Hei Bjørn, NorgesEnergi er en strømleverandør, ikke en strømprodusent. Ifht de høye prisøkningene har det vært stor oppmerksomhet rundt strømmarkedet i media og vi forstår at det er mange meninger rundt dette. Skulle du ha noen spørsmål må du gjerne kontakte vårt kundesenter. Du kan nå oss per tlf: 38 10 00 80. Ønsker deg en god sommer! Mvh Nina - NorgesEnergi

Erfaring med NorgesEnergi.

Omtale av  Kåre U

Ser at nye kunder ikkje betaler fastbeløp på kr. 49,-. Det synest eg ikkje er greit når èin har vore kunde i mange år. Dette er min bakgrunn for å vurdere andre strømleverandører.

Svar fra NorgesEnergi
17.06.2022 13:19

Hei Kåre! Vi setter stor pris på at du er kunde hos NorgesEnergi. Derfor har vi lansert Bonustimen for våre eksisterende kunder. Ved å aktivere Bonustimen vil vi spandere en time strøm for hver dag du er kunde hos oss. Denne kundefordelen gjør det mulig for deg å samle opp hele 365 timer i året som vi spanderer på deg når du forblir kunde hos oss. Utbetalingen trekkes ifra på strømregningen din. Dersom du ikke allerede har aktivert Bonustimen kan dette gjøres via MinSide, eller ved å kontakte vårt kundesenter. Mvh Nina - NorgesEnergi

Enkelt og greit

Omtale av  Terje

Bra ordning,men det burde vært mulig og bruke mye strøm når det lav pris uten å få stor nettlei faktura.

Svar fra NorgesEnergi
17.06.2022 13:15

Hei Terje, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Dersom du har spørsmål vedrørende din nettleie må du gjerne kontakte din netteier for nærmere informasjon. Mvh Nina - NorgesEnergi

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Arrogant kundeservice og uoversiktlige regninger . Styr unna

Omtale av  Kjell

Rotete regninger kundeservice som ikke er oppklarende men arrogante . Bare rot med faktura og kreditering.

Svar fra NorgesEnergi
17.06.2022 12:18

Hei Kjell, Jeg beklager dersom du ikke har fått tilstrekkelig hjelp i kontakt med vårt kundesenter. Jeg håper du har mulighet til å kontakte oss igjen, så skal vi selvsagt hjelpe deg med det du måtte lure på. Kontakt oss gjerne per tlf: 38100080. Mvh Nina - NorgesEnergi

NorgesEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR