Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Helt grei å forholde seg til så langt, men har ikke vært kunde så lenge,men håper på videre positiv avtale
Hei, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Bare ta kontakt med kundeservice dersom det skulle være noe mer du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Helt ok avtale men prisgaranti tiden burde vært mye lenger når binding er 1 år ,for lang binding med 1år,max 6mnd.
Hei Frank, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Vi har avtaler med kortere avtaletid, og flere uten avtaletid i det hele tatt så i fremtiden kan du gjerne finne en avtale som passer deg enda bedre. Bare ta kontakt med kundeservice dersom det skulle være noe mer du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Må være Norges dyreste LAVPRIS.20000 kr i året for 28000kwh. Og attpåtil 12 mnd binding. Denne avtalen bær alle styre unna.
Hei Bengt, Det er trist å høre at du ikke er fornøyd med avtalen din. Du er velkommen til å ta kontakt med kundeservice så kan vi gjerne se mer på hvordan vi kan hjelpe deg. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Ble lovet minst like bra pris som tibber, men dette er jo ikke i nærheten! Og så er det 12 mnd bindingstid, som jeg nok kommer til å bryte straks! STYR UNNA!
Hei, Det er trist å høre at du ikke er fornøyd med avtalen din. Vi ønsker selvfølgelig at selgere skal være tydelige når det gjelder vilkår for avtalen, og er det avtaletid er dette også oppgitt skriftlig ved avtalens inngåelse. Du er velkommen til å ta kontakt med kundeservice så kan vi gjerne se mer på hvordan vi kan hjelpe deg. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Gå aldri inn på en avtale med Tinde. Selgerene er svert pågående, forteller langt i fra hele sannheten, de krever dessuten forskudd og spotprisene regulerer de selv. Hold dere langt unna.
Hei Per, Det er trist å høre at du ikke er fornøyd med avtalen din. Vi ønsker selvfølgelig at selgere skal være tydelige når det gjelder vilkår for avtalen, og faktureres den på forskudd er dette også oppgitt skriftlig ved avtalens inngåelse. Vi har flere forskjellige avtaletyper, så vi regulerer ikke spotpris selv. Da har du nok en annen form for avtale, som fastpris eller forvaltning. Du er velkommen til å ta kontakt med kundeservice så kan vi gjerne se mer på hvordan vi kan hjelpe deg. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Er ein stabil og god leverandør på straum.Har aldrig hatt noko problem Prisen på straumen er vel OK .
Hei Lovise, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Bare ta kontakt med kundeservice dersom det skulle være noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Bra support og tilbud. Dumt med papirfaktura. Bør kunne fjerne fakturagebyr til avtalegiro er trådd i kraft. Tar jo 50 dager
Hei Anders, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Vi kan dessverre ikke styre hvor lang tid det tar før avtalegiro blir godkjent, det ligger hos banken din. I mellomtiden kan du kontakte kundeservice og få faktura per e-post eller Vipps for å unngå gebyr. Bare ta kontakt med kundeservice dersom det skulle være noe mer du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Jeg synes kundebehandler var meget grei og tydelig ved de forespørsler jeg hadde vedr. Strømavtalen jeg inngikk hos Tinde Energi. Det er meget bra service.
Hei Aagot, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Bare ta kontakt med kundeservice dersom det skulle være noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Vart oppringt like før jul i fjor av en meget pågående selger. Han garanterte meg at jeg ville spare på å flytte til Tinde Energi da jeg fikk en lavpris-avtale. Jeg reagerte på mnd gebyr på kr 79, men da fikk jeg beskjed om at totalbeløpet ville være lavere med bindingstid på 1 år. Bare i august tapte jeg flere hundre kroner med pris på kr 1,10 kWh. Faktura for september viser en kwh-pris på kr 1,802 + gebyr kr 79. Har sammenlignet med flere andre sine faktura og jeg har tapt kr 700 i september når jeg sammenligner med den dyreste avtalen andre har
Hei Inger, Det er trist å høre at du ikke er fornøyd med avtalen du har bestilt hos oss. Ta gjerne kontakt med kundeservice, de kan hjelpe deg med dette. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Fornøyd med Tinde energi, bra spotprisavtale. Dog etter flere runder endte det opp med en konkurransedyktig avtale!👍
Hei Roy, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Du er hjertelig velkommen til å ta kontakt dersom det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Kunne vert noen mer opplysninger av selger. Og mer skriftlig om va avtale som ble kjøpt.
Hei John, Vi har klare instruksjoner til alle våre selgere om at man skal være tydelig om vilkårene for avtalen, og som sikkerhet må avtaler alltid bekreftes skriftlig. Du kan gjerne gi oss en tilbakemelding angående hvordan informasjonen kunne vært mer tydelig på [email protected]. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Opptrer med uforståelige fakturaer, i bevist hensikt; kunden skal bare betale uten kunne kontorele lureriet. Er mye dyrere en de sjøl sier.
Hei Ole, Vi forsøker å ha så transparente fakturaer som mulig, og vi gjør vårt beste for å tydeliggjøre hva man betaler for. Om du har tilbakemeldinger angående hvordan det kunne vært utformet på en annen måte kan du gjerne gi oss en tilbakemelding på [email protected]. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Har lavpris avtale, 2mnd halv pris og 12mnd bindingstid. Aldri har regningene vært så dyre. Gruer meg til vinteren.
Hei Hilde, Dessverre har prisene økt drastisk denne høsten, og det gjelder alle strømleverandører. Vi kan dessverre ikke kontrollere innkjøpsprisen og vi håper at denne vil stabilisere seg snart. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Ikke noe spesielt lik alle andre dere prøver etter beste evne og tokelegge og gjøre der vanskelig og finne oversikt
Hei Odd, Takk for din tilbakemelding.Vi prøver vårt beste å være transparente og åpne, og hvis det er noe informasjon du føler kunne vært tilgjengeliggjort bedre er det bare å gi oss en tilbakemelding til [email protected]. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Vært kunde i noen måneder, og har kun positive erfaringer så langt.
Hei Geir, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
gebyr på 1000 kr hvis jeg ikke gikk til Tinde.pga .angrefristen over. liker ikke bindingstid el. gebyrer
Hei Jan, Det er trist å høre at du ikke likte avtaletiden du hadde, denne skal ha vært oppgitt tydelig når avtalen ble inngått. Du kan gjerne kontakte kundeservice på nytt om du ønsker at vi skal ta en titt på saken din på nytt og se om det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin