Meny

Tinde Energi omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Tinde Energi
3,2/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Brukervennlighet
Middels
19
av 106 innen
strømselskap
51%
anbefaler
Tinde Energi
Filtrer omtaler
151
89
28
8
182
Sorter omtaler etter
Viser av 458 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Tinde Energi?
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Svindlet nok en gang av Glenn (Oslo kraft, GNP, Tinde bla bla)"

Skulle få tilbud på mail. Lurt inn i verdens dyreste avtale... Forskuddsbetaling og 1 års bindingstid. Bytter navn hele tiden også.. det sier vel sitt!

Svar fra Tinde Energi
09.10.2020 11:29
Hei Henning, Først og fremst er GNP (tidligere Oslokraft) og Tinde Energi to separate selskaper. GNP har ikke byttet navn til Tinde Energi. Videre er det alvorlige påstander som fremmes her, påstander vi ikke kjenner oss igjen i. På lik linje som andre tilbydere selger vi en rekke forskjellige avtaler, med varierende vilkår. Vi er hverken svindlere eller verdens dyreste, snarere tvert imot. Det er vanskelig for oss å vite hvilken avtale du er tilbudt og hvilke omstendigheter som resulterer i oppfatningen du deler her, men vi har flinke medarbeidere på kundeservice som gjør det de kan for å hjelpe våre kunder. Du er velkommen til å ta kontakt for hjelp eller gi oss en mer konkret tilbakemelding per e-post eller telefon. Hilsen Tinde Energi v/Malin
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Aggressiv selger 😡"

Fikk en telefon på tirsdag fra en selger fra tinde og ble gratulert over at jeg har vunnet 2 mnd gratis strøm. Hun snakket som en foss og jeg forklarte henne om at jeg skal ha dette på e-Mail, slik at jeg kunne lese igjennom avtalen FØR jeg bestemte meg. Den viste at det var påslag på 79 pr mnd og at jeg måtte binde meg for ett år, så jeg ønsket ikke å svare ja på meldingen jeg fikk. Har shoppet strøm i fra forskjellige leverandøre og har spart meg mange kroner, og så fort at dette var en dårlig deal. Fikk deretter 4 nye meldinger om at jeg måtte svare ja, noe jeg ikke gjorde og sperret numret på mobilen. Dagen etter, ringte hun igjen og var meget pågående. Da forklarte jeg henne i klartekst at jeg IKKE var interessert, men hun ga seg ikke. Jeg måtte bare legge på, får denne selgeren ga seg ikke. I dag ringte samme nummer, men nå tok jeg den ikke. Detter blokkerte jeg nummret en gang for alle. Så hvis dette numret ringer dere ikke ta den. Makan til aggressiv selger har jeg aldri møtt før. Svindel fra a til å.

Svar fra Tinde Energi
09.10.2020 11:28
Hei Ketil, Det er selvsagt beklagelig at selger har vært for pågående her. Meldingene kan enkelt stanses ved å svare "Nei" eller tilsvarende, og om du kontakter kundeservice kan vi enkelt få fjernet ditt telefonnummer fra ringelistene til våre eksterne selgere. Hilsen Tinde Energi v/Malin
Andrea K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Svindel på høyt nivå"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ble ringt og gratulert for å ha vunnet en konkurranse hvor premien var 2 mnd med gratis strøm. Jeg takket ja, men kun om jeg beholdt strømleverandøren min. Jeg syntes det hørtes spesielt ut, men fikk beskjed om at jeg beholdt min nåværende strømleverandør. For de var samarbeidspartnere. Så svarte dessverre «ja» på en melding. Men siden jeg trodde jeg beholdt den samme strømleverandøren så jeg tenkte ikke noe mer over det annet enn at jeg fikk 2 mnd gratis strøm, men en mnd etter fikk jeg melding fra strømleverandøren min om at jeg var på vei bort fra dem og skjønte ingenting. Måtte ringe inn til nettleieren for å høre hvilken strømleverandør jeg var tatt over til. Det var tinde. Jeg ringte inn men fikk høre at det ikke var mulig å gå ut av avtalen da angreretten var gått ut. Så da måtte jeg betale bruddgebyr eller gi de fullmakt til å snakke med gamle strømleverandøren. Og hele veien la de skylden på selgerene sine og at det var beklagelig osv. Hvorfor det skal gå utover oss som blir lurt og svindlet syns jeg er litt merkelig. Dette burde vært ulovlig! Hadde gitt minus 1 om det var mulig. Styr unna.

Svar fra Tinde Energi
09.10.2020 11:27
Hei, Det er beklagelig å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og våre selgere. Som avtalt har vi tatt saken deres videre og jobber aktivt med å forbedre våre rutiner. Hilsen Tinde Energi v/Malin
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Føler meg lurt av Tinde energi"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppringt av en selger som opplyste om at jeg hadde vunnet i en konkurranse og premien var 2 mnd gratis strøm. Jeg svart jeg ikke hadde brukt for gratis strøm i de neste mnd da dette var sommer måneder. Men om jeg derimot kunne fått gratis strøm i høst/vintermnd kunne dette være interessant. Selgeren svarte bekreftende på at dette gikk fint så lenge det var innenfor 2020. Vi avtalte da nov og des. Jeg var litt usikker da dette hørtes litt for bra ut, men selger sa at samtalen ble tatt opp og at det var bevis nok. Men nei, jeg fikk gratis strøm i juli og august og da jeg tok opp dette med Tinde sa de at dette kunne ikke endres på nå! Og ikke nok med, selvfølgelig også gebyr dersom man bryter bindingstiden selvom jeg mener de ikke har holdt sin del av avtalen. Styr unna!!!

Svar fra Tinde Energi
25.09.2020 13:39
Hei Elin, Det er selvsagt beklagelig at denne situasjonen har oppstått, og det er gitt tilbakemelding til selger innen ditt tilfelle. Vi håper du likevel vil se billigere strømregninger i tiden som kommer, og om du mot formodning skulle være misfornøyd med prisene kan du gjerne kontakte kundeservice for hjelp. Hilsen Tinde Energi v/Malin
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Lite seriøse."
2 syns denne omtalen er nyttig

Aggresive i måten å kapre potensielle abonnenter. Påsto at jeg hadde vunnet en konkuranse. Etter å ha tenkt meg om og lest meninger om selskapet, takket jeg nei til avtalen og sendte inn angreskjema. Prøv en mindre aggresiv markedsføring, det tror jeg dere er tjent med.

Svar fra Tinde Energi
25.09.2020 13:38
Hei Jon, Vi setter pris på tilbakemeldingen angående innsalg av avtalen, og tar det med oss videre til selgerne. Hilsen Tinde Energi v/Malin
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Råsalg og svindel"
3 syns denne omtalen er nyttig

Kjører et kjent svindelkonsept om at man har vunnet et konkurranse og at man er heldig som får halv pris når produktet er så godt. Styr unna, faste kostnader på 1000 kr i året og dårlig strømpris. Sleipe folk med dårlig moral. De får nok besøk av forbrukerinspektørene snart

Svar fra Tinde Energi
25.09.2020 13:38
Hei Rolf, Dette er en av flere avtaler vi tilbyr, og vi setter pris på tilbakemelding angående avtalens natur. Vi jobber konstant med å forbedre oss og avtalene våre. Hilsen Tinde Energi v/Malin
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Ten lureri"
4 syns denne omtalen er nyttig

Ble ringt og gratulert for å ha vunnet en slags trekning. "Eneste som vil skje fremover er at du får to mnd halv pris på strømmen. Bytter ingenting og beholder nøyaktig det samme abm som før" mente denne selgeren. "Hvordan er dette mulig?" Svarte jeg. "Fordi vi er samarbeidspartnere, så du bytter ingenting" sier selgeren. "Jaha, okei" svarte jeg. Deretter ramser hun opp hvordan ting blir og priser etter disse to mnd. "Jamen, skulle jeg ikke beholde samme abm som før da?" Spurte jeg. "Neivel, så du vil ikke ha billig strøm?" Svarer selgeren. Da bare la jeg på. Dette burde vært ulovlig.

Svar fra Tinde Energi
25.09.2020 13:36
Hei, Dette må vi bare beklage, slik fremtoning er ikke det vi ønsker fra våre eksterne selgere og informasjonen som har blitt oppgitt er feil. Vi setter pris på at du har tatt deg tid til å gi oss tilbakemelding og tar det til etterretning. Hilsen Tinde Energi v/Malin
Kundetilfredshet
"To merkelige telefonsamtaler"

For en tid siden fikk jeg også en telefon om gratis strøm i to måneder, sjekka mobilnummeret 9XXXXX57, som ikke hadde noen eier på 1881. Nå ble jeg igjen oppringt i dag 10.09.20 (nå nettopp), ingen presentasjon fra hvem(person) som ringte , bare sa "jeg skal være rask". Spurte opp igjen hvem? , og hun sa "Tinde energi" Jeg sa NEI; NEI; NEI og la på. Sjekket nummeret 408XXXX2: på 1881 står det "9 visning". Ikke troverdig!

Svar fra Tinde Energi
25.09.2020 13:32
Hei Inger, Dette er svært uheldig oppførsel fra våre selgere som vi bare må beklage. Vi tar tilbakemeldingen til etterretning. Hilsen Tinde Energi v/Malin
Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Vinner av konkuranse"
4 syns denne omtalen er nyttig

Konen min fikk en telefon fra Tinde, hun er utenlandsk så hun sliter litt med å forstå når eg selger ringer og snakker i 100.. heldigvis så fikk jeg høre hva dette var.. etter en liten stund på telefonen gjorde jeg et søk på tinde energi og fant denne siden og alle andre personene som har skrevet at de har vunnet.. jeg konfronterte hun som ringte fra Tinde med dette og da bare la hun på med en gang. STYR UNNA DISSE FOLKENE... Dette er klart lureri.. konen min har aldri vært med på noe konkuranse for en elsykkel og oppgir aldri sitt telefonnummer til selskaper som dette. utrolig frekt av Tinde energi og lure folk på denne måten..

Svar fra Tinde Energi
25.09.2020 13:30
Hei Mads, Det er selvsagt svært beklagelig at dere har opplevd denne oppførselen fra selger. Det ser dessverre ut til at det har vært en forveksling i ringelister, som kan ha forårsaket situasjonen du beskriver. Dette skal være rettet opp i og vi har endret rutiner for å unngå slike uheldige hendelser i fremtiden. Hilsen Tinde Energi v/Malin
Kundetilfredshet
"Ble oppringt som vinner av en konkurranse jeg aldri har deltatt i"
2 syns denne omtalen er nyttig

"I. fra Tinde" ringte meg for å fortelle at jeg hadde vunnet gratis strømforbruk fram til november 2020. Merkelig at jeg kan vinne når jeg aldri har deltatt... Jeg håper for Tinde sin del at det er noen som missbruker deres navn og at dette ikke er en metode de mener er greit å bruke for å skaffe kunder.

Svar fra Tinde Energi
25.09.2020 13:29
Hei Merete, Vi har hatt en pågående kampanje hvor man kan bli trukket ut til å vinne to måneder gratis strømforbruk, men vi har opplevd forvekslinger i ringelister som kan forklare situasjonen du beskriver. Vi har nylig endret rutiner for våre eksterne selgere for å hindre situasjoner som dette. Vi takker for tilbakemeldingen. Hilsen Tinde Energi v/Malin
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Faktisk et MYE bedre tilbud enn jeg hadde"
3 syns denne omtalen er nyttig

jeg ble oppringt av en selger fra Tinde men var i utgangspunktet ikke interessert, men han ba meg sjekke strømregningen min for å sammenligne. DA fikk jeg sjokk! Jeg var ikke engang klar over hvor mye jeg betalte ekstra og trodde jeg hadde beste pris! Byttet umiddelbart!

Svar fra Tinde Energi
25.09.2020 13:26
Hei Kenneth, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss, noe vi håper du vil fortsette å være. Skulle det oppstå et problem er du alltid velkommen til å kontakte kundeservice for god hjelp. Hilsen Tinde Energi v/Malin
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Svindel"
11 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppringt av en selger om at jeg hadde vunnet en konkurranse. Dette er ren løgn og svindel ettersom jeg aldri har deltatt i denne "konkurransen" han påstod at jeg hadde deltatt i. Styr unna dette useriøse firmaet.

Svar fra Tinde Energi
25.09.2020 13:25
Hei Marit, Her kan det se ut til at det har vært en forveksling i ringelister våre eksterne selgere benytter seg av. Det er selvsagt svært beklagelig og vi takker for tilbakemeldingen. Hilsen Tinde Energi v/Malin
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Bedre avtal"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fikk en telefon fra en selger på Tinde. Fikk 2 måneder med gratis strøm og forvaltningspris fra tredje måned. Syns at det er greit med en god og forutsigbar avtale.

Svar fra Tinde Energi
25.09.2020 13:24
Hei Ali, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din. Hvis det skulle være noe vi kan hjelpe med i fremtiden er det bare å kontakte våre hyggelige medarbeidere på kundeservice. Hilsen Tinde Energi v/Malin
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Uetisk, frekt og på grensen til svindel"
12 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppringt av Tinde hvor de sa at jeg hadde vunnet en konkurranse. Da sa jeg at jeg ville vite hvilken konkurranse det var. Det var en intern konkurranse i Tinde var svaret. Da sa jeg at jeg ville vite hva en intern konkurranse går ut på. Det var en konkurranse uten min viten sa selgeren, og at jeg hadde vunnet 2 måneder med gratis strøm. Da spurte jeg hvordan jeg kan vinne en konkurranse jeg ikke vet at jeg er med på. Nææh, nummeret mitt var blitt trukket ut sa selgeren da. Dette er uetisk og en frekk måte å rekruttere/lure inn kunder på. Gadd vite hvor mange uskyldige eldre mennesker de har lurt på denne måten? Er det virkelig lovlig å holde på slik? STYR UNNA!

Svar fra Tinde Energi
25.09.2020 13:24
Hei Merethe, Vi må bare beklage for selgers oppførsel her, vi ønsker selvsagt at de skal være tydelige og dele informasjonen som blir forespurt. Vi tar tilbakemeldingen din videre og ønsker deg en fin dag videre. Hilsen Tinde Energi v/Malin
Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Vurderer å bytte selskap
"Oppringt av en selger,som sa "jeg" hadde vunnet en konkuranse med min epost."
6 syns denne omtalen er nyttig

Var tvilende , men dessverre godtok jeg avtalen. Men i ettertid har jeg lest at flere har blitt utsatt for det samme. Tinde Energi kan ikke bevise hvor jeg skulle hva deltat, og hvor det har fått min epost ifra. Skriver brev om at jeg missliker dette, å har ikke har tilit til de som selskap og ønsker avbrud. Men da er det 12mnd bindling som de ikke vil gjøre untak fra. Styr unna og svare ikke på direkten ved slike oppringninger. Alt går så fort når selger snakker, og det er bare en kort SMS som underlag. Ved OK på denne er du helt bundet, men det er 14 dager angrefrist, men denne overholdt ikke jeg, og dermed i lomma på de.

Svar fra Tinde Energi
02.09.2020 15:50
Hei, Det er beklagelig at du har hatt en negativ opplevelse med våre selgere. Du er velkommen til å ta kontakt med kundeservice, så kan vi finne en god løsning sammen. Hilsen Tinde Energi v/Malin
Aspevold
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Skeptisk"
7 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppringt med beskjed om at jeg hadde vunnet en konkurranse hvor jeg får 2 mnd gratis strøm og etter dette 79 kr mnd. Han snakket fryktelig fort og jeg hadde problemer med å få med meg detaljene, jeg tenkte at det hadde noe med spørreundersøkelsene rundt korona jeg hadde svart på flere ganger, så reagerte ikke da han snakket om en konkurranse. Uansett så oppfattet jeg det slik at det var en fastpris på 79 kr mnd uten flere andre kostnader. Hørtes for godt ut til å være sant. Ba han om å sende meg detaljene og fikk sms hvor det ikke sto noe om strømpris. Sjekket med Tinde etterpå som sier strømmen kommer i tillegg. Droppet tinde. Jeg kontaktet strømselskapet jeg har i dag, fikk 2 mnd gratis der. Føler Tinde prøvde å lure meg

Svar fra Tinde Energi
02.09.2020 15:49
Hei, Det er beklagelig om det ikke har kommet klart frem hvilke priser som gjelder for avtalen, og det er bra kundeservice fikk klartgjort misforståelsen. Vi setter pris på tilbakemeldingen og sender det videre til selgerne. Hilsen Tinde Energi v/Malin
Hermonsen
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Vinner av en konkurranse??? Fy f...."
10 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppringt av en lurendreier. Jeg vant på noe jeg ikke har deltatt på, gratis strøm i to måneder. Fikk en faktura på kr.169,- + kr.169,- for de to "gratis" månedene jeg hadde vunnet. Måtte betale kr.79,- i faste måneds ledd, og strøm til forvaltnings priser pr. kwh. Ved oppsigelse var det bruddgebyr på kr.150,- Mnd. av gjenværende måneder av bindingstid + en i forskudd. Useriøst og på kanten av svindel med to streker under svaret.

Svar fra Tinde Energi
31.08.2020 08:09
Hei Hermonsen, Det er leit å høre at du er misfornøyd med avtalen din. Ta gjerne kontakt med kundeservice så finner vi en god løsning til deg. Hilsen Tinde Energi v/Malin
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Usæriøst"
6 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppringt av selger som sa jeg hadde blitt trukket ut som vinner i en konkurranse. Jeg har aldri deltatt i noen konkurranse. Ble tilbudt to måneders gratis strøm mot en bindig på 12 mnd. Da jeg etter en lengre salespitch om hvor lurt dette var sa jeg at jeg tror jeg takker nei til tilbudet ditt la selger på uten å si noe som helst.

Svar fra Tinde Energi
25.09.2020 13:23
Hei Petter, Oppførselen til selger her er selvsagt uakseptabelt og vi setter pris på tilbakemeldingen. Hilsen Tinde Energi v/Malin
Aleksander
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Kunde mot min vilje"
6 syns denne omtalen er nyttig

Jeg var tidligere kunde hos Hudya Power. Så flyttet jeg til et annet strømselskap fordi jeg fikk en god avtale med bonuspoeng. Så ønsket jeg et mer stabilt kundeforhold og valgte et strømselskap på Gol. Plutselig får jeg en e-post fra Tinde Energi der de ønsker meg velkommen som kunde. I samme e-post står det at jeg blir kunde dagen etterpå. Dette kom helt ut fra det blå. Jeg valgte å overse e-posten, regnet med at det var en glipp at e-posten ble sendt til meg. Jeg hadde jo ikke hatt noe kundeforhold hos Hudya på flere måneder. Men kort tid etter ser jeg at jeg ikke har noe abonnement hos strømselskapet mitt på Gol og fra min nettleverandør står Tinde Energi som leverandør. Tinde har kjøpt opp kundeporteføljen fra Hudya, men hvordan i alle dager har de fått til å flytte meg over som kunde - uten mitt samtykke? Jeg hadde gjort en del flid med kundeforholdet jeg hadde, blant annet opprettet gjennomfakturering av nettleie, og så kommer altså Tinde og tar seg til rette sånn uten videre. Det er helt uakseptabelt, uansett hvordan de måtte løse dette i ettertid. Det må jo være brudd på flere lovverk. Jeg er forøvrig helt døv, så de kan ikke ha lurt til seg noe samtykke, for jeg snakker aldri i telefon :-(

Svar fra Tinde Energi
25.09.2020 13:23
Hei Aleksander, Jeg ser du har vært i kontakt med kundeservice, og håper du har fått et tilfredsstillende svar på problemstillingen din. Hilsen Tinde Energi v/ Malin
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Plagsomme selgere som spiller på løgn!"
6 syns denne omtalen er nyttig

Oppringt flere ganger og fortalt at jeg liksom har vunnet gratis strøm i en intern konkurranse selskapet har. Maser, pågående.

Svar fra Tinde Energi
25.09.2020 13:22
Hei, Om du opplever selgerne våre som pågående kan du gjerne kontakte kundeservice, så skal vi fjerne nummeret ditt fra deres ringelister. Hilsen Tinde Energi v/Malin
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Merkelig telefonselger"
9 syns denne omtalen er nyttig

Først fortalte telefonselgeren at jeg var blitt trukket ut til å få en kjempe bra strømavtale fra Tinde energi. Kanskje min gamle bestemor hadde trodd på det.. Så presentere selgeren er forvaltningsavtale som gjorde at jeg ville få konkurransedyktig strømpris med en fast mnd avgift på 79 kr. Før jeg fikk sagt så mye mer spurte selgeren om han hadde riktig adresse for å opprette strømavtalen, for det hadde jo vært synd om naboen min hadde fått den.. Ser på nettsiden at avtalen har et pristak som er høye 69 øre/ kwh. Herligheten har også 12 mnd bindingstid. Styr unna hvis du ikke er sint på pengene dine.

Svar fra Tinde Energi
31.08.2020 08:08
Hei Cato, Vi har en kampanje på en avtale med to måneder gratis strøm, så det ser ut til at selger har opplyst riktig informasjon. Det er selvsagt beklagelig om selger har vært for frempå og forhastet seg. Avtalen du ser på på nett er Tinde Smart, og er ikke den samme avtalen som du er tilbydd. Avtaletiden er den samme, men kampanjeavtalen Tinde Miljø har ikke pristak. Hilsen Tinde Energi v/Malin
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Løgner, på kanten m. loven"
11 syns denne omtalen er nyttig

Oppringt i dag for få minutter siden. Påstår jeg har vært med i konkurranse og har vunnet gratis strøm. Ironisk nok jobber jeg som saksbehandler av saker, hvor kunder føler seg lurt av lignende små strømselskap. Disse strømselskapene bruker eksakt samme "pitching-taktikk". Sakene jeg behandler viser at de(inkl. meg) aldri har vært med i noen konkurranse, prisene er kjempehøye etter 2mnd gratis strøm, bruddgebyrer som kunder aldri blir fortalt om og disse shady selskapene har ekstremt mange klager hos både forbrukerrådet og elklagenemnda. Ville vært ekstremt forsiktig med å takke ja pr. telefon på en slik avtale. Jeg behandler 2-3 slike saker daglig fra lignende små strømselskaper hvor kunder føler seg(er) lurt. Et annet triksi boka her, er at de sier de skal "sjekke opp om de har bindingstid", kort tid etter vil de ringe opp og si at kunden ikke har bindingstid (de har aldri sjekket, de vil bare ha ett ja fra kunden). Trå varsomt, mange varseltrekanter her!

Svar fra Tinde Energi
31.08.2020 08:07
Hei Andre, Her forstår jeg godt at du er misfornøyd. Det virker som om vårt eksterne salgsbyrå har blandet kampanjer fra oss og andre tilbydere, så du har helt rett i at vi ikke er tilknyttet noen konkurranse. Vi gjør vårt beste for at våre kunder skal vite hva de takker ja til, derfor er alle vilkår tilknyttet avtaletid og gebyrer opplyst i SMS-en som sendes ut for bekreftelse ved avtaleinngåelse. Du er velkommen til å sende oss en klage på [email protected], så tar vi det videre til de eksterne selgerne. Hilsen Tinde Energi v/Malin
Kundetilfredshet
"Oppringt av Tinde om at jeg hadde vunnet 2 mnd gratis strømforbruk etter deltakelse i konkurranse."
8 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppringt fra Tinde med informasjon om at jeg hadde vunnet 2 mnd strømforbruk etter deltakelse i konkurranse (som jeg ikke har deltatt i), selgeren husket ikke hvor jeg hadde deltatt om det var på facebook eller på nettet, bare lureri styr unna!

Svar fra Tinde Energi
31.08.2020 08:07
Hei Magnus, Så leit å høre at denne samtalen har funnet sted. Det ser ut til at vårt eksterne salgsbyrå har blandet kampanjer fra oss og andre tilbydere, noe som er svært beklagelig. Du er velkommen til å sende oss en klage på [email protected], så tar vi det videre. Hilsen Tinde Energi v/Malin
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Veldig fornøyd"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er veldig fornøy med tinde energi. Har hatt de nå i 8 måneder og får lave strøm regninger som er supert.

Svar fra Tinde Energi
28.08.2020 13:28
Hei Laila, Vi setter pris på slike positive tilbakemeldinger. Ta gjerne kontakt med de flinke medarbeiderne våre på kundeservice om det skulle være noe du lurer på. Hilsen Tinde Energi v/Malin
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Rimelig og bra"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg synes det er Lett å forholde seg til. Siden regningen kommer samlet Både nettleie og strøm kommer i samme regning, men fakturagebyr på første regning kunne de spart seg for.

Svar fra Tinde Energi
28.08.2020 13:04
Hei Fatima, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen hos oss. Skulle det dukke opp noe du lurer på er du alltid velkommen til å ta kontakt med kundeservice. Hilsen Tinde Energi v/Malin
Tinde Energi strømpriser
Alle strømpriser
Bytt til Tinde Energi
SJEKK OM TINDE ENERGI KAN LEVERE STRØM TIL DEG
OSLO
Tinde Energi leverer strøm til OSLO
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
16 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
Tinde Spesial Kampanje
Timespot - Tinde Energi
458 omtaler
Garantert pris i minst 12 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
1 918 kr /mnd
143,81 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Tinde Positiv
Spotpris - Tinde Energi
458 omtaler
Garantert pris i minst 99 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
2 001 kr /mnd
150,10 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR