Meny

Trådløst bredbånd fra Brdy

Skriv omtale
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Bytt til Brdy
Bytt på nettsidene til Brdy
Vis flere valg
Ønsket nedlastingshastighet
Nedlastingshastighet
0 mbit/s
0 mbit/s 1000+ mbit/s
ANDRE VALG
TRÅDLØS TYPE
Omtaler
Mbit/s
Pris/mnd
Trådløst Bredbånd 10 Mbps
Trådløst bredbånd (4G) - Brdy
237 omtaler
10 mbit/s
nedlasting
598 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Trådløst Bredbånd 30 Mbps
Trådløst bredbånd (4G) - Brdy
237 omtaler
30 mbit/s
nedlasting
648 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Trådløst Bredbånd 60 Mbps
Trådløst bredbånd (4G) - Brdy
237 omtaler
60 mbit/s
nedlasting
728 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Trådløst Bredbånd 100 Mbps
Trådløst bredbånd (4G) - Brdy
237 omtaler
100 mbit/s
nedlasting
748 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Trådløst Bredbånd 200 Mbps
Trådløst bredbånd (5G) - Brdy
237 omtaler
200 mbit/s
nedlasting
848 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Trådløst Bredbånd 300 Mbps
Trådløst bredbånd (5G) - Brdy
237 omtaler
300 mbit/s
nedlasting
1028 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Trådløst Bredbånd 500 Mbps
Trådløst bredbånd (5G) - Brdy
237 omtaler
500 mbit/s
nedlasting
1248 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Brdy omtaler og erfaringer
2,0/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
76
av 81 innen
bredbåndsleverandør
18%
anbefaler
Brdy
Germain M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"SYTRY UNNAV BRDY!!!!!!"
1 syns denne omtalen er nyttig

intternet hastighet var ikke innafor lovet kavlitet, sa opp abonoment og vart på på lagt og betat 2 extra mnd slev om jeg ikke hadde binging

Svar fra Brdy
07.11.2022 12:42
Hei, takk for din tilbakemelding. Så leit å høre at nett ikke fungerte hos deg. Hos oss har alle 30 dagers åpent kjøp og uten bindingstid. Så om man sier i fra før de 30 dagene har gått trenger man ikke å betale noen ting. Mvh Trude i Brdy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Løgnere"

Utrolig frekt å sende ut stengegebyr på 1000,- når abonnement aldri ble stengt eller gjenåpnet. Og Brdy påstår at jeg lyver da jeg fortalte til deres kollega på kundeservice/tlf at regningen var betalt. Brdy sa at gebyr ikke vil bli sendt ut og abonnement ikke vil bli stengt når regningen var betalt, noe den var! De er såpass frekke og sier at jeg lyver når de ikke engang har stengt abonnementet og krever betaling for gjenåpning!!! Anbefaler ikke dette useriøse selskapet.

Joakim W
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Svindlere uten skam"

Værste firmaet jeg har vært borti, å jeg har jobba 10 år i bilbransjen. Disse mener dem har levert bra nett i 15 år. Tok 16000 betalt for 1 år som skule være 10 megabit/s. De klarte aldri å levere høyere enn 3mb/s. Søppel firma som nektet å sende tekniker, mén skulle ha meg på taket midtvinters med en laptop for å stille antenna.

Svar fra Brdy
28.10.2022 09:45
Hei, takk for din tilbakemelding. Beklager at vi ikke har levd opp til den forventinger. Vi har flere type abonnement hos oss, noen som ikke krever fri sikt og andre som krever fri sikt. Wavelink krever helt fri sikt til vår sender for at vi skulle kunne levere stabilt og godt nett. Dersom man ikke har helt fri sikt eller har finjustere antennen kan man oppleve tregere nett eller ustabilt nett. Vi sender selvmonteringsutstyr som, slik at det er enkelt for kundene våre å justere antennen selv. Dersom man ikke får det til, kan vi sende en montør. Mvh Trude i Brdy
Sammenlign tilbud på bredbånd
NYHET!
Sammenlign tilbud på bredbånd
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Meget missfornøyd"

Bestildte til de og valgte og forhåndsbetale utstyret, problemet var at de ikke hadde noe utstyr, og de klarte ikke levere til avtalt tid. Slik at jeg ikke fikk fraktet utstyret til fjells, med scooter. (Ikke alle har bilvei til hytta) Utstyret ble derfor ikke montert, men de sendte faktura for bruk uten at utstyr ble tatt ibruk. Fikk heller ikke levere tilbake utstyret som var 100% ubrukt. Og heller ingen penger tilbake for utstyret. Her er tydelig em bedrift som kun er ute etter pengene dine, hvis mulig velg en annen leverandør!!

Svar fra Brdy
25.10.2022 13:26
Hei Runar, takk for din tilbakemelding. Dessverre var det 14 dagers leveringstid på satellitt bredbånd i mai, da leverandøren vår var tom for utstyret grunnet cyperangrepet i februar. Vi ringt alle som bestille i denne perioden og informerte om det. Hos oss har du også 30 dagers åpnet kjøp, den gjelder fra den dagen vi sender utstyret. Vi starter fakturering etter 30 dager, med mindre annet er avtalt. Mvh Trude i Brdy
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Kundeservice"

Jeg har hatt flere henvendelser til Kundeservice Brdy, både til teknisk support og faktura- avdeling. Jeg gir terningkast 5 (alt. 6) for MEGET TRIVELIG og IMØTEKOMMENDE service.. .Hva kan bli bedre: Undertegnede bruker ikke smarttelefon, og mottatt link for omtale på SMS blir derfor håpløst tungvint- følgelig ikke besvart. Kanskje kundeservice- ved avslutning av samtale- kan spørre om alternativ måte for tilbakemelding. Som i mitt tilfelle: link på mailaddresse. Mvh TÅ

Svar fra Brdy
14.09.2022 08:32
Hei Tormod, Takk for hyggelig tilbakemelding. Jeg skal ta forslaget ditt videre. Mvh Trude i Brdy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"tilfreds"

Har satelitt bredbånd fra Brdy,kan trygt anbefales er min erfaring så langt,både når det gjelder hastighet,stabilitet og pris Eneste negative med det,er at det er litt signal forsinkelse,men detter merkes ubetydelig ved vanlig bruk,strømme tjenester til TV fungerer perfekt

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Elendig service og lovnader"
1 syns denne omtalen er nyttig

Styr unna for alt det er verdt! Dem påstår dem har montør og folk for å monterer opp utstyrer . Men dette må man betale og finne selv, om man bor i nord. Kundeservice er lik null. Har vært uten nett i ukes vis. Og må betale ut oppsigelsestiden uansett. Svindel og bedrag! Jeg vil anbefale folk og heller velge et annet alternativ for nettverk

Svar fra Brdy
09.08.2022 07:37
Hei Stein, Så leit å høre at du er misfornøyd med oss. Dersom det er noe feil med nettet fra vår side, skal du naturligvis ikke betale ut oppsigelsestiden. Vi må gjøre et feilsøk før vi kan kartlegge det. Ønsker deg en fin dag. Mvh Trude
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Dårligste stabiliteten jeg har vært borti"

Veldig dårlig kundeservice med flere dager ventetid, utrolig dårlig stabilitet, hopper ut vært minutt til tross for at det står at det er bra signaler. Bedre å dele dra mobilen. Kan sammenlignes med satellittbredbånd. Dette var i Bergen sentrum.

Svar fra Brdy
09.08.2022 07:39
Hei, takk for din tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med oss på 21554000 så skal vi se hva vi kan hjelpe deg med. Vi har under 1 minutt ventetid på kundeservice hos oss, dersom vi må feilmelde til andre avdelingen, kan ventetiden være noe lengere, men som hovedregel får kundene våre en tilbakemelding samme dag som de melder feilen. Mvh Trude
Sammenlign tilbud på bredbånd
NYHET!
Sammenlign tilbud på bredbånd
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR