DNB Bank opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Forferdelig bank. Uetisk fra A til Å. Hold deg unna, et minutt som kunde hos DNB er et minutt for mye.
En god bank jeg alltid har vært kunde i. De har alltid gitt meg god service på nett og telefonisk. Ikke noe å klage på jeg nei. Alltid behjelpelige når jeg ringer eller har problemer i nettbanken. Så DNB anbefales på det varmeste av meg. Topp karakter på nesten alt, mangler litt på rådgivning, men er fornøyd kunde.
DNB har bra tilbud til alle som bare er ute etter å ha bank konto og nettbanken til betaling av faktura til privat bruk og ikke bedrifter eller større arbeidsplasser og fabrikker.
DnB har nå lagt ned alle filialer i Hurum Kommune. Jeg prøvde å bli kvitt noen kontanter men neida. Trodde det var en filial i Sætre men den var borte til fordel for en annen bank..... Som ikke tok imot kontanter. Jeg tenker med gru på eldre som vil snakke med folk og ikke er konfortabel med kun nettløsninger. Jeg har et langt kundeforhold i DnB og ser at de binder kunder (som alle andre banker) Ved å pushe lån, forsikring, pensjon og betalingstjenester slik at det er endel jobb for kundene å bytte bank. Men NÅ er det nok.
Har vært kunde noen år nå. Nå er de veldig mye forandra de siste 2 årenes tid. Blitt dårligere service og mindre hjelp og info. PLUNDRETE! Men hvilken bank skal en gå til tro? Synd at jeg ikke KAN bytte nå på noen år ennå! Fastrente på boliglån låser!
Tar ikke vare på "vanlige" kunder. Har en ledelse som burde ha vært skiftet ut pga uetiske engasjement.
Fikk bil-lån på ca 8% nominell rente, og godtroende som jeg var, signerte jeg på dette! Helt til jeg oppdaget etter en stund at den effektive renten var på sinnsyke 18,9% Noe jeg overhodet ikke ble opplyst om før signering..!! SVINDLERE.
Ærlig folkens, nå er det på tide at folk bytter fra DNB! Elendig service, lurer kunder, frekke tilbakemeldinger og alt for ofte er det umulig å logge inn i nettbanken...
Jeg syntes banken er arrogant og kunde fientlig. En bank som overhodet ikke fortjener lojale kunder.
Ikke alle er skikkelig opplært i kundeservice, stor gjennomtrekk?
Tverrr og vanskelig på et lite lån med refinansiering på 2 mill. Masse spørsmål på hva pengene skulle brukes til etc. Byttet til skandiabanken. Enkel og kjapp levering av lån. ALDRI MER DNB!
DNB er for store og de tar ikke kunder seriøst, føler meg ikke som en kunde.
Kundebehandler hos DNB forsikring var utrolig frekk og uhøflig når han svarte meg over telefon. Fikk ikke hjelpen jeg skulle ha, endte opp med at vi begge ble irriterte og la på telefonen. Etter å ha vært kunde hos DNB i 18 år, bryter jeg all relasjon til banken.
Dessverre dårlig, like før jeg vil bytte bank hvis skjerpes skjer, etter 3 år kundeforhold. Hver gang hadde problem, og kontaktet DNB har jeg ikke fått den hjelpen jeg hadde ønsket eller svar på spørsmål jeg lurer på.
Kundeservice er så godt som ikke eksistrerende. Ekstremt lang ventetid.
Mangler bank i nærområdet. Både jeg og hustru har vært gode, trofaste kunder i en årrekke og føler en viss grad av diskriminering av denne årsak. Basert på pengemarkedsrenten det generelle rentenivået i Norge mener vi bestemt at vi betaler for høy rente på aktuelle lån.