DNB Bank opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Grei minibank, greie rådgivere, en kan ta ut euro og svenske kroner og selvfølgelig norske kr.
Etter over 40 år som kunder, uten betalingsanmerkninger regnet vi med lån til å bygge vårt nye hus, etter møte med kunderådgiver så regna vi med at dette skulle ordne seg! (hadde hus som skulle selges, bra egenkapital) Vi satte igang, muren var nesten ferdig, så ringer rådgiveren og sier vi ikke kunne få noe lån, hun var ikke no hyggelig, vi byttet bank, fikk lån!! DNB behandlet oss dårlig, tar ikke vare på trofaste kunder og vi er ikke de eneste!!
God service når du ringer å har noen spørsmål du lurer på.
Positivt: De er passe strenge ang. Det å gi ut lån. Bra nettbank. Tlf. Service er bra. Ikke positivt: Ikke kontanter i bank, spesielt når bank-kort ikke virker eller blir slukt pga feil på minibank. For få minibanker og filialer, må ofte bruke andre bankers minibanker spesielt på sentre. Gebyr for å ta ut eller sette inn penger i butikk.
Svært dårlig rente på sparekonto sammenlignet med en del andre sparebanker.
Jeg har bare gode erfaringer med DNB, anbefales. Kan ringe, eller kontakte de på nett hele døgnet hele året.
Har ikke noe dårlig erfaring av banken. Har heller ikke ønsket noe stort.
Erfaringsmessig gir banken dårlige råd om aksjekjøp. Raskere, enklere og mer tjenlig lånebehandlng for hytte og hus enda vi har brukt DnB gjennom mange år. Mer og mer flyttes til annen bank. Vår bankfilial er allerede nedlagt. Dette er et stort savn! Lang vei til banken. Fint å gå gratisbilletter til Tusenfryd.
Det er dårlig at du får beskjed at bankboksen du leier den må du tømme innen 3 uker. Penger har dei heller ikkje, hva pokker skal ein med bank da. På toppen skal filialen legges ned, på tide å bytte bank.
Jeg har vært en trofast kunde i over 35 år og aldri missligholdt noe i denne banken og derfor er jeg skuffet for at jeg fikk avslag på forbrukslån til refinansering.
Fornøyd med konsept og service. Gode tilbakemeldinger på mine spørsmål og ønsker. Meget god tilgjengelighet. Opplever ærlighet.
Servicen er god, og de forstår hvilke behov vi som kunder har.
Har de beste systemer for kundeoppfølging. Trygt valg både på hjemmebane og i utlandet. Banken som får oss til å tenke mindre på bank, da det meste fungerer som oftest. Meget god nettbankløsning og mobilbank. Burde gitt bedre rentebetingelser på lån når sikkerheten er god. Kun gode erfaringer som kunde i banken.
Dem få stedene det er folk som kan hjelpe er hjelpen meget bra.
Introduksjonen av nettbanken var ikke bra, kredittkortet er veldig dyrt i bruk, ellers har banken fungert bra.
Svært bra nettbank. Gir oversikt over økonomien. Savner mer lokalt engasjement.