Meny

DNB Bank omtaler og erfaringer

2,0/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
132
av 136 innen
bank
23%
anbefaler
DNB Bank

"For store til å ha kontroll"

Omtale om DNB Bank skrevet av Kristian for 19.10.2016 21.00

DNB Bank har totalt 435 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Kristian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"For store til å ha kontroll"
6 syns denne omtalen er nyttig

OK tjenester, produkter og priser selv om betingelsene aldri er av de beste i klassen. Raske og trivelige på 04800. Litt rot er det imidlertid. Trengte 3 forsøk på å få scannet passet mitt, og selv etter dette greide de aldri å sende meg kodebrikke til BankID.

Bytt.no
"For store til å ha kontroll" skrev Kristian om DNB Bank

Har du en tilsvarende erfaring med DNB Bank?
Gjør som Kristian og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om DNB Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig service, dårlig bank!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Vil bytte bank da kundeservicen er elendig og de sitter og holder på pengene mine, noe de ikke har rett på!

Daniel G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Kunde i 23 år. Ikke lenger."
2 syns denne omtalen er nyttig

DNB klarte å rote til en kjempe enkel sak: åpne en bankkonto for min datter. Det er ikke mulighet å komme i dialog med kundeservice. De sender mail. Du kan ikke trykk på "reply". Nei, da må du sende ny melding, og får da en annen respons. Ikke noe historikk. Og hvis du ringer kan de ikke hjelper deg heller. Da ble jeg henvist til bransjen - men det stengte de jo...

Da jeg sendte mail hvor jeg sa at på grunn av denne saken så vurdere jeg å si opp kundeforholdet mitt fikk jeg svar "Det var leit. Velkommen tilbake."!!!
Reiste ikke en finger for å få ordnet opp.... Ha det bra DNB.

Dyrt boliglån var det og. Har byttet til Storebrand. Desidert dårligere nettbank (DNB har markedets beste løsning etter min mening), men den desidert beste renter!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Veldig bra!"

Imøtekommende, fleksibel og grundig. Ut ifra erfaring med filial.

Kristian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Ønsker meg ikke velkommen som lånekunde"
5 syns denne omtalen er nyttig

Tidligere erfaring med DNB har vært gode, helt frem til jeg skulle søke boliglån. DNB ga meg avslag på telefon. De brukte kun SIFO tall, og gadd ikke sjekke mitt faktiske forbruk. Jeg ble tipset om å kontakte Danske bank. De sjekket mitt forbruksmønster, og ble veldig imponert, og innvilget meg boliglån.

Jeg ringte så DNB og ga dem en sjangse til å komme med et tilsvarende eller bedre tilbud. Det var det ikke interessert i da de igjen så på sitt fantastiske SIFO budsjett, og sa jeg tjente for dårlig. Danske bank hadde jeg til og med opplyst om at jeg skulle studere kommende høst, noe som DNB ikke fikk vite om ettersom det ikke var planlagt på tidspunktet.

Kort oppsummert: DNB har så stor kundegruppe at de rett og slett er late, og ikke gidder å bruke noen ressurser på å beholde meg som kunde.

Jeg er sjeleglad for at jeg tok tipset fra søsteren min, og ikke slo meg til ro med at alt håp var ute. Snakket med kolleger og venner, og det virker som at overaskende mange har et tilsvarende inntrykk av DNB.

DNB Bank har totalt 435 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR