Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
DNB Bank
1.5
1 290 verifiserte omtaler

DNB Bank omtaler og erfaringer

Negativ trend

DNB Bank opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.5
Dårlig
1 290 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
#117
Forferdelig
DNB Bank er rangert
#117 av 118 dagligbanker
15%
Dårlig
15% anbefaler DNB Bank
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sjekk din kredittscore gratis
Sjekk din kredittscore gratis
Få en oversikt over din gjeld, og se hva bankene ser på når når de gir boliglån. En bedre kredittscore kan gi lavere renter.

Utforsk 1 290 omtaler om DNB Bank

FILTRER OMTALER
119
56
57
128
930
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om DNB Bank
DNB Bank har 1 290 verifiserte omtaler på Bytt.no

Elendig bank

Omtale av  Lar H. I

Prøver å få monopol med statens velsignelse. Nå har de selvsagt også tatt over min gode bank Skandiabanken også :( Her lukter det korrupsjon!

Svar fra DNB Bank
13.06.2022 23:41

Vi har forståelse for at dette vekker engasjement, men har stor tro på at DNB og Sbanken kan få til veldig mye bra sammen så håper du gir oss en sjanse. /Marthe

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Private Banking

Omtale av  Hans O. C

Vi er meget fornøyd med servicen banken tilbyr .vi har den fordelen at vi blir prioritert i køen når vi ringer som Private Bank kunde.

Svar fra DNB Bank
13.06.2022 23:33

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Kjekt at dere er fornøyd :) /Marthe

Mangler bare Apple Pay

Omtale av  Richard

Veldig fornøyd med DNB, mangler bare støtte for Apple Pay.

Svar fra DNB Bank
13.06.2022 23:33

Hei! Takk for anmeldelsen, veldig kjekt at du er fornøyd. Apple Pay og andre betalingstjenester vurderes jevnlig. /Marthe

På gråten!

Omtale av  Sbf

Jeg fikk spørsmålet: Har du slått deg hardt i hodet? En av DnBs ansattes respons, når jeg forklarte at jeg hadde tastet inn feil PIN kode og at kortet ble inndratt. Jeg forklarte da at kortet var nytt, ny kode ble forvekslet med gammel kode etc etc Beklagde og unnskyldte hendelsen, som om jeg skulle ha gjort det med vilje! Han var særdeles irritert! Spurte da, frekk som jeg var-hvor det var en filial der jeg kunne ta ut kontanter.... Det fikk jeg finne ut av selv, sa mennesket og la på!

Svar fra DNB Bank
09.06.2022 14:41

Hei! Takk for at du deler din opplevelse med oss. Dette er selvfølgelig ikke slik vi ønsker at våre kunder skal bli møtt, og vi hadde satt pris på om du kan ta kontakt med vår kundeservice på ny slik at vi kan få meldt dette videre innad hos oss. Ønsker du ikke ringe oss så kan du chatte med oss fra nettbanken eller skrive oss en melding under Postkasse - Skriv til oss fra nettbanken din. /Ann-Kristin

Må være norges dårligste kundesørvise

Omtale av  Bjørn

Det virker som dnb gjør alt de kan for å ungå fysisk kontakt med sine kunder. De sentaliserer og legger ned lokale kontorer og tjenester. Og det er nesten umulig og få en rådgiver i tale. Jeg har prøvd mange ganger uten hell.Derimot får man kontakt med en digital stemme med uintresann inf.

Svar fra DNB Bank
09.06.2022 14:44

Hei! Vi har lagt ned enkelte kontorer, men vi har fortsatt kontorer i hele Norge :) Du finner oversikt over ditt nærmeste kontor her: https://www.dnb.no/om-oss/kontorer/kontorer.html Vi er også tilgjengelig på både telefon og chat 07-23 hver dag dersom du har behov for å komme i kontakt med oss hjemmefra. Når du ringer oss på 915 04800 så vil du bli møtt med vår Taleportal, men ved å si kort hva du trenger hjelp med så vil du settes videre til første ledige rådgiver. /Ann-Kristin

Sjekk din kredittscore gratis
Sjekk din kredittscore gratis
Få en oversikt over din gjeld, og se hva bankene ser på når når de gir boliglån. En bedre kredittscore kan gi lavere renter.
Se kredittscore
Få innsikt Se hva bankene ser

Vi er i 2022 og DNB har fremdeles ikke Apple Pay, horribelt!

Omtale av  Bjørn

De fleste har kundevennlighet som pri 1, DNB har kundefiendlighet som pri 1

Svar fra DNB Bank
09.06.2022 14:45

Hei! Vi vurderer Apple Pay og andre former for mobilbetaling fortløpende. Hva vi kommer med – og når vi kommer med det – avhenger av en rekke forhold som blant annet modenhet og etterspørsel i markedet samt tekniske og økonomiske forhold. /Ann-Kristin

Elendig

Omtale av  Trond

Mer enn 50 forhånd deg i køen. Spesielt viktig kunde. Skla bestille kort til ungdom, men får opp at barnet allerede har kortet, som ikke er korrekt!

Svar fra DNB Bank
08.06.2022 13:26

Hei Trond! Dersom barnet har kort hos oss idag kan du enkelt erstatte dette med nytt under Dagligbank og lån - Erstatte kort i nettbanken din. Har ikke barnet konto fra før, men du får beskjed om dette ved bestilling så ta kontakt med vår kundeservice så vi får undersøkt nærmere. Akkurat nå er det mange som ønsker å snakke med oss og det fører til lengre ventetid enn normalt, men du kan også forsøke igjen i ettermiddag/kveld. Da er det som oftest roligere :) /Ann-Kristin

DNB Bank har 1 290 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til DNB Bank mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR