Lei at den er ut av drift nesten hele tiden!!! Må putte penger 3,4,5 ganger til alt kommer inn! Pga covid-19 ingen kundeservice! Helt forferdelig bank har det blitt til! Ingen fikser innskudsautomaten på dagen nå vente 1,2,3,4 dager hele tiden! Dritt lei!

Har du en tilsvarende erfaring med DNB Bank?
Gjør som Marija S og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om DNB Bank du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Arroganse, total manglende evne til å lytte samt besvare enkle og tydelige forespørsler om en begrunnelse for avslag.

Både bra og dårlig. Har ringt i hele dag, og ikke pr. nå fått svar på hvem som har sperret det. Vedkommende en som skulle undersøke dette i løpet av noen timer. Hun ringte tilbake, og kunne bare opplyse om at nytt kort var best. gratis(10 dager å vente) Jeg forlangte om hvem, hvor og når dette ble sperret skriftlig, men fikk til svar at jeg ville få en sms..... Dette vitner om MEGET dårlige muligheter banken har for å sperre ditt kort... Kan man akseptere dette? Anbefaler alle rundt meg til å bytte bank snarest, og få sparepenger fort over. Min kjæreste vurderer dette sterkt... Hvem betaler for tot og svie? Ikke banken.... Ring fort for å bytte fra DNB (DEN NORSKE BANDITTBANK)! Kunde gjennom over 50 år...

Skulle søke om overdragelse av en bolig. Rotete rådgivning, feil informasjon som han kom med rundt boligen , sendte finansieringsbevis som viste seg var en feil og ikke skulle til meg, spurte samme spørsmål om igjen og klarte ikke å forstå egentlig noen ting selv om jeg forklarte flere ganger. Ba han slette søknaden og søkte heller i en annen bank! Så etter å ha vært kunde siden 1994 så bytter jeg nå bank!

Har du masse penger så ikke velg dnb dem plutselig stenger kontoen din og kontoen står plutselig i 0 også går du til advokat og politiet så skjer det absolutt ingen ting så vær obs plutselig er konton din tom konto blokkert og ingen kan gjøre noe
