Meny

DNB Bank omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
1,7/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
146
av 148 innen
bank
19%
anbefaler
DNB Bank

"Ingen hjelp å få"

Omtale om DNB Bank skrevet av Kaia for 06.04.2021 23:52

DNB Bank har totalt 620 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Ingen hjelp å få"

Har skjedd to ganger nå.ble svindlet og de hjelper ikke til å få pengene tilbake eller finne en løsning

Svar fra DNB Bank
09.04.2021 14:41
Hei Kaia! Leit å høre at du har hatt dårlige opplevelser i kontakt med oss. Vi jobber hver dag for å skape gode kundeopplevelser, og håper vi får en sjanse til å rette opp inntrykket ved neste anledning. /Ann
Bytt.no
"Ingen hjelp å få" skrev Kaia om DNB Bank

Har du en tilsvarende erfaring med DNB Bank?
Gjør som Kaia og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om DNB Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kunde behandling til høy pris"

De er dyre til daglig bruk og elendig kunde behandling. De har mistet fokus på kunden

Svar fra DNB Bank
06.04.2021 12:08
Hei, Roger! Vi jobber hver dag for å skape gode kundeopplevelser, så det er veldig leit å høre at det ikke har vært tilfellet her. Håper vi får en sjanse til å rette opp inntrykket :-) /Hilsen Even
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Fantastisk hjelp chatt"

Jeg bruker mobilbankappen daglig og der har jeg oversikt over diverse lån, blant annet forbrukslån. Det ble plutselig helt borte en dag. Logget derfor inn i nettbanken for å chatte med en rådgiver. Han var utrolig RÅ på kundeservice og feilmeldte saken. samtidig ble jeg spurt om både forsikringer og sparing. Fikk tilbud på forsikring og samtidig god tips til sparing. Etter en dag fikk jeg melding om at det er feilmeldt og at det jobbes med saken. Dag 2 var alt på plass igjen. Må skryte av så fantastisk kundeservice! Har aldri opplevd problemer med denne banken og det tok så lite tid å fikse det. Tusen takk :)

Svar fra DNB Bank
28.03.2021 16:32
Heisann! Så flott å høre at problemet du opplevde med mobilbanken ble ordnet raskt og at rådgiveren du chattet med også kom med gode tips til sparing og bistod med å ordne et forsikringstilbud til deg. Denne omtalen ble vi glad for å lese og vi synes det er veldig hyggelig at du er fornøyd med kundeservicen vår. Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med så ikke nøl med å ta kontakt på facebook, chat, telefon eller melding fra postkassen i nettbanken :) Ønsker deg en fin dag videre! /Lars
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Umulig å nå dem"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg studerer i utlandet og å ringe dem koster meg en formue, da jeg må vente i evigheter på å få hjelp. De har absolutt ingen mail-adresse man kan kontakte dem på angående henvendelser, og chat-systemet dems fungerer ikke (de henviser meg kun til telefon, selv om jeg forklarer situasjonen og ber om en mail). Dersom jeg vil avslutte forsikringen min, som ikke er mulig i nettbanken, koster det meg mer å ringe dem enn hva denne forsikringen koster i året! Hvordan kan Norges største bank ikke tilby en mail-adresse?!

Svar fra DNB Bank
28.03.2021 16:31
Hei Vanessa! Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse når du har ringt inn til oss. For skadeforsikringer så kan man benytte egen epost [email protected] Man kan også skrive en nettbankmelding når man er innlogget i nettbanken (Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss), så vil den bli tildelt til riktig avdeling som vil hjelpe deg skriftlig. Jeg håper fremtidig kontakt med oss gjør at du opplever vår service slik den skal være. Ønsker deg en fin dag videre! /Lars
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Nå er begeret fullt"
3 syns denne omtalen er nyttig

Uprofesjonell og emosjonet ustabil rådgiver. Elendig kundeservice med evig lang ventetit. Usympatisk telefonsvarer hos kundeservice, som man bare kan snakke til og som misforstår det meste. Nå er begeret fullt, nå bytter jeg bank.

Svar fra DNB Bank
19.03.2021 14:31
Hei og takk for tilbakemelding. Dette var trist å lese, slik skal det ikke være. Vi jobber så godt vi kan med å levere de beste kundeopplevelsene for våre kunder. Det er bare å beklage dersom du har opplevd noe annet. Jeg håper du til tross for dette vil vurdere å bli værende hos DNB og at fremtidig kontakt med oss gjør at du opplever vår service slik den skal være. Ønsker deg en fin dag videre! /Betina
DNB Bank har totalt 620 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR