DNB Bank opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Nettbank er grei Enkelt og ringe til Dårlig kundeoppfølging Lurer deg til kostbare løsninger For dyr.
Dette er en dårlig bank nettbank er ofte nede og de er dyre. De burde gjøre kunde fornøyde og gjøre noe med nettbanken.
Dårlig og dyr bank. Pga en imbesil kunderådgiver ble byggelånet vårt mange tusen kroner dyrere i renteomkostninger. Vedkommende nekta å skrive under på papir som ville utløst husbanklån, måtte ha hjelp fra husbanken som kontakta banksjefen for å få hjelp.
Høyere rente på boliglån en mange av konkurrentene. Dyrere tjenester enn mange andre banker. I det hele tatt ikke en bra bank for hvermannsen som ikke er VIP kunde. Har hatt relativt ofte problemer med drift av nettbanken. Men stort sett fungerer det jo helt greit...
Helt greit. Verken + eller - Har ikke hatt bruk for andre ting enn det som folk flest trenger. Der har ting bare fungert greit.
Hatt mc og forbrukslån.. Alle rådgivere kommet med feil råd.. Resultat.. Lån gått til inkasso.. Ikke noe problem med dekning på konto. De stoppa trekket på forbrukslån.. Og etter 4000 kr i telefonregninger så ble lånet slettet. Samme nå med mastercard.. Det var dekning på kontoen.. Men igjen så stoppa de trekket. Havna hos Lindorff.. (gjort meg til en dårlig kunde). Dekning da og, og jeg er kanskje naiv som tror en skal stole på spesielt denne banken.. Så vær obs.. Og ikke gi deg om du vet du har rett!!
Ofte møtt på dårlig service og arroganse av personalet, stadig nedetid på nettbank.