Meny

DNB Bank omtaler og erfaringer

2,0/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
109
av 111 innen
bank
23%
anbefaler
DNB Bank

"Helt grei bank"

Omtale om DNB Bank skrevet av Frode for 28.10.2016 15.15

DNB Bank har totalt 435 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Helt grei bank"

De er konkurransedyktig god service. Bør helst ha litt kontakt med rådgiver for å få et godt tilbud. Min erfaring er at noen gir veldig god service og andre ikke. Er du misfornøyd så prøv en annen rådgiver i banken.

Bytt.no
"Helt grei bank" skrev Frode om DNB Bank

Har du en tilsvarende erfaring med DNB Bank?
Gjør som Frode og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om DNB Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"DNB er Norges dårligste bank"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt lån hos DNB i årevis, men har bare hatt problemer med banken. Håpløst hvis man ikke klarer å betale lånet til rett tid. Da for du straks Lindorff på nakken. Jeg har et lite lån og hus som er verdt flere millioner. Har aldri hatt så store problemer med noen andre banker. Skal du ta opp lån, så velg andre banker. DNB er verstingen på markedet.

Kristian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"For store til å ha kontroll"
6 syns denne omtalen er nyttig

OK tjenester, produkter og priser selv om betingelsene aldri er av de beste i klassen. Raske og trivelige på 04800. Litt rot er det imidlertid. Trengte 3 forsøk på å få scannet passet mitt, og selv etter dette greide de aldri å sende meg kodebrikke til BankID.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig service, dårlig bank!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Vil bytte bank da kundeservicen er elendig og de sitter og holder på pengene mine, noe de ikke har rett på!

Daniel G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Kunde i 23 år. Ikke lenger."
2 syns denne omtalen er nyttig

DNB klarte å rote til en kjempe enkel sak: åpne en bankkonto for min datter. Det er ikke mulighet å komme i dialog med kundeservice. De sender mail. Du kan ikke trykk på "reply". Nei, da må du sende ny melding, og får da en annen respons. Ikke noe historikk. Og hvis du ringer kan de ikke hjelper deg heller. Da ble jeg henvist til bransjen - men det stengte de jo...

Da jeg sendte mail hvor jeg sa at på grunn av denne saken så vurdere jeg å si opp kundeforholdet mitt fikk jeg svar "Det var leit. Velkommen tilbake."!!!
Reiste ikke en finger for å få ordnet opp.... Ha det bra DNB.

Dyrt boliglån var det og. Har byttet til Storebrand. Desidert dårligere nettbank (DNB har markedets beste løsning etter min mening), men den desidert beste renter!

DNB Bank har totalt 435 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR