Meny

DNB Bank omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
1,5/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
116
av 116 innen
dagligbank
17%
anbefaler
DNB Bank

"Trenger Fullversjonen - ikke den forenklede utgaven"

Omtale om DNB Bank skrevet av Kristian V. A for 08.05.2022 13:55

DNB Bank har totalt 884 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Kristian V. A
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Trenger Fullversjonen - ikke den forenklede utgaven"
1 syns denne omtalen er nyttig

Sliter skikkelig med strukturen til DnB: Javel, Nettbanken kan være grei å ha tilgang til. Men så snakker de også om Mobilbank - mens jeg trenger Fullversjonen for bl.a å få tilgang til lån. Det er klin umulig å komme seg inn på Fullversjonen fra mobil, for alle lenker trekker meg inn i den begrensede Nettbanken. Jeg mener - hvor vanskelig kan det være å lage en nettbank som gir en god kundeopplevelse??

Svar fra DNB Bank
09.05.2022 08:47
Hei Kristian! I fullversjon av nettbanken så vil man få tilgang til flere funksjoner enn i mobilbanken, men vi jobber med løsninger for mobilbankappen slik at man skal få mulighet for å utføre de samme tjenestene uansett hvor du logger inn :) I mellomtiden kan du logge inn i fullversjon av nettbanken på mobilen din via m.dnb.no. du må da legge in nditt fødselsnummer og trykke på Logg inn. Deretter skal du få opp valg "Gå til fullversjon". Deretter kan du fortsette innlogging for å få opp nettbanken på din mobil. /Ann-Kristin
Bytt.no
"Trenger Fullversjonen - ikke den forenklede utgaven" skrev Kristian V. A om DNB Bank

Har du en tilsvarende erfaring med DNB Bank?
Gjør som Kristian V. A og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om DNB Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig bank med dårlig kundeservice"

Dette er en bank for folk som ønsker å bli ignorert av kundeservice og ha dårlige banktjenester. Pluss det å spise opp S'banken. Styr unna!

Svar fra DNB Bank
09.05.2022 08:48
Hei! Leit at du har hatt en dårlig opplevelse når du har vært i kontakt med oss, slik skal det såklart ikke være. Ta gjerne kontakt med oss på nytt dersom du fortsatt har behov for hjelp, så håper jeg vi kan rette på inntrykket :) /Ann-Kristin
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig nettlø[email protected]"
1 syns denne omtalen er nyttig

Får ikke fullversjon fra mobil (som tidligere) og er dermed ikke mulig å endre feks fast overføring,! Blant annet... ang kundeservice: hvilken, hvor?

Svar fra DNB Bank
07.05.2022 08:24
Hei Melle! For å logge inn i fullversjonen av nettbanken på telefon kan du gå til www.dnb.no og bla helt ned på siden til "Dagligbank - Nettbank". Deretter trykker du på "logg inn i fullversjonen av nettbanken fra mobil" :) Kundesenteret vårt tilgjengelig via chat fra innlogget nettbank og på telefon 915 048 00 hver dag fra klokken 07-23. Erfaringsmessig er det mindre kø om morgenen og utpå ettermiddagen/kvelden :) /Tonje
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Uendelig mengde problemer"
1 syns denne omtalen er nyttig

Mye problemer som oppstår. Når du tenker du har løst et problem oppstår et nytt.

Svar fra DNB Bank
07.05.2022 08:25
Hei Frank! Leit å høre at du er misfornøyd med tjenestene våre. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 915 048 00 eller start en chat med oss fra innlogget nettbank, så kan vi selvsagt se nærmere på det :) /Tonje
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Umulig å få kontakt med banken"
1 syns denne omtalen er nyttig

Priser og renter skiller seg ikke særlig ut fra markedet. Problemet med banken er at den er fullstendig utilgjengelig. Byttet fordi jeg kontaktet banken vedr. finansiering. La inn forespørsel elektronisk og så hørte jeg absolutt ingenting på over 2 mnd . til tross for gjenntatt purring på svar. Tok i mellomtiden kontakt med konkurrerende bank og fikk god hjelp til bedre vilkår. Flyttet alle konti og lån og hvem tok da kontakt tror du… Sliter nå med bank id i min nåværende bank ettersom DNB fortsatt ikke har avsluttet mitt kundeforhold og bankid fortsatt er aktiv hos dem. Blir nå bombardert med mail og meldinger om identifisering, kanskje jeg nå kan bli kvitt mitt kundeforhold…

Svar fra DNB Bank
07.05.2022 08:28
Hei Tor! Takk for tilbakemelding. Det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd med oss. Vi forhindrer ikke at man kan avslutte kundeforhold om det er noe man ønsker å gjøre. Om man tar kontakt via innlogget chat i nettbanken, via nettbankmelding (Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss) eller på telefon 915 04800 så vil en rådgiver kunne bistå med å avslutte kundeforhold. /Tonje
DNB Bank har totalt 884 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR