Meny

DNB Bank omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
1,5/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
116
av 116 innen
dagligbank
17%
anbefaler
DNB Bank

"Umulig å få kontakt med banken"

Omtale om DNB Bank skrevet av Tor for 05.05.2022 16:41

DNB Bank har totalt 884 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Umulig å få kontakt med banken"
1 syns denne omtalen er nyttig

Priser og renter skiller seg ikke særlig ut fra markedet. Problemet med banken er at den er fullstendig utilgjengelig. Byttet fordi jeg kontaktet banken vedr. finansiering. La inn forespørsel elektronisk og så hørte jeg absolutt ingenting på over 2 mnd . til tross for gjenntatt purring på svar. Tok i mellomtiden kontakt med konkurrerende bank og fikk god hjelp til bedre vilkår. Flyttet alle konti og lån og hvem tok da kontakt tror du… Sliter nå med bank id i min nåværende bank ettersom DNB fortsatt ikke har avsluttet mitt kundeforhold og bankid fortsatt er aktiv hos dem. Blir nå bombardert med mail og meldinger om identifisering, kanskje jeg nå kan bli kvitt mitt kundeforhold…

Svar fra DNB Bank
07.05.2022 08:28
Hei Tor! Takk for tilbakemelding. Det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd med oss. Vi forhindrer ikke at man kan avslutte kundeforhold om det er noe man ønsker å gjøre. Om man tar kontakt via innlogget chat i nettbanken, via nettbankmelding (Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss) eller på telefon 915 04800 så vil en rådgiver kunne bistå med å avslutte kundeforhold. /Tonje
Bytt.no
"Umulig å få kontakt med banken" skrev Tor om DNB Bank

Har du en tilsvarende erfaring med DNB Bank?
Gjør som Tor og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om DNB Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Søppelbank , en skam for ordet bank."
1 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservice er ubrukelig om du er så "heldig" at du etter 40 minutter i kø treffer en som selvsagt ikke kan hjelpe deg eller ikke gjør som de lover. Det er ingen annen nettbank med så mye feil og nedetid som DNB sin. Når den en gang i blant virker, er den ganske grei. Ved årets relegitimering forsøker idiotene å presse deg til å laste ned enn helvetes app jeg ikke vil ha. Alternativt kan du sitte to timer i telefonkø for å få dritbanken til å sende deg i nettbanken det du trenger for å sende passkopien der, eller du kan reise en time til nærmeste filial for å stå i kø. Løsning: Send mail i nettbanken og skjell dem ut så jæ***g at du nesten rødmer selv. Resultat: Da kom løsningen så fort som f.. i nettbankens postkasse. Hvorfor kunne man ikke klikke seg inn på en løsning i nettbanken UTEN app, eller hvorfor sendte de ikke løsningen til alle så man kunne velge?? Nei, de arrogante jæ***ne vil lage det så tungvint at folk laster ned en app de ikke vil ha fordi de ikke orker mer. En søppelbank som man dessverre havnet automatisk i da man fulgte med på lasset fra postbanken. DNB er norges værste søppelbank, styr unna!!!!

Svar fra DNB Bank
05.05.2022 13:27
Hei Wiking. Takk for tilbakemelding. Vi har stor pågang for tiden, og det vil dessverre medføre lenger ventetid til vårt kundesenter. Det er som sagt ikke et krav at du laster ned appen, men det er et av alternativene vi tilbyr til å legitimere seg. /Viktoria
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"2010 ringte, de vil ha nettbanken sin tilbake"

Har vært kunde hos DNB i mange år, helt siden jeg fikk mitt første bankkort og den røde tråden alle disse årene er den helt elendige nettbanken deres. Knotete, forvirrende design og løsninger som er gjemt på de merkeligste steder gjør det her til en skikkelig dårlig brukeropplevelse. Rett og slett utrolig at en så stor bank som DNB kan stå inne for en så ubrukelig løsning. Blir nesten flau på deres vegne. Synes synd på eldre og andre med mindre teknologisk innsikt som må prøve å navigere det rottereiret de kaller nettbanken. Appen på Android fungerer greit, liker spesielt godt at man kan skanne regninger, men utenom å få en oversikt, betale og overføre mellom egne konti så må du inne på den tragiske nettbanken igjen.

Svar fra DNB Bank
04.05.2022 10:41
Hei, takk for tilbakemelding. Vi jobber med å forbdre våre digitale løsninger og håper at vi kan vise til løsninger i nær fremtid som vil forandre ditt syn på våre digitale løsninger! /Vinjar
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Ingen Apple pay = bytte bank"

Ja, man kan jo spørre seg om det ikke er drastisk, men faktum er at så lenge google pay har virket har jeg brukt dette, og nå så vant til friheten med å ikke ha med lommebok etc noe sted at jeg er avhengig av dette... og ja, vil faktisk gå så langt at jeg bytter bank (inkl lån etc) for å få dette.. Skjerp dere DNB, dere henger etter, og de unge idag gidder ikke velge dere om ikke dette er på plass (og det MEGET fort), vipps er fint, men LANGT flere butikker har kontakløs/tæpping enn de som har vipps... vipps er et supplement.. IKKE en erstattning... dessuten funker IKKE vipps i utlandet... Jeg skal gå en runde med meg selv, men ender antagelig opp med å bytte bank....

Svar fra DNB Bank
03.05.2022 09:35
Hei, takk for tilbakemelding! Vi har Apple Pay ofte oppe til vurdering, men vi velger per dags dato til å fokusere på Vipps sin betalingsløsning! Vi håper vi kan komme med tjenester i fremtiden som snur ditt syn på våre tjenester i dag! /Lars
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Norges værste bank."
1 syns denne omtalen er nyttig

Det skulle ikke vært lov til å få kjøpe Sbanken, av en eksisterende elendig bank. En bank som prøver å få mest mulig penger fra kunder med sine usynlige tjenester i tillegg til og ikke få lov/ mulighet til å avslutte kundeforhold.

Svar fra DNB Bank
03.05.2022 09:40
Hei Miriam! Leit å høre at du er misfornøyd med oss, slik skal det ikke være. Vi spesifiserer kostnaden for våre ulike produkter og tjenester her: https://www.dnb.no/hjelp-og-veiledning/pris Vi forhindrer ikke at man kan avslutte kundeforhold om det er noe man ønsker å gjøre. Om man tar kontakt via innlogget chat i nettbanken, via nettbankmelding (Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss) eller på telefon 915 04800 så vil en rådgiver kunne bistå med å avslutte kundeforhold. Ønsker deg en fin dag! /Lars
DNB Bank har totalt 884 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR