Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
DNB Bank
1.5
1 286 verifiserte omtaler

DNB Bank omtaler og erfaringer

Negativ trend

DNB Bank opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.5
Dårlig
1 286 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
#117
Forferdelig
DNB Bank er rangert
#117 av 118 dagligbanker
16%
Dårlig
16% anbefaler DNB Bank
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Test din gjeld: Banken ser på dette
Test din gjeld: Banken ser på dette
Få en oversikt over din gjeld og månedlige kostnader, og se hva bankene ser på når de gir boliglån!

Utforsk 1 279 omtaler om DNB Bank

FILTRER OMTALER
119
56
57
128
919
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om DNB Bank
DNB Bank har 1 279 verifiserte omtaler på Bytt.no

Elendig nettbank

Omtale av  A. C. R

Helt utrolig dårlig. Må dessverre benytte denne ifbm jobb, og har ikke tall på hvor mye tid jeg bruker på å lete rundt etter de mest ordinære ting, som hvordan jeg får opp en kontoutskrift eller hvordan jeg søker i arkiv. Det er nesten ikke til å tro. Vinner verdensmesterskapet i dårlig brukervennlighet. Hvordan går det an?

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Henger ikke med i tiden

Omtale av  Philippe S

Satser på late kunder som ikke har peiling. Sjekk renta på boliglånet folkens, det er tusenlapper å spare i året. De er også dyrest på vanlig konto.

Mye rot og problemer

Omtale av  Marius

Fornøyd frem til jeg ikke hadde stort lån lenger. Hadde jeg satt pris på sinne, frustrasjon og dårlig behandling, kun da kunne jeg anbefalt denne banken. De roter med de enkleste ting. De klarer ikke å holde styr på forsikringer. Når du spør om hjelp og de sier at de skal fikse problemet med en gang, er det ikke sikkert at de gjør noe som helst med det i det hele tatt. Den generelle kommunikasjonen er faktisk for dårlig.

Surr fra A til Å

Omtale av  Veronica

Har hatt banken siden jeg var tenåring, er nå snart 40. De er veldig hyggelige på telefon når du en gang kommer frem (lang kø) men det de sier de skal gjøre skjer ikke. Vi valgte å avslutte alle konti hos dem. Dette skjedde heller ikke. De er ikke en bank for oss "vanlige " midt på treet, kun for de store. Takk for oss.

Elendig kundeservice i banken på Karl Johan

Omtale av  Hanne S

Jeg skulle ha rådgivning i forbindelse med å ivareta kontoer og aksjesparing for dement far, også snakk om å flytte fra andre banker og til DNB. Ble møtt arrogant og avvisende da jeg ønsket å sitte ned, ikke bare forholde meg til en ståpult midt i åpent landskap. Fikk da beskjed om at det var "hans plass", hvis jeg ville sitte måte jeg vente til han som eide sitteplassen kom tilbake etter lunsj. Aldri noensinne møtt en slik arroganse og likegyldighet fra noen! Fikk absolutt opplevelsen av å være uønsket. Så nå vurderer jeg absolutt å bytte bank etter 45 år!

Få oversikt over din gjeld
Test din gjeld: Banken ser på dette
Få en oversikt over din gjeld og månedlige kostnader, og se hva bankene ser på når de gir boliglån!
Se gjeldsoversikt
Få innsikt Se hva bankene ser

Behandlet meg som et dyr

Omtale av  Thanathon

Har vært DNB kunde siden jeg vet hva en bank er. Hold deg på det sterkeste unna denne elendige banken og boycotte den. Var ny i Eurobonus-opptjening-spillet og valgte DNB sine kort som starten. Hadde Student Mastercard i 5 år. Pleide å betale noen fakturaer med Vipps og fikk poeng. Med nysgjerrighet, hadde samtale om jeg kunne opptjene poeng på ikke-eFakturaer, og dagen etter kutta de alle muligheter til å opptjene poeng fra ALLE regninger. Har byttet fra Mastercard til Amex kortet deres kort tid etter en stor ferie i utlandet. Mistet HELE opptjente Eurobonus poengene, fordi Mastercard kontoen "ikke var oppe mens poengene blir overført". Absolutt ingen på telefonen sa ifra noe om dette før kortbyttet skjedde... Kundeservicen er så arrogant at det går ann! Lovte meg en gang et Amex Gold kort på telefon, men ga meg avslag på nett. Nektet etterhvert å gjøre noe med det, og ingen kompansering for feilene de har gjort, skjedde aldri. Sendte klage, men alltid fikk tilbake svar som alltid prøver å påpeke at jeg ikke er verdig nok for dem, som "Du skulle har egentlig gått tilbake til Mastercard du!"... Så ja, hvis du ikke tjener millionvis, bryr de ikke seg om deg. Men hadde jeg tjent så mye, hadde jeg ikke valgt denne banken heller. Du mister også mye penger på dyre gebyrer denne banken slår deg med!

Merkelig kundehåndtering

Omtale av  Kolbjørn J

Registrerer at DnB ikke svarer en eneste av kundene som er fornøyd/misfornøyd mens SBanken svarer mer eller mindre samtlige av anmeldelsene. Dette er vel en god indikator på hvordan DnB behandler sine kunder? Vi har blitt kontaktet av DnB - etter å ha vært kunde av SBanken siden slutten av 90 tallet (og er storfornøyd) - og jeg sa at "selger'n får en tøff oppgave:-). Min anbefaling til DnB: Begynn å svare kundene og vis at dere tar tilbakemelding fra kundene på alvor!

DNB Bank har 1 279 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til DNB Bank mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR