Meny

DNB Bank omtaler og erfaringer

1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
110
av 111 innen
bank
22%
anbefaler
DNB Bank

"Dyr bank, lite renter på sparepenger"

Omtale om DNB Bank skrevet av Anne for 11.01.2019 12.43

DNB Bank har totalt 422 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Dyr bank, lite renter på sparepenger"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hold dere unna denne banken. Bytt bank, det fins så mange andre som er mye bedre

Bytt.no
"Dyr bank, lite renter på sparepenger" skrev Anne om DNB Bank

Har du en tilsvarende erfaring med DNB Bank?
Gjør som Anne og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om DNB Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Imad A. S
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice"
5 syns denne omtalen er nyttig

Dere har fryset hele kontoen min uten noe god forklaring, skulle kjøpe en tom i utlandet , og dere mente at jeg burde ha spurt dere om en tillatelsen før at jeg sender pengene min !! Dette er teit

Svar fra DNB Bank
17.04.2019 00.08
Hei! Takk for din tilbakemelding! Det er litt vanskelig å kommentere dette uten å vite hva som har skjedd, men skjønner selvfølgelig at dette var ergerlig. Er du enda usikker på hvorfor betalingen ble stoppet så logg gjerne inn i nettbanken og start en chat med oss der eller slå på tråden til oss på 91504800 så får vi sjekket opp i det for deg! :) Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge.

/Jørgen
Kurt J. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Surr og rot."
4 syns denne omtalen er nyttig

Dyre debet kort. Dyr kundeservice og lang venting... Jeg har ventet i mange uker for å få innboforsikring.

Svar fra DNB Bank
17.04.2019 00.08
Hei! Takk for tilbakemeldingen! Kjedelig å høre at du har måttet vente på oss. I enkelte perioder av døgnet har vi den siste tiden hatt lengre ventetid enn det som er akseptabelt. Vi jobber målrettet mot å løse dette og heldigvis ser det ut til at vi er på rett vei. Vi er også åpne 24 timer i døgnet stort sett hele året og er tilgjengelige på chat og telefon (denne har ordinær telefontakst). Jeg håper det har løst seg med innboforsikringen din. Har det ikke det kan du gjerne slå på tråden til oss, starte en chat i nettbanken eller sende en melding fra postkassen der så legger vi det opp for deg med en gang. Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge :)

/Jørgen
Ole C. N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt å være en kunde som er uføretrygd og betale så mye gebyr på uttak og andre tjenester"
5 syns denne omtalen er nyttig

De opererer med en annen praksis enn det som andre banker gjør. F. eks. det Skandiabanken har som praksis.. Har ikke noe gebyrer på mange tjenester og har markedet beste laveste lånerente og høy rente på sparekonto og det er en av de beste i kundebehandling har gjort dem som banken med høyest vekst i Norge.

Svar fra DNB Bank
17.04.2019 00.07
Hei Ole!

Takk for tilbakemelding! Vi skal selvfølgelig være konkurransedyktige på pris og mener også at vi er det. De aller fleste tjenestene våre er gebyrfrie. Dersom du føler at du betaler mye i gebyr så kan det være at vi har gratis alternativer som kan være bedre for deg. Det er litt vanskelig å vurdere uten å vite hvilke gebyrer det er snakk om, men start gjerne en chat i nettbanken din eller slå på tråden til oss på 915 04800 så tar vi en gjennomgang på det for deg :) Dersom du mener du har for høy lånerente eller ønsker bedre avkastning på sparepengene dine så tar vi selvfølgelig gjerne en kikk på det også!

/Jørgen
Kristian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Hadde årstallet vært 2005 hadde jeg sikkert vært fornøyd, men i 2018 holder den ikke mål"
2 syns denne omtalen er nyttig

- Alt for mange manuelle rutiner - Personavhengig, blir noen syke så blir "saken" bare borte.. - Antikk nettbank og app Alt i alt, en veldig skuffende bank. Per nå har jeg god rente på mitt boliglån i banken, og det er eneste grunn til at jeg fortsatt har lånet mitt der. Men bruker annen bank til alt annet.

Svar fra DNB Bank
17.04.2019 00.07
Hei! Og takk for din tilbakemelding! Vi har i dag automatisert de aller fleste tjenestene våre. Videre har vi lansert ny mobilbank og jobber for at denne skal bli landets beste. Dersom en rådgiver blir syk skal selvfølgelig en kollega ta over saken slik at det ikke påvirker kunden. Det er leit å høre at det ikke har vært tilfellet når du har vært i kontakt med oss, men jeg håper du vil gi oss en sjanse til å rette på inntrykket. Slå gjerne på tråden til oss eller start en chat på våre sider så er jeg sikker på at vi kan gi deg et godt helhetlig tilbud :)

/Jørgen
DNB Bank har totalt 422 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR