Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
DNB Bank
1.4
1 296 verifiserte omtaler

DNB Bank omtaler og erfaringer

Negativ trend

DNB Bank opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.4
Forferdelig
1 296 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
#117
Forferdelig
DNB Bank er rangert
#117 av 118 dagligbanker
15%
Dårlig
15% anbefaler DNB Bank
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sjekk din kredittscore gratis
Sjekk din kredittscore gratis
Få en oversikt over din gjeld, og se hva bankene ser på når når de gir boliglån. En bedre kredittscore kan gi lavere renter.

Utforsk 1 293 omtaler om DNB Bank

FILTRER OMTALER
119
56
57
128
933
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om DNB Bank
DNB Bank har 1 293 verifiserte omtaler på Bytt.no

Styr unna

Omtale av  Rune

De er gode på høye priser, dårlig kundeservice og nettbank som er ustabil. Har aldri hatt så god råd som da jeg brukte DNB. Var umulig å få tak i pengene...

Svar fra DNB Bank
17.04.2019 00:09

Hei og takk for tilbakemeldingen! Kjedelig å lese at du har hatt fått et dårlig inntrykk av oss. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre oss og håper at du vil vurdere oss igjen som bank dersom det blir aktuelt å bytte i fremtiden. Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge :) /Jørgen

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Den dekker alle våre daglige behov

Omtale av  Hans O. C

Dekker alle våre behov for daglige bank tjenester og investeringer via Private Banking

God bankrådgiving

Omtale av  Tom

DNB har gode lånetilbud til alle typer kunder. God veiledning ved refinansiering av lån og kreditt

Utdatert og nedlatende

Omtale av  Håkon

Sparker sine ansatte, som medfører redusert mulighet for å kunne møte en representant ansikt til ansikt. Skryter av sine egne løsninger på nett, men forstår tydeligvis ikke at når man kontakter kundeservice, så har man allerede prøvd nettløsningen ute hell. Banken er dyr, og tar seg godt betalt. Har en regelrett rævva mobilapplikasjon.

Svar fra DNB Bank
17.04.2019 00:09

Hei Håkon! Takk for klar tale! Vi har de siste årene lagt ned flere av våre kontorer, men er likevel godt representert de fleste steder i landet. Ønsker du å snakke med en rådgiver kan du når som helst stikke innom ett av disse, eller avtale et møte på forhånd via våre nettsider her: https://www.dnb.no/om-oss/kontorer/kontorer.html Dersom du opplever problemer med våre nettløsninger skal vi selvfølgelig hjelpe deg med dette og er derfor tilgjengelige på telefon og chat 24 timer i døgnet, stort sett hele året! :) Når det kommer til den nye mobilbanken vår så utvikler vi denne kontinuerlig og har den siste måneden gjort en rekke forbedringer og lagt til flere nye funksjoner. Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge :) /Jørgen

Rot, manglende oversikt og kompetanse

Omtale av  Kkh

Vi opplever stadig at kundeservice "glemmer" å opplyse om nødvendige detaljer for å få gjennomført en tjeneste. Som flere andre også kommenterer, opplever vi også arrogant holdning hos kundeservice.

Svar fra DNB Bank
17.04.2019 00:08

Hei! Sånn skal det selvfølgelig ikke være og vi ønsker gjerne å se på disse sakene slik at vi kan bedre oss. Jeg hadde derfor satt veldig stor pris på om du kunne sende oss en melding fra postkassen i nettbanken din slik at vi kan undersøke hva som skjedde. Ønsker også å takke for din tilbakemelding. Den eneste måten vi kan bli bedre på er gjennom gode tilbakemeldinger! Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge :) /Jørgen

Sjekk din kredittscore gratis
Sjekk din kredittscore gratis
Få en oversikt over din gjeld, og se hva bankene ser på når når de gir boliglån. En bedre kredittscore kan gi lavere renter.
Se kredittscore
Få innsikt Se hva bankene ser

Ikke anbefalt for bedrift!

Omtale av  Jason

Startet ny AS. Bank konto var ordnet greit nok, men etter at firma var ferdig registrert med org nummer klarte dem ikke sett kontoen i gang. Har vært nesten 2 uker nå uten at jeg har tilgang til eget firma konto. Så dårlig kundeservice. Ingen tar kontakt på mail eller telefon!

Svar fra DNB Bank
17.04.2019 00:08

Hei Jason! Håper dette har ordnet seg nå. Om ikke må vi selvfølgelig få undersøkt hva som har stoppet opp. Vi får dessverre ikke gjort det via en henvendelse her på denne siden, men slå gjerne på tråden til oss på 91504800 eller logg inn på DNB sine sider og start en chat der så er jeg sikker på at vi skal finne ut av det for deg! Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge :) /Jørgen

Fungerer 100%

Omtale av  Torstein O

Alt fungerer helt utmerket - gode betingelser og god servise!

DNB Bank har 1 293 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til DNB Bank mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR