Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
DNB Bank
1.5
1 293 verifiserte omtaler

DNB Bank omtaler og erfaringer

Negativ trend

DNB Bank opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.5
Dårlig
1 293 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
#117
Forferdelig
DNB Bank er rangert
#117 av 118 dagligbanker
15%
Dårlig
15% anbefaler DNB Bank
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Test din gjeld: Banken ser på dette
Test din gjeld: Banken ser på dette
Få en oversikt over din gjeld og månedlige kostnader, og se hva bankene ser på når de gir boliglån!

Utforsk 1 293 omtaler om DNB Bank

FILTRER OMTALER
119
56
57
128
933
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om DNB Bank
DNB Bank har 1 293 verifiserte omtaler på Bytt.no

Topp service

Omtale av  Astrid B. T

Jeg synes DNB alltid har topp service og hjelper velvillig. Jeg har alltid fått god hjelp når jeg trenger det. Det er også enkelt å sende meldinger og få gode svar.

Svar fra DNB Bank
17.11.2020 09:09

Tusen takk for at du tar deg tid til å si hva du synes. Vi er veldig glade for at du er fornøyd, og skal jobbe hardt for at du skal være fornøyd i fremtiden. /Sondre

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dårlig bank for oppstartselskaper

Omtale av  Faiza

Lyver om finansiering som de oppgir på hjemmesiden Ingen oppfølging for små selskaper, oppstarter Høye gebyrer ved utlandske og innlandske transkaksjoner

Svar fra DNB Bank
16.11.2020 13:11

Hei! Veldig leit å høre at du føler vi har gitt deg uriktig informasjon. Ta kontakt med oss på chat eller telefon 915 04800 så skal vi få rettet opp i dette! /Erik

Stjeler og lyver

Omtale av  Oleandreas B. M

Dnb har stjelt penger flere ganger, og har løyet til meg flere ganger. Prøver å få tilbake penger jeg har på en ordre jeg har kansellert, og de sier jeg har allerede fått det tilbake, og så sier de etterpå at det aldri ble trukket. Ting som dette har skjedd flere ganger, og det er utrolig mye stress og måtte styre med. Det er altid lang ventetid for å prate med en kundebehandler, og de gir samme unskyldninger vær gang. De prater i sirkler og mener altid det er ingenting de har gjort feil, og feil i systemet dems er umulig, når det klart å tydelig er noe feil med systemet dems. Blir helt sprø av denne banken. De har stelt 900kr fra meg en gang før, som jeg aldri fikk tilbake. Jeg betalte 900kr, det ble trukket ut fra konto, og så trakk de 900kr til. Helt sinnsyk bank.

Svar fra DNB Bank
16.11.2020 13:08

Hei! Her høres det ut som at du har hatt en reservasjon som har blitt slettet. I så fall vil du ikke se at pengene går ut og ikke at de kommer inn igjen. Om du kan se pengene gå ut av kontoen bør du sende inn en reklamasjon i nettbanken så hjelper vi deg med å få pengene tilbake! /Erik

ikkeeksisterende kundebehandling

Omtale av  Tor A

Fikk ingen svar på chat idag heller, ringer, får opplyst at det er over 20 min ventertid på tlf, 50 før meg i køen, ga opp.

Svar fra DNB Bank
16.11.2020 13:06

Hei! Dessverre har vi lange køer innimellom og vi synes det er kjedelig når vi ikke får hjulpet alle som tar kontakt. Men vi har lange åpningstider, så med litt tålmodighet får du snakket med oss hver dag mellom 07-23. Sent på kvelden er det ofte korte køer! /Erik

Raskt svar

Omtale av  Brit

God kundebehandling og raskt svar . Gjelder bedrift og privat.

Få oversikt over din gjeld
Test din gjeld: Banken ser på dette
Få en oversikt over din gjeld og månedlige kostnader, og se hva bankene ser på når de gir boliglån!
Se gjeldsoversikt
Få innsikt Se hva bankene ser

Vanskelig rådgivere

Omtale av  Anita T

I fjor så fikk jeg bankkontoen hacket 6 ganger. Det ble tappet penger av konto. De ringte og lurte på om jeg var i USA. Etter gang nr 3 ba jeg de skrive i bank papirene mine at jeg ikke kommer inn i USA grunnet fengsel. Jeg fikk aldri pengene tilbake. De mente at siden jeg ikke hadde innbo forsikring så kunne jeg ikke få de tilbake. Ikke kredittverdig. Siste gangen de ringte så spurte jeg de om de hadde veddemål og ga ut informasjon på hvor lenge jeg hadde ett bankkort. De er uhøflig når du ringer

Svar fra DNB Bank
23.10.2020 11:38

Hei! Takk for at du deler din opplevelse med oss. Det er leit å høre at vi ikke har klart å gi deg den hjelpen du trengte når kortet ditt ble misbrukt og at du sitter igjen med et dårlig inntrykk av våre rådgivere. Det er dessverre vanskelig å kommentere dette nærmere da jeg ikke har innsyn i hva som har skjedd her, men vi hadde satt stor pris på om du vil sende oss en melding fra postkassen i nettbanken eller slå på tråden til oss på 915 04800 for en prat. Da får vi muligheten til å se nærmere på saken din, og gi deg konkrete svar. /Nina

Umulig å få svar fra kundeservice

Omtale av  Mas

Chat-boten funker ikke. Å komme i kontakt med kundebehandler pr chat funker ikke. Det er 40 stk foran meg i køen på telefonen.

Svar fra DNB Bank
23.10.2020 11:36

Hei! Takk for at du deler din opplevelse med oss, og leit å høre at du har hatt problemer med å komme igjennom til kundesenteret, både på telefon og chat. Vårt kundesenter har åpent hver dag hele uken fra 07-23, forsøk gjerne å kontakte oss på ettermiddag/kveld eller helg, det er som regel litt roligere da. Videre så vil alle kunder som starter en chat komme til chatboten først, da den hjelper oss med enkle henvendelser. Alle kunder som trenger hjelp av en rådgiver skal bli satt videre til kundesenteret. Du kan også sende en melding til oss fra postkassen i nettbanken din, så skal vi hjelpe deg! /Nina

DNB Bank har 1 293 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til DNB Bank mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR