Meny

DNB Bank omtaler og erfaringer

1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
144
av 147 innen
bank
22%
anbefaler
DNB Bank

"Topp service"

Omtale om DNB Bank skrevet av Astrid B. T for 12.10.2020 10.42

DNB Bank har totalt 442 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Astrid B. T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Topp service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg synes DNB alltid har topp service og hjelper velvillig. Jeg har alltid fått god hjelp når jeg trenger det. Det er også enkelt å sende meldinger og få gode svar.

Svar fra DNB Bank
17.11.2020 09.09
Tusen takk for at du tar deg tid til å si hva du synes. Vi er veldig glade for at du er fornøyd, og skal jobbe hardt for at du skal være fornøyd i fremtiden. /Sondre
Bytt.no
"Topp service" skrev Astrid B. T om DNB Bank

Har du en tilsvarende erfaring med DNB Bank?
Gjør som Astrid B. T og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om DNB Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig bank for oppstartselskaper"

Lyver om finansiering som de oppgir på hjemmesiden Ingen oppfølging for små selskaper, oppstarter Høye gebyrer ved utlandske og innlandske transkaksjoner

Svar fra DNB Bank
16.11.2020 13.11
Hei! Veldig leit å høre at du føler vi har gitt deg uriktig informasjon. Ta kontakt med oss på chat eller telefon 915 04800 så skal vi få rettet opp i dette!
/Erik
Oleandreas B. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Stjeler og lyver"

Dnb har stjelt penger flere ganger, og har løyet til meg flere ganger. Prøver å få tilbake penger jeg har på en ordre jeg har kansellert, og de sier jeg har allerede fått det tilbake, og så sier de etterpå at det aldri ble trukket. Ting som dette har skjedd flere ganger, og det er utrolig mye stress og måtte styre med. Det er altid lang ventetid for å prate med en kundebehandler, og de gir samme unskyldninger vær gang. De prater i sirkler og mener altid det er ingenting de har gjort feil, og feil i systemet dems er umulig, når det klart å tydelig er noe feil med systemet dems. Blir helt sprø av denne banken. De har stelt 900kr fra meg en gang før, som jeg aldri fikk tilbake. Jeg betalte 900kr, det ble trukket ut fra konto, og så trakk de 900kr til. Helt sinnsyk bank.

Svar fra DNB Bank
16.11.2020 13.08
Hei! Her høres det ut som at du har hatt en reservasjon som har blitt slettet. I så fall vil du ikke se at pengene går ut og ikke at de kommer inn igjen. Om du kan se pengene gå ut av kontoen bør du sende inn en reklamasjon i nettbanken så hjelper vi deg med å få pengene tilbake!
/Erik
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"ikkeeksisterende kundebehandling"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk ingen svar på chat idag heller, ringer, får opplyst at det er over 20 min ventertid på tlf, 50 før meg i køen, ga opp.

Svar fra DNB Bank
16.11.2020 13.06
Hei! Dessverre har vi lange køer innimellom og vi synes det er kjedelig når vi ikke får hjulpet alle som tar kontakt. Men vi har lange åpningstider, så med litt tålmodighet får du snakket med oss hver dag mellom 07-23. Sent på kvelden er det ofte korte køer!
/Erik
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Raskt svar"

God kundebehandling og raskt svar . Gjelder bedrift og privat.

DNB Bank har totalt 442 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR