Meny

DNB Bank omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
1,6/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
117
av 117 innen
dagligbank
17%
anbefaler
DNB Bank

"Bryr seg ikke om kundene"

Omtale om DNB Bank skrevet av Turid F for 11.05.2022 20:09

DNB Bank har totalt 982 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Bryr seg ikke om kundene"

Kundeservice i DNB er helt bortkastet. Bryr seg ikke om kundens behov, og er tildels uhøflige. Bytter nå bank etter å ha vært kunde altfor lenge, ca 25 år

Svar fra DNB Bank
12.05.2022 14:39
Hei Turid! Veldig leit å høre at du bytter bank etter så mange år. Slik ønsker vi ikke at det skal være. Jeg håper du vil kontakte vårt kundesenter og forklare nærmere hva som er skjedd, slik at vi kan se nærmere på det. /Betina
Bytt.no
"Bryr seg ikke om kundene" skrev Turid F om DNB Bank

Har du en tilsvarende erfaring med DNB Bank?
Gjør som Turid F og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om DNB Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Daniel E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"U profesjonell og agressiv behandling av ansatt og vaktene på DNB Karl Johan"

ATM Karl Johan registrerte penger trekk på master kort mens jeg ikke fått pengene. Jeg kom til Bank kontor direkte for å få svar ang disse bort førte penger. Jeg truffet en uerfat ung ansatt som ikke vet klart svar å gi meg. Så ville jeg prøve å spørre fra annen ansatt igen for å få bedre info ang det, jeg forsøkte å stå i kø på nytt for å få kø lapp igjen. Jeg ble stoppet av vaktene på veldig uhøflig og agressiv måte, jeg ble dyttet og fornærmet . Dem fortalte meg at selve ung ansatt anbefalte det, jeg forstått dette pga ( at jeg må ikke gjentar samme spørsmål til annen ansatt, da det blir mindre perstisje for han). Jeg klager begge vaktene og den u erfat ansatt for fornærmelse som på gått meg.

Svar fra DNB Bank
12.05.2022 14:38
Hei Daniel, Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse på vårt kontor. Vi kan ikke gå inn på enkeltsaker her. Håper derfor du vil ta kontakt med vårt kundesenter på telefon: 91504800 eller chat fra innlogget nettbank, så kan vi se nærmere på hva som er skjedd. Man skal selvfølgelig ikke bli behandlet slik. Når det kommer til penger som er trukket fra konto, men ikke kommet ut fra minibank kan du sende en reklamasjonssak på det via nettbanken. Gå til Dagligbank og lån - Postkasse - Reklamasjon eller klage. Da ser en saksbehandler på det. /Betina
Kjetil H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Dyr bank uten mulighet for Apple Pay"

Banken er i dyreste laget uten jeg føler jeg får "noe ekstra" de nekter også å implementere Apple pay pga de eier litt i Vipps.

Svar fra DNB Bank
10.05.2022 22:37
Hei. Leit å høre at du ikke er fornøyd med oss. Vi vurderer stadig å få på plass Apple Pay, men vi vet foreløpig ikke om/når det eventuelt vil komme på plass. /Elisabeth
Kristian V. A
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Trenger Fullversjonen - ikke den forenklede utgaven"
1 syns denne omtalen er nyttig

Sliter skikkelig med strukturen til DnB: Javel, Nettbanken kan være grei å ha tilgang til. Men så snakker de også om Mobilbank - mens jeg trenger Fullversjonen for bl.a å få tilgang til lån. Det er klin umulig å komme seg inn på Fullversjonen fra mobil, for alle lenker trekker meg inn i den begrensede Nettbanken. Jeg mener - hvor vanskelig kan det være å lage en nettbank som gir en god kundeopplevelse??

Svar fra DNB Bank
09.05.2022 08:47
Hei Kristian! I fullversjon av nettbanken så vil man få tilgang til flere funksjoner enn i mobilbanken, men vi jobber med løsninger for mobilbankappen slik at man skal få mulighet for å utføre de samme tjenestene uansett hvor du logger inn :) I mellomtiden kan du logge inn i fullversjon av nettbanken på mobilen din via m.dnb.no. du må da legge in nditt fødselsnummer og trykke på Logg inn. Deretter skal du få opp valg "Gå til fullversjon". Deretter kan du fortsette innlogging for å få opp nettbanken på din mobil. /Ann-Kristin
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig bank med dårlig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dette er en bank for folk som ønsker å bli ignorert av kundeservice og ha dårlige banktjenester. Pluss det å spise opp S'banken. Styr unna!

Svar fra DNB Bank
09.05.2022 08:48
Hei! Leit at du har hatt en dårlig opplevelse når du har vært i kontakt med oss, slik skal det såklart ikke være. Ta gjerne kontakt med oss på nytt dersom du fortsatt har behov for hjelp, så håper jeg vi kan rette på inntrykket :) /Ann-Kristin
DNB Bank har totalt 982 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR