Jeg har hatt en god kunderådgiver det var mulig å diskutere løsninger med, og servicen derfra var veldig god. Da boligrentene generelt gikk ned var de etter mitt syn trege med å senke rentene på mitt lån - men etter en henvendelse fikk jeg raskt satt ned rentenivået til et konkurransedyktig igjen. Banken har også filialer i flere byer, med mulighet for personlig service og kontanthåndtering over skranke. Det negative med banken er at de har en nettbank- og mobilbankløsning som virker gammeldags og som ikke lar meg gjøre ting som jeg vil. Søkefunksjonen i tidligere transaksjoner fungerer ikke veldig bra, og modulen for å inngå nye avtalegiro/efaktura-avtaler har jeg ikke klart å skjønne meg på. Ved inngåelse/refiansiering av lån har det vært veldig mye signering, men dette er forsåvidt blitt litt bedre i det siste. Men de kunne likevel hatt en bedre løsning på signering av papirer ved låneopptak.
Har du en tilsvarende erfaring med JBF Bank?
Gjør som Kjetil og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om JBF Bank du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Fantastisk og personlig service. Kjempefornøyd På alle måter

Som pensjonert jernbanemann er jeg meget godt fornøyd med JBF.
ALLTID Hyggelige Personer i Banken.!! GODE RÅD av de personer vi har snakka med.

Jeg hadde avsluttet et Mastercard hos EIKA som jeg ble anbefalt av JBF. Da jeg skulle bed det slette deres registrering i gjeldsregisteret, så tok det neste en måned med mye at og fram. Prøv å ringe de (Eika Kr.bank). NÅ er jeg kund hos DNB og slipper å stå i 30 min. ventetid uten tilbakeringing. Fy f....