Meny

Nordea Bank omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
114
av 116 innen
dagligbank
18%
anbefaler
Nordea Bank

"Håpløs lang ventetid"

Omtale om Nordea Bank skrevet av Jorun for 04.05.2022 18:47

Nordea Bank har totalt 272 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Nordea Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Håpløs lang ventetid"
1 syns denne omtalen er nyttig

Eviglang Tlf kø. Tilby oppringning. Trenering av innføring av mellomfinansiering. Dårlig kommunikasjon mellom AVD.

Bytt.no
"Håpløs lang ventetid" skrev Jorun om Nordea Bank

Har du en tilsvarende erfaring med Nordea Bank?
Gjør som Jorun og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Nordea Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Tungvinn bank uten evne til å yte kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Treg bank uten fokus på kunden. Dårliigere betingelser enn andre banker. Uten evne til å vurdere en situasjon eller kunde individuelt. Regnearkene, grådighet og frykt råder.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Overlegen rask og god oppfølging!"

Oppriktig vilje til å løse mine problemer! Rask oppfølging og gode betingelser! I løpet av 1 år ble en negativ trend snudd til en positiv! Mye takket være banken og en god gjensidig plan. Antagelig spesielt heldig med saksbehandler! Lagde et skreddersydd opplegg for meg som hjalp meg ut av en vanskelig situasjon. Meget takknemlig!

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Uakseptabel kundeservice"

Elendig kundeservice, lite behjelpelig og utrolig dårlig opplæring av ansatte.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Tungvint å bli kunde"
1 syns denne omtalen er nyttig

Som en av mange "avhoppere" fra Sbanken tenkte jeg å se hva slags konkurransedyktige utvalg det fantes der ute i dag. Nordea: Bli kunde med BankID fra hvilken som helst bank! Virkelighet: Forsøker å logge inn på nettside for å starte nytt kundeforhold - stopper opp ved "one-time code", som tydeligvis må være Nordea sitt, og som jeg må bestille? Forsøker å logge inn via mobilapp, når jeg får logget inn står det "finner ingen eksisterende avtaler, avbryt". Husker forsåvidt ikke heller hvordan jeg faktisk *fikk* logget inn, fordi det klarte jeg å rote frem litt sånn på måfå. Femten minutter senere er jeg fortsatt like forvirret og ikke noe nærmere verken nytt kundeforhold eller bankkort hos Nordea. Ikke kan man se på en demo av verken nettbank på web, eller av app. (PS! Det tok mindre enn to minutter å oppnå alt dette hos Bulder.) For meg som har vært vant til 100% digitalisert bankhverdag med Sbanken i mange år er dette ekstremt dårlig først inntrykk, prosessen er tungvint og føles byråkratisk på den gamledagse måten, og summen sumarium ikke fristende i det hele tatt.

Nordea Bank har totalt 272 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR