Har vært premiumkunde i alle år, og hadde i starten gode kundebehandlere. Nå skifter kundebehandlerne skifter oftere og oftere, og har kun et forhold til ditt lokalområde og ingen interesse for deg som kunde. Det er ingenting man får ut av premiumtjenestene. Når man trenger noe er kundebehandlerne ustrukturerte, dårlig til å følge opp og lite interessert i å finne løsninger for de behovene du har - aldri hvor god betalingsevne og kreditthistorikk du måtte ha. De eneste gangene du får oppmerksomhet er når man ikke orker mer mas og sier ja til å ta en samtale om pensjonssparing eller forsikringer med en annen "rådgiver". De som svarer på chat er de eneste du faktisk får svar fra - både raske, relevante og hyggelige. Vi bytter bank nå - men burde gjort det for lenge siden.

Har du en tilsvarende erfaring med Nordea Bank?
Gjør som Forhenværende-Kunde og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Nordea Bank du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
DNB er i steinalderen i forhold til Nordea og alle andre banker. Byttet til Nordea og det som tok en måned å få til i DNB tok noen få dager i Nordea. Det er sikkert ting som kan bli bedre i Nordea også men sammenliknet med DNB så er det som en drøm!

Tussen takk for go services, spesial takk til Nordea Farsund 🙏🏻🙏🏻

Har vært kunde hos Nordea bank i mange år. Aldri har vært fornøyd. Tenkte de kanskje blir bedre. Bestilte nettbank over en måned siden. Fikk nettbank men aldri passord kom frem til meg. Kundeservicen er verdens dårligste. Aldri fungerte bra for meg! Mye annet går feil retning hos Nordea. Orker ikke skrive alt.

Vi søkte lån med medsøker da økonomien stoppet opp pga corona situasjonen.. Etter signering finner vi ut av vi som hovedsøkere er kicket ut av kontrakten og de hjalp kun medsøker. Jeg anbefaler IKKE Nordea Direct til noen som har det vanskelig. Tragisk.