Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Brdy
2.4
267 verifiserte omtaler

Brdy omtaler og erfaringer

Positiv trend

Brdy opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.4
Dårlig
267 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#74
Forferdelig
Brdy er rangert
#74 av 83 bredbåndsleverandører
20%
Dårlig
20% anbefaler Brdy
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 267 omtaler om Brdy

FILTRER OMTALER
37
15
5
25
185
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Brdy?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dårlig kundeservice og lite for mye

Omtale av  Markus I

Svært lite fornøyd med breiband. Til tider svært tregt nett, får ikke hastigheten vi betalte for. Midt i avtaleperioden endres vilkårene og mnd pris blir dyrere. Nektet også å hjelpe med retur av varer, vi som kunder må bruke 500 kroner på å returnere svær parabol og slikt til dem.

Svindlere!!!

Omtale av  Anne-Mina

Helt sykt hvor dårlig service dette firmaet leverer. Umulig å få kontakt med de når det er noe galt, hvilket det er hele tiden. Men først når vi sa opp og begynte å klage, ja da skal du se de kunne svare umiddelbart på Mail. At det skal ta dager og uker for å få rettet opp internett det er helt utrolig. At en operatør ikke klarer å levere utstyr som tar inn signaler på 450 meters hold i klar linje det er utrolig! Så hvis du vil på dra deg problemer og ekstremt glad i å klage, så er Breiband.no firmaet for deg. Og når du sier opp så er det bare å forvente å få en siste faktura for de vil forsøke å tyne ut hver krone av et kundeforhold! Skammelig!

Elendig nett, kundeservice og selskap

Omtale av  Thomas B

Etter å ha hatt ustyret koblet opp i 5 dager har de fortsatt ikke fått igang internett hos meg. De sier jeg må justere antenna for å få bedre dekning. Men ifølge deres egne nettsider har jeg bedre dekning enn de aller fleste opplever. Forbanna bullsh%#t selskap. Elendig kundeservice som ikke prøver å hjelpe deg engang. Jeg vil på det sterkeste fraråde å bruke disse her. Vi kjører heller mobilt bredbånd fra Telenor, enn å bruke dette skammelige greiene her.

KJELTRINGER!!!!

Omtale av  Th

Hatt dette i flere år med ekstremt dårlig nett, elendig kundeservice og uten nett i opptil 3 uker. Første årene ringte vi da nettet ble borte og fikk beskjed om at vi måtte kjøpe ny router, gjorde dette 2 ganger, 3 gangen sa jeg at jeg hadde kjøpt (hvit løgn) og nettet kom tilbake etter 2dager, med samme router.... Virker som dette er standardsvar. De gangene vi ringer sier de også at vi ikke er kunde... Merkelig, sier vi, vi får jo regning... Finner oss igjen etter mye om og men, sist mnd fikk vi 7 fakturaer på en gang i postkassa... Ringer, de sier vi ikke har betalt. Kona, som bruker telebank, sier at hun har betalt hver måned med det kidnr som var på den siste regningen vi fikk. Henter utskrift i banken, men det hjelper ikke... Nå har de stengt nettet.... Og skal ha 1000 kr for å åpne det samt at vi må betale alle regningene EN GANG TIL!!! STYR UNNA DISSE UDUGELIGE ROTEKOPPENE AV NOEN IMBESILE KJELTRINGER!!!

Absolutt forferdelig!

Omtale av  Joseph H

Jeg kan ikke komme med noe bra om Breiband, annet enn at nettet funker til tider. Men oftest er det ett problem med dem, og veldig ofte så sier de at det ikke er dem som er problemet, men at det er dine ‘innstillinger’. Anbefales ikke. Siden vi ikke kan velge et annet alternativ, så går vi over til mobilt bredbånd fra Talkmore nå.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Svindel og bedrag?

Omtale av  Peter P

Breiband.no leverer IKKE hva de lover og skylder på kunden uansett hva problemet er. Etter å ha ventet i flere uker på å få riktig utstyr ble antenne montert helt i henhold til instruksjonen. Likevel ble det for dårlige signaler og etter 3 måneder sier de at de stenger ned inntil det blir bedre forhold (les: jeg skal justere antenne og kappe ned trær hos naboen til tross for at det er fri sikt og antennen ble montert og justert etter råd fra kundeveileder). Kundeveilederne er et mareritt i seg selv med en særs uhøflig tone. Jeg anbefaler på det sterkeste å holde seg langt unna dette selskapet og heller velge alternativer.

Ustabilt, kundeservice utilgjengelig

Omtale av  Tl

Veldig ustabilt internett. Veldig ofte lavere hastighet enn det vi betaler for. Noen ganger slutter det å fungere i det hele tatt. Det kunne vært mindre problematisk, hadde de hatt 24/7 kundestøtte. Men du kan bare nå dem i vanlig kontor arbeidstid. Slutter internett å virke på kveld, helg, er det ingen å ringe... Kun sende mail. Var i kontakt med dem flere ganger, veldig dårlig service generelt. Dårlig kommunikasjon, uhøflig, uinteressert. Og vi betaler ganske mye for internett :( ingen andre tilbyr internett der vi bor dessverre, derfor kan ikke vi bytte til annen leverandør... Vil ikke anbefale Breiband.no i det hele tatt! Har du andre leverandører i området ditt, velg dem.

2049 kr i gebyr for forsinket innlevering av antenne

Omtale av  Bjørn E. M

Det er greit nok med forsinkelsesgebyr, men når gebyret er på 2049 kr for å levere inn antennen 10 dager for sent minner det mer om svindel enn et seriøst firma. Styr unna!

1000 kr gjenåpningsgebyr!

Omtale av  Svein O

544,- pr mnd vil dem ha, men Snertingdal sliter virkelig med stabilt internet! Først Nextnet.no og nå Breiband.no som har tatt over nextnet sine kunder. Klager du på nettet om ustabilt nett og nedetid... Ingen kompensasjon, og skulle en betale faktura i tide er dem raske med å stenge av for da tjener dem 1000 kr på gjenåpne nettet som tar dem 1 minutt å gjøre! Tror dem som har Breiband.no har fått føle tregheten her i Snertingdal!

Betaler for INGENTING! STYR UNNA!

Omtale av  Marius B

Måtte ha internett i min nye bolig på landet, eneste alternativ var mobilt bredbånd eller satelitt bredbånd. Tidligere eier hadde satelittbredbånd så da valgte jeg å fortsette den avtalen. Tidligere eier la igjen utstyret, så alt jeg trengte var et abonnement, så da ble jeg nødt å binde meg for et år (merk deg at jeg uansett må binde meg for et år). Etter et par uker kommer likevel nytt utstyr i posten, jeg er grei og sender det tilbake (tydelig at de ikke skjønner at jeg da har i realiteten 2 paraboler og modemer). Etter et halvt år vil jeg si at jeg hadde kanskje internett 1 av 3 dager, de dagene jeg hadde nett var det av lav kvalitet og lav hastighet. Modem og parabol streiket flere ganger og derfor ba jeg i en mail om å få avslutte avtalen 6 måneder før bindingstiden var over. Dette måtte være bedre for begge parter i stedet for å fortsette å sende meg utstyr som går i stykker. Uten å spørre så avsluttet de da abonnementet og ga meg bruddgebyr i tillegg til at jeg måtte betale for 3 måneder til, men parabol og modem blir krevd inn i løpet av få dager. Altså da måtte jeg betale for tjenesten i 3 måneder til, men får ikke bruke den! Akkurat nå krangler jeg fortsatt med de om betalingen for de 3 månedene jeg ikke får internett, men likevel må betale for. STYR UNNA!

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dårlig linje hastighet

Omtale av  John B

Dårlig hastighet. For dyrt. Når det snør eller regner så mister jeg signaler.

Anbefales ikke

Omtale av  Cato

Kommer til å nedsnakke Breiband 4500 ganger der det går an. Maken til dårlig service har jeg aldri vært borti. Breiband sørger for at du er lurt som kunde iløpet av abonnements tiden ved å endre vilkårene stadig slik at både abonnement. Har hatt dette abonnementet i 3 år og føler meg straffet og bøtelagt etter oppsigelsetiden.

Styr unna

Omtale av  Heidi

Vi skaffet oss abonnement hos bredband.no, men det har vært tull helt fra starten, de sender ut faktura bare annenhver mnd, jeg tror de gjør dette med vilje, vi følger ikke med, vi betaler bare de regningene vi får i posten som vi vet vi skal betale, dette resulterer i at nettet blir stengt annenhver mnd uten purring eller stengevarsel, da presterer de å sende åpningsgebyr på 1000 kr i tillegg. Jeg tror de gjør dette med vilje for å svindle oss for penger. Vi ber om å få kopi av orginal faktura og purringen, da dette er noe jeg tror de er pliktig til å sende før stenging, men det gjør de aldri, bare nekter for at det kan være feil i systemet og legger all skyld på oss, men uansett hvor mye vi snur og vender på innboksen vår, finner vi bare faktura for annenhver mnd... Vi skal jo ha hver mnd... SVINDEL... Vi kommer til å dra det til forliksrådet om nødvendig.

Ikke ring kundtjeneste!! Styr unna Breiband

Omtale av  Lennart

Maka til usel og frekk kundeservice tror jag ikke det er mulig finne. Her må de fått fatt på som blitt sparket på alle andre jobber for frekk og uerhørt utriveligt oppførende. Tjafset med dem i ett halvt år. Der har du ikke noe å hente som kunde, de ser deg ikke som kunde heller, kun noen de vil bli kvitt fortest mulig. Så er de og noen riktige hønshjerner, trur vi er idioter som går på alt tull. De mener de sender full fart og stabil signal, for det måler dem. Men da jag måler rett i mottakeren får jag under helften av fart, og svarstiden er som til månen og tilbake. De nekter tru på meg og ment alt fra mitt utstyr, eplen i epletreet og tåke er skylle. Inklusive dems egen kabel. Bedt dem vise sine måleresultat, bedt dem komme og vise hvor feilen hos meg er. Men nejda..... Skal bare betale. Styr unna... Langt unna dette.. Og hvor er forbrukerrådet?

Forferdelig kundeservice

Omtale av  Jan I

Helt forferdelig kundeservice! Dem bryr seg ikke om kunden. Hvor har dem klart og samle sammen en sånn gjeng egentlig! Veldig ustabilt nett. Man betaler full pris og får bare halvparten av den farten man betaler for! Forbrukerrådet eller noe skulle virkelig ha tatt dem hardt!

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Styr langt unna

Omtale av  Jonas

Fikk jo omsider denne paraboltingen som skulle monteres på ytterveggen. Tok forsåvidt litt tid, men det kom signaler etterhvert.. Da vi var ferdige med å montere og aktivere denne dingsen så får vi internett til å fungere. 1,300 ping opp mot vg (tidligere hadde vi 4ms ping mot samme nettsted). Dette er jo forståelig da pingen må reise fra min yttervegg og opp til verdensrommet for å så komme ned igjen og opp igjen osv.. Testet litt rundt og sjekket hastighetsresultater. Vi hadde god nedlastning og forsåvidt helt grei opplastning på nettet. Men pingen gjorde slik at vi bare kunne være 1 smart telefon på nettet for å unngå totalkræsj. Da vi ringte opp Breiband sitt kundesenter ble vi fortalt at vi har fått det vi har bestilt og det er ikke noe mere de kan gjøre med det. Vi valgte derfor å benytte oss av denne "14 dager full returrett" greia (hvor vi måtte betale frakt selv på 430kr). Breiband er lovpålagt å sende deg returlapp for denne kassa. Etter vi hadde sendt avgårde denne 32 kilo tunge boksen ble vi fakturert kr 2,515. Vi ringte opp og ble fortalt at fakturaen var kredittert, så den kunne vi bare se bort ifra. 2 uker senere kom enda en faktura på 2.945kr, fordi da hadde RENTER PÅLØPT. Disse folka er veldig flinke på å sende fakturaer. Det ble til slutt advokaten vår som rettet opp i dette. Ingen faktura ble betalt, og en unnskyldning fra dette svindelselskapet fikk vi jo også omsider. Styr LANGT unna. Kan ingen andre tilby bredbånd på din adresse tror jeg like greit du kan klare deg uten.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR